Geil ding is ook te vinden in PGR3quote:Op donderdag 15 december 2005 09:55 schreef gieling het volgende:
En nog een keer, wil ook graag bij het lijstje
[afbeelding]
Tof hequote:Op donderdag 15 december 2005 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geil ding is ook te vinden in PGR3
Serieus? Dat valt hier nog wel mee, het lijkt echter alsof een 747 gaat opstijgen als PGR3 wordt geladenquote:Op donderdag 15 december 2005 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even over dat lawaai, ik speel nu weer op mn ouwe PS2 (de niet slimline dus) en díe maakt pas veel lawaaiDe 360 is muisstil vergeleken met dat bakbeest.
Succes, ik ga ook mijn best doen om mijn score nog verder op te hogen. Kijken hoever ik kan komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:52 schreef Fliepke het volgende:
he bah, Heintje loopt voor met gamersscore. Daar ga ik even overheen walsen vandaag
Ik dacht eerst dat ik heel veel kudo's aan het sparen wasquote:Op donderdag 15 december 2005 10:04 schreef gieling het volgende:
[..]
Serieus? Dat valt hier nog wel mee, het lijkt echter alsof een 747 gaat opstijgen als PGR3 wordt geladen
Jammer van die dikke spelfoutquote:Op donderdag 15 december 2005 09:52 schreef BMH het volgende:
Leuke TT.
Schijnbaar nog geen 45.000 in de eerste weekquote:
Dat dacht ik ook al, maar Roy zei houd!!!!!111quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar Roy zei houd!!!!!111
Zo zie je maar weer, altijd je eigen gevoel volgenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Roy kiest altijd de simpele weg.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het plaatje is niet te zien .. hotlinkingquote:Op donderdag 15 december 2005 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnbaar nog geen 45.000 in de eerste week
Het is een Japanse verkoper achter een balie in een lege winkel. Achter hem een aantal planken voor met Premium 360 bundels...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het plaatje is niet te zien .. hotlinking
Ze kunnen er beter ze allemaal terug sturen naar Amerika of Europa, daar willen mensen hem wél hebbenquote:
Laat ze er ff 1 op de post doen naar Gijsje79... die is er ziek van die ie m nog niet heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een Japanse verkoper achter een balie in een lege winkel. Achter hem een aantal planken voor met Premium 360 bundels...
Gisteren een paar bij Bart Smit Utrechtquote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand alweer nieuwe Premiums gespot?
Lees eens wat vaker FOK!gamesquote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.hoopworldgame.com/goodies.php
Komt volgend voorjaar op arcade te downen..
Vind dat arcade toch wel zo goed gedaan ook he.. als je ff zonder spel zit is er altijd nog wel iets te doen met je 360. Demo's downen, spellen downen.. dat hebben ze echt goed gedaan hoor!
Wat een machine
Op de een of andere manier kom ik toch altijd op andere gamesites uit als ik google naar infoquote:Op donderdag 15 december 2005 11:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Lees eens wat vaker FOK!games
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7483
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7819
Daarom moet je ook gewoon af en toe effe naar fok!games gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kom ik toch altijd op andere gamesites uit als ik google naar info
Maar je kan er geen NES, SNES en N64 games downloadenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.hoopworldgame.com/goodies.php
Komt volgend voorjaar op arcade te downen..
Vind dat arcade toch wel zo goed gedaan ook he.. als je ff zonder spel zit is er altijd nog wel iets te doen met je 360. Demo's downen, spellen downen.. dat hebben ze echt goed gedaan hoor!
Wat een machine
Het laatste gerucht is Lente 06.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef King_of_Kool het volgende:
Klopt het dat de ps3 pas eind 2007 komt vanwege een productiefout?
Nee en verkeerde topic.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef King_of_Kool het volgende:
Klopt het dat de ps3 pas eind 2007 komt vanwege een productiefout?
Wat een opluchtingquote:Op donderdag 15 december 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je kan er geen NES, SNES en N64 games downloaden
Kvroeg me dat af, en omdat ik een xbox heb, en binnenkort de 360 ga halen heb ik geen zin om me tussen playstation zeikerds te gaan scharen.quote:
www.tothegame.com heeft meestal gelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:30 schreef Woutervn het volgende:
Weet iemand een site waar je release dates kan vinden die ook redelijk kloppen. Je ziet op 3 verschillende sites 3 verschillende release dates staan. Geen pijl op te trekken.
thank youquote:Op donderdag 15 december 2005 11:31 schreef washandje het volgende:
[..]
www.tothegame.com heeft meestal gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |