Geil ding is ook te vinden in PGR3quote:Op donderdag 15 december 2005 09:55 schreef gieling het volgende:
En nog een keer, wil ook graag bij het lijstje
[afbeelding]
Tof hequote:Op donderdag 15 december 2005 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geil ding is ook te vinden in PGR3
Serieus? Dat valt hier nog wel mee, het lijkt echter alsof een 747 gaat opstijgen als PGR3 wordt geladenquote:Op donderdag 15 december 2005 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even over dat lawaai, ik speel nu weer op mn ouwe PS2 (de niet slimline dus) en díe maakt pas veel lawaaiDe 360 is muisstil vergeleken met dat bakbeest.
Succes, ik ga ook mijn best doen om mijn score nog verder op te hogen. Kijken hoever ik kan komen.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:52 schreef Fliepke het volgende:
he bah, Heintje loopt voor met gamersscore. Daar ga ik even overheen walsen vandaag
Ik dacht eerst dat ik heel veel kudo's aan het sparen wasquote:Op donderdag 15 december 2005 10:04 schreef gieling het volgende:
[..]
Serieus? Dat valt hier nog wel mee, het lijkt echter alsof een 747 gaat opstijgen als PGR3 wordt geladen
Jammer van die dikke spelfoutquote:Op donderdag 15 december 2005 09:52 schreef BMH het volgende:
Leuke TT.
Schijnbaar nog geen 45.000 in de eerste weekquote:
Dat dacht ik ook al, maar Roy zei houd!!!!!111quote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar Roy zei houd!!!!!111
Zo zie je maar weer, altijd je eigen gevoel volgenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Roy kiest altijd de simpele weg.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het plaatje is niet te zien .. hotlinkingquote:Op donderdag 15 december 2005 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Schijnbaar nog geen 45.000 in de eerste week
Het is een Japanse verkoper achter een balie in een lege winkel. Achter hem een aantal planken voor met Premium 360 bundels...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het plaatje is niet te zien .. hotlinking
Ze kunnen er beter ze allemaal terug sturen naar Amerika of Europa, daar willen mensen hem wél hebbenquote:
Laat ze er ff 1 op de post doen naar Gijsje79... die is er ziek van die ie m nog niet heeftquote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een Japanse verkoper achter een balie in een lege winkel. Achter hem een aantal planken voor met Premium 360 bundels...
Gisteren een paar bij Bart Smit Utrechtquote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef devv05 het volgende:
Iemand alweer nieuwe Premiums gespot?
Lees eens wat vaker FOK!gamesquote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.hoopworldgame.com/goodies.php
Komt volgend voorjaar op arcade te downen..
Vind dat arcade toch wel zo goed gedaan ook he.. als je ff zonder spel zit is er altijd nog wel iets te doen met je 360. Demo's downen, spellen downen.. dat hebben ze echt goed gedaan hoor!
Wat een machine
Op de een of andere manier kom ik toch altijd op andere gamesites uit als ik google naar infoquote:Op donderdag 15 december 2005 11:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Lees eens wat vaker FOK!games
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7483
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7819
Daarom moet je ook gewoon af en toe effe naar fok!games gaanquote:Op donderdag 15 december 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kom ik toch altijd op andere gamesites uit als ik google naar info
Maar je kan er geen NES, SNES en N64 games downloadenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:54 schreef Bastard het volgende:
http://www.hoopworldgame.com/goodies.php
Komt volgend voorjaar op arcade te downen..
Vind dat arcade toch wel zo goed gedaan ook he.. als je ff zonder spel zit is er altijd nog wel iets te doen met je 360. Demo's downen, spellen downen.. dat hebben ze echt goed gedaan hoor!
Wat een machine
Het laatste gerucht is Lente 06.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef King_of_Kool het volgende:
Klopt het dat de ps3 pas eind 2007 komt vanwege een productiefout?
Nee en verkeerde topic.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef King_of_Kool het volgende:
Klopt het dat de ps3 pas eind 2007 komt vanwege een productiefout?
Wat een opluchtingquote:Op donderdag 15 december 2005 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar je kan er geen NES, SNES en N64 games downloaden
Kvroeg me dat af, en omdat ik een xbox heb, en binnenkort de 360 ga halen heb ik geen zin om me tussen playstation zeikerds te gaan scharen.quote:
www.tothegame.com heeft meestal gelijk.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:30 schreef Woutervn het volgende:
Weet iemand een site waar je release dates kan vinden die ook redelijk kloppen. Je ziet op 3 verschillende sites 3 verschillende release dates staan. Geen pijl op te trekken.
thank youquote:Op donderdag 15 december 2005 11:31 schreef washandje het volgende:
[..]
www.tothegame.com heeft meestal gelijk.
En als je ze naast elkaar legt komt de 360 als winnaar uit de bus.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ow okay.
Tja ik zou gewoon een 360 halen, die Ps3 komt nog laaang niet uit hier
zo'n foto had ik maandag ook kunnen maken in de MediaMarktquote:Op donderdag 15 december 2005 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een Japanse verkoper achter een balie in een lege winkel. Achter hem een aantal planken voor met Premium 360 bundels...
Nou, een ander stuk op IGN zegt weer dat je moet wachten op de PS3. Bovendien is de PS3 natuurlijk veel krachtiger maar heeft het een kut online service. Keuzes, keuzesquote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je ze naast elkaar legt komt de 360 als winnaar uit de bus.
Is een stuk over op ign.com 360VSps3 heet het geloof ik
De keuze is toch vrij makkelijk.. welke games hou je van en wie biedt dat aan.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, een ander stuk op IGN zegt weer dat je moet wachten op de PS3. Bovendien is de PS3 natuurlijk veel krachtiger maar heeft het een kut online service. Keuzes, keuzes
De Xbox is ook krachtiger dan de PS2 dus wat dat betreft ziet het er goed uit voor MS.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, een ander stuk op IGN zegt weer dat je moet wachten op de PS3. Bovendien is de PS3 natuurlijk veel krachtiger maar heeft het een kut online service. Keuzes, keuzes
Offtopic, maar dit lijkt waarschijnlijk alleen op papier zo.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien is de PS3 natuurlijk veel krachtiger
Die was op papier ook veel krachtiger, maar de PS3 heeft op papier gewoon meer rekenkracht. Omdat het de vorige keer was hoeft het nnu niet weer zo te zijn. (In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst)quote:Op donderdag 15 december 2005 11:54 schreef Heintje het volgende:
[..]
De Xbox is ook krachtiger dan de PS2 dus wat dat betreft ziet het er goed uit voor MS.
Net wat kabouter zegt, bij ranked games is het echt hopen dat je niet word uitgeschakelt bij de eerste bocht , das minder leuk.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
MP baby!!
Als ik die SP klaar heb kan ik ook eindelijk online
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan zet ik mn eigen room wel op
Maar zijn er zo weinig Engelse online dan?
In PGR2 stikte het van de Engelse en dat was lachen eigenlijk... ik weet nog wel met Gdemon een keer dat ie het er met zon engelsman over had dat ie queen E. wilde shaggen.
neequote:Op donderdag 15 december 2005 10:43 schreef washandje het volgende:
Hopelijk krijg ik vanmiddag alles af op goud met PGR
Overigens: PGR2 werkt toch ook op de 360, dan ga ik die begin volgend jaar nog halen
Dat zijn zo van die live momenten hequote:Op donderdag 15 december 2005 12:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]dat blijft je ook bij gewoon he
[..]
die britten waren iig wel lachen toen, vooral dat super dikke accent waarmee ze lulde toenquote:Op donderdag 15 december 2005 12:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn zo van die live momenten he
Die Russische missie heb je zo uitgespeeld. Super kort.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Vanavond weer lekker CoD2. Ik ben bijna klaar met de Russen, denk ik.
Ik ben er nu 2 dagen mee bezig op Veteran.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die Russische missie heb je zo uitgespeeld. Super kort.
Dan zal het wel iets langer duren. Ik speelde hem vrij snel uit op normal.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben er nu 2 dagen mee bezig op Veteran.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En als je ze naast elkaar legt komt de 360 als winnaar uit de bus.
Voor de kerst zal wel lekker zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat ze er ff 1 op de post doen naar Gijsje79... die is er ziek van die ie m nog niet heeft
Mwa.. ik fiets door de SP heen en haal regelmatig gold bij de eerste poging op een onbekende baan in een onbekende auto. OF ik ben the shizzle, of het word me heel makkelijjk gemaaktquote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die britten waren iig wel lachen toen, vooral dat super dikke accent waarmee ze lulde toen
Maaruh ik laat jullie niet meer winnen met PGR3 nu hoor, ik ga nu steeds eerste worden, ik heb jullie genoeg laten winnen met PGR2, vooral Twi heeft nu de "Beste Xbox Race gamert" status dankzij mij
vergis je niet, het verschil tussen platinum en goud is ENORM, serieusquote:Op donderdag 15 december 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mwa.. ik fiets door de SP heen en haal regelmatig gold bij de eerste poging op een onbekende baan in een onbekende auto. OF ik ben the shizzle, of het word me heel makkelijjk gemaakt
Be afraid
Daar kan het ook spannend zijn hoor, leukste races zijn de races waarbij je vecht om een positie.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik hou het lekker op medium en dan ga ik online wel in de achterhoede rijden.
- Definitie van een race game?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar kan het ook spannend zijn hoor, leukste races zijn de races waarbij je vecht om een positie.
Ja, je moet gewoon aan elkaar gewaagd zijn. Dan is het leuk. Gisteren met heintje was dat ook wel zo, maar andere races die ik gedaan heb daar lag ik al meteen 40 seconden achter. Later kwam ik erachter dat de anderen allemaal in de duurste auto reden en ik in een veel langzamere, maar tochquote:Op donderdag 15 december 2005 13:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar kan het ook spannend zijn hoor, leukste races zijn de races waarbij je vecht om een positie.
Jep, zeker op de circuis die je al kende schelde het niet veel. Na 5 ronden met minder dan een halve seconden verschil finischen was wel spannend. De wat moeilijkere en voor jou onbekende circuis kon ik vrij makkelijk winnen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:29 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon aan elkaar gewaagd zijn. Dan is het leuk. Gisteren met heintje was dat ook wel zo, maar andere races die ik gedaan heb daar lag ik al meteen 40 seconden achter. Later kwam ik erachter dat de anderen allemaal in de duurste auto reden en ik in een veel langzamere, maar toch.
Vooral die 3-event winning streak voorwaarde is kut. Ik won er dus gister 2 achter elkaar, zaten er in die 3e race allemaal van die kutdouwers, en ohw, hoe kan het ook anders, er schalde FRANS mn linkeroor inquote:Op donderdag 15 december 2005 13:30 schreef Heintje het volgende:
Ik heb medium en ik verwacht dat ik over een half jaar ongeveer alles op goud heb. Maar misschien ook wel niet. Eerst maar eens gaan proberen om de achievement "online pro" gaan halen. Wat me ook wel heel veel tijd zal gaan kosten.
Of je haalt een wired erbij, ben je met 34 euri klaarquote:Op donderdag 15 december 2005 13:35 schreef Anahka2309 het volgende:
Extra controllertje blijkt 45 euro te zijn....viel n beetje tegen
FRS & Dixons... Wie koop daar in gods naam nu games en hardware? Controller met draad kost bij een echte gameswinkel 30 euro.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:42 schreef Anahka2309 het volgende:
De wired was 45 euro....tenminste bij de FRS en Dixons hier...
Ja ik weet het. Las die eerdere post verkeerd. Ik las "wireless" waar "wired" stondquote:Op donderdag 15 december 2005 13:45 schreef BMH het volgende:
[..]
FRS & Dixons... Wie koop daar in gods naam nu games en hardware? Controller met draad kost bij een echte gameswinkel 30 euro.
Die kost 35-39 euro.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:49 schreef Anahka2309 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Las die eerdere post verkeerd. Ik las "wireless" waar "wired" stond![]()
Welke?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef Lampie_ het volgende:
Het ziet er naar uit dat de X360 vrijwel normaal te koop is nu, Ik zie in flink wat winkels nog genoeg xboxen staan.
Dozen zeker danquote:Op donderdag 15 december 2005 16:06 schreef Lampie_ het volgende:
Het ziet er naar uit dat de X360 vrijwel normaal te koop is nu, Ik zie in flink wat winkels nog genoeg xboxen staan.
Ja ja, even geduld doos, zet je er zo bij.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:55 schreef gieling het volgende:
En nog een keer, wil ook graag bij het lijstje
[afbeelding]
Jaja, we weten het nu wel, lucky bastardquote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
Yay, zondag twee 360's (gratis) ophalen. Zin in!
Je mag ze bij mij wel aansluiten op mn breedbeeld hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 16:33 schreef =HellFire= het volgende:
Yay, zondag twee 360's (gratis) ophalen. Zin in!
Lijkt me opzich nog een goed plan ook.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je mag ze bij mij wel aansluiten op mn breedbeeld hoor. Ik woon toch in de stad haha
quote:Op donderdag 15 december 2005 16:47 schreef =HellFire= het volgende:
Wat? 't Was maar de tweede keer dat ik het zei.en gelijk moet ik m'n bek houwen? Lekker is dat. It's almost x-mas man, be happy 'n stuff!
En dan moet je het natuurlijk niet gaan quoten natuurlijk, nu staat het er nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |