Tis iig wel duidleijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:00 schreef DinoPK het volgende:
Je kan eerder opmerkingen verwachten over het achterlijk grote font een centimeter of 15 naar boven... (en ja, de topic titel laat ook niet al te veel intellect zien..)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tis iig wel duidleijk
En de titel, ja, het is waar in mijn ogen, maar ik heb liever iets met toffe gamesDit is zo fanboyerig
Had je ook nog nooit een Castlevania spel gespeeld?quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met Castlevania. Eerste indruk is dat het lijkt op een 2D platform action RPGKlinkt goed dus
Dat wilde hij even horen denk ik.quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
OMG, wat een L1337 oPeNinGsPoSt!!!!! Dat is echt TEH TT E4er!!!! Die YOU BITCH!
Zo goed?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:03 schreef mordradead het volgende:
wat een kwaliteitstitel zeg
+- 22ste ligt de EU hier in de winkelsquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:20 schreef BMH het volgende:
Mariokart DS ligt 14 nov in de Amerikaanse winkels... Dus +- de 20e ligt de import in onze winkels
+2 skillquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
+- 22ste ligt de EU hier in de winkels![]()
Zooo.quote:
Tis mn eerste Castlevania jaquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Had je ook nog nooit een Castlevania spel gespeeld?Ik vond het erg leuk, beetje Metroid maar dan met RPG elementen.
quote:
iddquote:
idd ja, al had ik al moeite Advance Wars en Meteos te vinden, neem aan dat je trauma centre en phoenix wright helemaal wel kan vergetenquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:49 schreef Apfel het volgende:
Alleen zo jammer dat je de betere games online moet bestellen want ik de reguliere winkels denken ze ook niet verder als Mario, Nintendogs en Pokemon dingen![]()
Die meeste apparaten die voor USB 2.0 werken, die werken ook gewoon bij 1.1quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:14 schreef __Saviour__ het volgende:
werkt die usb-stick ook op usb1.1 of is 2.0 nodig?
Dat wist ik, maar dat gebruik ik dus nog nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 15:50 schreef Strolie75 het volgende:
Met L kun je een stukje naar achter schuiven Roy.
Je bent er zeker ook eentje die bij een vechtspel alleen aanvalt en nooit blocktquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar dat gebruik ik dus nog niet
Blokken is voor mietjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je bent er zeker ook eentje die bij een vechtspel alleen aanvalt en nooit blockt
Ik wel tenminste
MMaRsu is lui.quote:Op zondag 6 november 2005 12:40 schreef Xrenity het volgende:
Waar is Topic 37 in de startpost?
quote:Op zondag 6 november 2005 12:40 schreef Xrenity het volgende:
WiFi dongle schijnt uber makkelijk installen te zijn
Geschreven door iemand van GAF
Coolquote:
Neen...quote:
ja maar NL stond er nog niet bijquote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Cool
Half online![]()
Werkt voor de helft in internet Explorer![]()
Slect your region zag ik staan![]()
Er komen ook eventsquote:Now online
NMI 4300
CTNMIREP
JJS64
Lauri
c7qw5ug4hp
Ullr
NOA-Shaun
NOATaylor
king rich
CraigIGN
rhombus
Ted
Dark Side
PGC-TYP
Kubby
あああ
★MARIO★
timmah
BUTTER
Anthony
Tijd om te trainenquote:Oct. 26, 2005
NintendoWiFi.com replays the race of the week
Ever wanted to see yourself on the highlight reel of the nightly sports show? NintendoWiFi.com gives you a chance to be seen by everyone around the world in our Dash of the Week.
Each week, we'll announce when our featured race will take place. At that time, you can jump onto the Nintendo Wi-Fi Connection and try to meet up with one of our resident experts, whether it's a member of the Nintendo Power krew or an NOA from Nintendo.com.
If you're one of the lucky racers, you can see your race replayed in the Gaming Hub! Send the link to your grandma and make her proud that you made the NOA eat dirt.
Dat godenzoon vind ik dan weer wat minder klinken...quote:
Advance Wars > Wiskundequote:Op maandag 7 november 2005 09:19 schreef Morthill het volgende:
zucht, verslaafd aan Advance Wars, maar ik moet eigenlijk gaan studeren voor Wiskunde. Maar ja, wil eigenlijk mijn agressie kwijt omdat een of andere stomme hooligan mijn fiets half naar de klote heeft geholpen.
Ik mag een 4,5 halen voor mijn tentamen, dus in dat opzicht. Maar goed, ik moet toch wat dingen doornemen. Anders ga ik iets te zwaar zakken. (Herkansen heb ik geen zin in)quote:
Ik wist zo snel even niets andersquote:Op maandag 7 november 2005 09:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat godenzoon vind ik dan weer wat minder klinken...
quote:Op maandag 7 november 2005 11:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wist zo snel even niets anders
Je kan demos downloaden als je een revolution hebt, ik las ook nog iets over een online pictochat maar weet niet precies wat daar mee gaat gebeuren. Verder nog kan je op de officiele site nog iets speciaals krijgen als je je ds koppelt maar daarvoor heb je een mynintendo account nodig.quote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Weet kun je eigenlijk allemaal met dat Wireless behalve straks Mario Kart tegen elkaar spelen?
Schijnt een boutgame te zijnquote:
Hij zou toch vandaag online komenquote:Op maandag 7 november 2005 14:34 schreef Xrenity het volgende:
Wow, Nintendowifi.com
Hier werkt hij nu atm alleen niet
Hijs echt pwnquote:
quote:At this time, Pictochat is not a feature of the Nintendo Wi-Fi Connection. Keep checking Nintendowifi.com for news of any future uses of the Pictochat feature.
Klopt.quote:Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Namen kunnen niet bezet zijn (dacht ik). Je kan gewoon in een game bijv. dezelfde naam hebben als je vriend (dacht ik).
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:15 schreef Ruzbeh het volgende:
This weeks' UK sales - With PSP release of GTA
DS = 35,000 units
Game Boy (including SP and Micro) 25,000 units
PSP = 16,000 units
Oops.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:15 schreef Ruzbeh het volgende:
This weeks' UK sales - With PSP release of GTA
DS = 35,000 units
Game Boy (including SP and Micro) 25,000 units
PSP = 16,000 units
Oops.
Dat spel ziet er echt vet goed uitquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:41 schreef mikando18 het volgende:
Klik hier Nieuwe pics van mario 3 on 3
1. Mario Kart DSquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:17 schreef Steeven het volgende:
Ik zit te denken om ook een DS te kopen, maar moet nog overgehaald worden (dus doe je best). Wat mij niet interesseert zijn de non-games zoals Nintendogs en de online functies. Welke games die op dit moment uit zijn, zijn de moeite waard om op te pikken? En in de nabije toekomst? Kan ik beter wachten op een prijsdaling? Daarnaast ben ik niet zo'n handheldgamer, maar als ik bv de screens van Mario Bros zie zegt iets me dat ik er eentje moet kopen
.
Zie mn IGN collectie voor de toffe games die er op dit moment zijn, zie mn wishlist voor de toffe games die nog gaan komenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:17 schreef Steeven het volgende:
Ik zit te denken om ook een DS te kopen, maar moet nog overgehaald worden (dus doe je best). Wat mij niet interesseert zijn de non-games zoals Nintendogs en de online functies. Welke games die op dit moment uit zijn, zijn de moeite waard om op te pikken? En in de nabije toekomst? Kan ik beter wachten op een prijsdaling? Daarnaast ben ik niet zo'n handheldgamer, maar als ik bv de screens van Mario Bros zie zegt iets me dat ik er eentje moet kopen
.
hehe wacht maar tot je veder in het spel komt (bv bij dat level dat je die pottenbakker vent moet helpen) dan gaat het echt para snel en is het echt bijna onmogelijk om bij te houdenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:03 schreef madjacksss het volgende:
vanmiddag Osu Tatakae Ouendan binnengekregen
meesterlijk spel, net de eerste 4 levels uitgespeeld (niet perfect, mar dat komt later wel)
ff pauze hoor
Kan ook via internet. Daarnaast is ook battle mogelijk via internet volgens mij.quote:Op woensdag 9 november 2005 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
Welke multiplayer opties heeft Mario Kart nu eigenlijk? Kun je alleen maar tegen elkaar spelen als je in dezelfde ruimte bent of ook via Internet?
Leef jij onder een steen ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2005 07:55 schreef Strolie75 het volgende:
Welke multiplayer opties heeft Mario Kart nu eigenlijk? Kun je alleen maar tegen elkaar spelen als je in dezelfde ruimte bent of ook via Internet?
Helaas niet.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast is ook battle mogelijk via internet volgens mij.
Genaaid.quote:
Wat kun je wel?quote:Op woensdag 9 november 2005 08:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat denk je nu? Blijk ik helemaal niet gesaved te hebben, maar enkel de health elke keer aangevuld te hebbenBegin ik het spelletje eindelijk een beetje door te krijgen, krijg je dit.
Jou in elkaar rossen omdat je me uitlachtquote:
Ik verwachtte eerder een antwoord als “ik kom tenminste verder dan de eerste wereld in Mario games”.quote:Op woensdag 9 november 2005 08:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jou in elkaar rossen omdat je me uitlacht
Potions? Nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 9 november 2005 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik verwachtte eerder een antwoord als “ik kom tenminste verder dan de eerste wereld in Mario games”.Kooooooooooooooooooooooooom maar....
Heb je wel genoeg potions en een flink zwaard? Ik merkte dat je met gewoon hakken en potions gebruiken bij die eerste eindbazen al een heel eind komt.
quote:
bronquote:Battle Mode
Battle Mode will be restricted to wireless LAN play only, so unfortunately we won't be able to battle online. Also, for the first time in a Mario Kart game, you will be able to play battle mode by yourself against computer-controlled karts.
Gijs...die blauwe flesjes die je bij die kale baardmans kunt kopen.quote:
Ik speel teveel sidescrolling shooters nu denk ik... Ik moet Castlevania toch echt gaan zien als RPGquote:Op woensdag 9 november 2005 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...die blauwe flesjes die je bij die kale baardmans kunt kopen.
quote:Closing Comments
The game does have its quirks, mostly boiling down to the technical limitations: it's not as fast or energetic as past Viewtiful Joe games, and the touch screen sensitivity can get a little wonky in the heat of the battle. But even with these minor oddities, this game is one of the most fun and creative ways to move a "traditional" console game onto the Nintendo DS. The puzzle elements are incredibly clever in places because they're constructed of elements that really haven't been done anywhere before. It's a great looking DS game with some truly original elements that definitely have to be experienced.
8.0 Presentation
The cutscenes are really lame with wild pantomime, out of sync animations set to text subtitles, but on the whole this game looks and feels like a Viewtiful Joe game.
9.0 Graphics
Even with the drop to 30 FPS from the console's 60, this game looks awesome and seriously pushes the DS's 3D hardware harder than anything out so far.
7.5 Sound
The music's a little electronica and generic, but still retains the VJ theme. It would have been cool if Clover stuffed more voice-over into the cart.
8.5 Gameplay
This DS game focuses more on puzzles than beat-em-up action, but even with the limited action it still retains a lot of what makes VJ such a cool franchise.
8.0 Lasting Appeal
No multiplayer, but the solo outing has a ton of levels and challenges, and it's not something you can blow through in a day.
Overall: 8.5
Dat zou ik maar eens rap gaan doen ja!quote:Op woensdag 9 november 2005 08:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel teveel sidescrolling shooters nu denk ik... Ik moet Castlevania toch echt gaan zien als RPG
Die winkels heb ik gezien ja, helemaal links onderin toch?quote:Op woensdag 9 november 2005 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zou ik maar eens rap gaan doen ja!Je weet dat je in The Lost Village twee winkels kunt vinden? Eentje waar je potions en wapens kunt kopen en eentje waar je je wapens kunt upgraden door deze te fuseren met verkregen souls.
Ook moet je ook niet focussen op slechts een wapen. Sommige wapens werken tegen sommige vijanden beter. Wapens zijn vooral te onderscheiden wat afstand en snelheid betreft.
Toen ik eenmaal de 9mm had gebruik verlangde ik zo naar een port van Flashback op de DS.
Die grote zwaarden en bijlen zijn wel handig om op grote/slome vijanden in te hakken en veel schade toe te brengen. Ook maken ze een draaiende beweging waardoor je vijanden die boven je zitten raakt. Ik ga binnenkort opnieuw beginnen in de Julius mode.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die winkels heb ik gezien ja, helemaal links onderin toch?
Ik gebruik enkel mijn zwaard dat snel is. Ik vind dat grote logge zwaard matig eigenlijk, ondanks dat ie 2 keer zo sterk is... Pfff, ik ga er vanavond maar weer eens voor zitten
quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geef Castlevania op hoorHet is niet mijn game zullen we maar zeggen...
naja.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik addopteer het spel wel. Je bent een slechte moeder!quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
moet je maar niet met zo'n slecht wapen rondlopenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nooit gedacht dat Roy een game op de DS echt neit leuk zou vindenquote:Op woensdag 9 november 2005 16:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik addopteer het spel wel. Je bent een slechte moeder!
Ach, mijn mening is soms wat schommelend, zoals bijv bij Meteos en bij Nintendogs, maar zo unaniem als ik nu ben (quote:Op woensdag 9 november 2005 17:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat Roy een game op de DS echt neit leuk zou vinden
Ja, herrinner me nog wel jouw hype rond Nintendogs. Agh ja, kan gebeuren, ik heb absoluut geen spijt van de aankoop, heb zeer genoten van de game, op de frustratie momenten na, Maar na 7 keer op rij championship winnen en puur voor geld spelen ging de lol er beetje vanaf.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, mijn mening is soms wat schommelend, zoals bijv bij Meteos en bij Nintendogs, maar zo unaniem als ik nu ben () ben ik nog niet geweest nee.
Overigens ga ik Castlevania ruilen met BMH's Kirby![]()
JIj hebt toch een draadloos thuisnetwerk?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendo..soms is heten soms is het
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7457
Ja...ow...dan heb ik zo'n ding helemaal niet nodigquote:Op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
JIj hebt toch een draadloos thuisnetwerk?
Oehquote:Op woensdag 9 november 2005 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...ow...dan heb ik zo'n ding helemaal niet nodig
Mijn vriendin wil dan trouwens weer MK tegen je gamen.
Iddquote:Op woensdag 9 november 2005 19:10 schreef BMH het volgende:
's avonds in bed mariokart DS online spelen... Wat een droom apparaat
Klopt.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef Steeven het volgende:
[..]
Idd. Met een draadloos netwerk thuis hoef je zeker niet zo'n USB stick te kopen?
Yep. Me router zit vlak naast me kamerquote:Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef Steeven het volgende:
[..]
Idd. Met een draadloos netwerk thuis hoef je zeker niet zo'n USB stick te kopen?
Je bent verbitterdquote:Op woensdag 9 november 2005 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk voor je
*meldt*quote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
Pff wat zeiken jullie er allemaal over. Ik ken bijna niemand die geen XP draait
.
Ga je in de tussentijd toch lekker bij Mac Donalds mario kartenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
98 al jaren, en zolang die het nog doet ben ik niet van plan over te stappen
Waarschijnlijk dat ik binnenkort een laptop koop dan ik zeker online, maar ik vind het gewoon een slechte service
Nee sorry, dat heb ik verkeerd geformuleerd. Ik ken weinig mensen met een PC die geen Xp draaienquote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
Niet de hele wereld draait op M$ hoor.
Ja, want anders is het maar slechte service van NIntendoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:31 schreef Morthill het volgende:
Mensen zijn soms zo agressief om kleine dingetjesIk heb geen draadloos netwerk, geen zin om een USB stick te kopen, maar goed, ik ga wel af en toe langs de mac of zo. Wat wil je eigenlijk, een grootst draadloos netwerk waardoor je midden in de sahara Mario Kart DS zou kunnen spelen??
Dat zeg ik niet, maar god, niet elke service is perfect. Iedereen zeurde in het begin ook om de CC van Xbox Live, maar ondertussen was het een geweldige service, maar daar werd niet naar gekeken. Je moet niet zeggen dat het waardeloos is puur omdat de sticks alleen met XP werken. Das nogal doorslaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach nee je hebt gelijk het is super
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OehDas één van de weinige die me zou kunnen verslaan...
Ik begrijp je reactie wel, maar om direct nintendo de schuld te geven, ze hadden ook geen Dongle uit kunnen brengenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach nee je hebt gelijk het is super
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef mordradead het volgende:
ach, er zijn ongetwijfeld lui die de uitdaging aangaan om het ding onder andere os'en te laten draaien.... ik heb al een wireless router, nu maar hopen dat hij tot m'n kamer komt en anders maar op die van de buren
Geilquote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef mordradead het volgende:
dan race ik met peach
Mogen we dan in je uitlaat beuken?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef mordradead het volgende:
dan race ik met peach
Same here. Ookal staat mn Livebox niet in de lijst van Nintendoquote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nja, ik heb hier gewoon een draadloos netwerk dus ik neem aan dat het straks gewoon kan.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Items on this Order Order Details/Edit
• 1 of: Super Princess Peach @ $48.95ea.
Arrival Date: Monday, February 27 2006
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gamesmaak betreft ben je af en toe toch een raar rond mannetje.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het kan nog zo’n leuke platformer zijn. Ik ga echt geen so-cute-it-makes-you-wanna-puke spel met Peach in de hoofdrol kopen. Daarvoor is het testosteron-gehalte in mijn lichaam toch iets te hoog.![]()
ik heb zelf een paar weken terug het spel (US versie) bij Nedgame gekocht. Kan je ook via internet bij hun kopen. Eeen maand al wachten vind ik best lang.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef Webby het volgende:
Is Trauma Center maar in een kleine oplage verschenen oid?
Hij staat in Canada al ruim een maand in de Back Order, ik wil mijn game!!!
Dit is btw leuk nieuws: http://akkit.org/dstunnel
Je ziet het verkeerd, je bent nog te onzeker over je mannelijkheid en durft dus niet met een dergelijke game te spelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het kan nog zo’n leuke platformer zijn. Ik ga echt geen so-cute-it-makes-you-wanna-puke spel met Peach in de hoofdrol kopen. Daarvoor is het testosteron-gehalte in mijn lichaam toch iets te hoog.![]()
Vanwaar dequote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, je bent nog te onzeker over je mannelijkheid en durft dus niet met een dergelijke game te spelen.
Ikquote:Op donderdag 10 november 2005 10:48 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Wie is er eigenlijk van plan Animal Crossing te importeren?
Omdat ik wist dat ik een dergelijke reactie van Strol kon verwachtenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:54 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Vanwaar debij je bestelling-gevalletje dan?
De game was een dag of 5 na release in US al bijna uitverkocht, ik was te laat. Atlus smijt altijd zo weinig de markt op en een 2e druk duurt weer enkele maanden. dvdbox, vgp, cd-wow, allemaal niet meer te krijgen. En 30 euro zelf uit de US had ik toch liever gehad dan 42,50 inc. bij een nedgamequote:Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef Ardenlyn het volgende:
ik heb zelf een paar weken terug het spel (US versie) bij Nedgame gekocht. Kan je ook via internet bij hun kopen. Eeen maand al wachten vind ik best lang.
Ik ben ook erg benieuwd !quote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Maandelijkse verkoopcijfers van NPD (US) zijn bijna binnen... dit wordt lachen.![]()
![]()
Nintendo Police Departmentquote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Yankee_One het volgende:
NPD?
Ze wisten dat hij aan het leechen wasquote:Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw screens zijn ook nog eens offline nu
Das best k*t.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Webby het volgende:
[..]
De game was een dag of 5 na release in US al bijna uitverkocht, ik was te laat. Atlus smijt altijd zo weinig de markt op en een 2e druk duurt weer enkele maanden. dvdbox, vgp, cd-wow, allemaal niet meer te krijgen. En 30 euro zelf uit de US had ik toch liever gehad dan 42,50 inc. bij een nedgame
Ik denk dat Roy zich zoveel met Mario vereenzelvigt, dat hij maar wat graag met Peach wil spelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gamesmaak betreft ben je af en toe toch een raar rond mannetje.
Zodra ik een mooie Mario pet hebquote:Op donderdag 10 november 2005 17:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat Roy zich zoveel met Mario vereenzelvigt, dat hij maar wat graag met Peach wil spelen.
Serieus Roy, er al eens aan gedacht een snor te laten staan?.
Nog niet, maar dat is niet zo'n probleem. Een mooie overall haal je overalquote:Op donderdag 10 november 2005 17:53 schreef mordradead het volgende:
heb je wel een blauwe tuinbroek?
Wie wordt btw je princess Peach? En Bowser?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat is niet zo'n probleem. Een mooie overall haal je overal
Yvonne word z'n Peachquote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie wordt btw je princess Peach? En Bowser?
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef mordradead het volgende:
Als je bij de toys'r us rayman ds koopt krijg je een rayman ds draagtasje erbij, dus bernie... SLA JE SLAG
Die van mij pwnt hemquote:Op donderdag 10 november 2005 19:10 schreef mordradead het volgende:
http://www.alternate.nl/html/shop/detailSearch4CSort.html?cat1=138&cat2=161&cat3=036&vendorSelect=271&
ik kon de link van het plaatje niet zo snel vinden... MAAR DAT IS HET SCHONE DRAAGTASJE
Nintendo brengt echt veels te veel portabels uit, nog even en de normale consument snapt er flikker meer van.quote:In other news, Reggie dropped a hint towards an upcoming DS design tweak. Apparently “as soon as [the DS] was launched, [Nintendo] started looking at ways to tweak it visually.” Does that mean we could be seeing a less podgy, more slimline DS from Nintendo soon?
Hij is fijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:58 schreef Xrenity het volgende:
Kheb eindelijk m'n Nintendogs tasje
Ty Thomper \o/
Ik heb net gister Ouendan besteld en hij was die avond al shipped. Aangezien het er op lijkt dat Trauma Center pas weer in december on stock is en dan nog anderhalve week onderweg is.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef madjacksss het volgende:
heeft iemand al de mode boven hard mode gecleared bij osu tatakae ouendan?
vraag het me af, want zit nu halverwege hard mode en mn handen trekken het al vrij slecht
Nee een Mario Kart reclamequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Een Sims 2 reclame?
Bronquote:Rare doet zijn boekje open... bijna
Door Stefan Popa - 2005-11-11 - Nieuws
Nintendo en Rareware hebben nog steeds een goede relatie, desondanks dat de twee bedrijven nu al een tijdje uit elkaar zijn. Wat gaat Rare voor de DS brouwen?
We meldden een flinke poos terug dat Rareware ons nodig heeft voor een paar leuke ideetjes voor hun toekomstige Nintendo DS spellen. Allemaal leuk en aardig, maar wat zijn de resultaten van het "onderzoek"?
Rareware heeft een groot aantal reacties van fans geplaatst op de site. Soms staat er commentaar bij van Mr. Pants zelf! Erg leuk om te lezen, maar wat gaan we nu zien in de toekomst met het gouden logo op de boxart? Helaas weten we dat nog niet. Overigens zal het wachten op aankondigingen niet lang meer op zich laten wachten, volgens Rareware.
Conclusie van RareWare: And there it is. DKC4, JFG DS, DKR Redux, Banjo-Twinnie, PD Wi-Fi... which will it be? Any of them? Man oh man - you could cut the suspense with an octopus! We'll have some news for you soon. Maybe. Eventually. Probably. P'raps.
Perfect Dark moet ook komenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Perfect Dark zit er denk ik niet in, aangezien het op X360 uitkomt enzo. Donkey Kong, Jet Force Gemini, Banjo zijn het meest waarschijnlijk IMO.
Het is al best lang bekend dat Rare nog wel voor de DS gaat ontwikkelen en verder staat er niks zinnings in het artikelquote:
quote:solo players can also enjoy the Battle Mode and Shine Runner with computer controlled bots filling in the slots normally reserved for human opponents
Dat vind ik best goed nieuws...quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:08 schreef Steeven het volgende:
[ solo players can also enjoy the Battle Mode and Shine Runner with computer controlled bots filling in the slots normally reserved for human opponents ]
Lijkt me wel grappigquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:44 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN review Mario Kart DS.
http://ds.ign.com/articles/666/666125p1.html
Closing Comments
After experiencing Mario Kart DS, it's hard to imagine how Nintendo's going to improve on what they've done for this stunning portable rendition. There's so much gameplay and depth in this design, moreso than the series has ever had in the past. It's an amazingly addictive racer both in single and multiplayer modes, and even with the limitations of the online functions, it's impossible to avoid becoming addicted to the long distance Mario Kart match-ups. The only way to finish this review is just to say it: this is the best Mario Kart game ever developed, and is without a doubt the best DS game of 2005.
Jammer dat kirby, sonic en mariokart tegelijk uitkomenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Sonic Rush ook een 9 op IGN
Er breken mooie tijden aan
En nu maar wachten totdat gamepot het gemiddlede weer omlaag gooit met een zeventje.quote:
Hey Roy, ik heb ook gereageerd op je reply van de review van Castlevania. Ik zou zeggen; gewoon doorspelen! Het spel is prima uit te spelen, enigste waar je op moet letten is dat je voldoende spaart voor een baas en zoveel mogelijk snufjes krijgt. Verder moet je gewoon potions gebruiken bij bazen.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
1: Mario Kartquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja de verdeling had wel beter gekund inderdaad
Ik wil nog Castlevania, Kirby, Mario Kart, Sonic en Viewtiful Joe halen maar ja, welke eerst?
Meteos, Advance Wars, Bomberman met veel mensen lijkt me ook wel tof etc.quote:Op zondag 13 november 2005 13:22 schreef Kill_em_all het volgende:
Welke games zou jij online gaan spelen dan? alle games die tot nu toe uitzijn zijn volgens mij niet echt geschikt voor lan/online play.
Niet dat ik weet, ik denk dat er wel wat aan zit te komen, maar niet officieel, maar meer in de richting van homebrewquote:Op zondag 13 november 2005 14:36 schreef Evil_Jur het volgende:
En is er nou al iets meer bekend over een browser/organiser functie op een gamepack ofzo?
was wel een bedrijf mee bezig dacht ik.quote:Op zondag 13 november 2005 14:36 schreef Evil_Jur het volgende:
En is er nou al iets meer bekend over een browser/organiser functie op een gamepack ofzo?
¤45 volgens mij.quote:Op zondag 13 november 2005 19:21 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Iemand een idee hoeveel die usb stick gaat kosten?![]()
I would imagine it’s fairly obvious how highly I think of this game. Yes, I am disappointed that there wasn’t a more robust offering in terms of online content, especially considering all of the hype that has surrounded this game leading up to its release. However, I also understand that this is Nintendo’s first online endeavor, and so that doesn’t really surprise me. Even so, as I have stated numerous times in this review, the game is far too much fun online even in this simplistic package. And the offline single-player and local wireless features will have you wrapped up for so long that it’s impossible not to get your money’s worth from this title.quote:Op zondag 13 november 2005 19:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ook al best mario kart ever volgens deze meneer.
Flikker op gek! Wtf dat is fucking veel geld voor een lousy usb stick :|quote:
Het is een wifi stick geen USB opslag stick. Maar als je een goedkopere vind moet je het maar melden aan de mensen die geen Wifi Router hebben.quote:Op zondag 13 november 2005 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Flikker op gek! Wtf dat is fucking veel geld voor een lousy usb stick :|
Hij is toch 40 euro? Nog steeds veel te veel geld...quote:Op zondag 13 november 2005 20:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Flikker op gek! Wtf dat is fucking veel geld voor een lousy usb stick :|
http://news.spong.com/detail/news.asp?prid=9303&cb=0.136192quote:Hot rumour from Japan enticing RPG gamers over the weekend foretells of a high-budget remake of Final Fantasy VII for Nintendo’s DS portable, news that if true proves the games industry can match any soap opera for drama and twist.
The rumour began with Square Enix producer Tetsuya Nomura confirming to Japanese PlayStation 2 magazine Dengeki PS2 that Final Fantasy VII will have a significant showing at next year’s Electronics Entertainment Expo, building on the company’s comments from last year when SE promised “…polymorphic [Final Fantasy VII] content providing well-known properties on several platforms, allowing exposure of the products to as wide an audience as possible.”
Of course, this rumour stands in contradiction with established talk that a high-budget PlayStation 2 remake of Final Fantasy VII is in the works, though it could be argued that it makes far more sense for a DS version to be released.
As you may well know, Final Fantasy VII was - to put it mildly - something of a controversial PlayStation game. The RPG was originally in development for Nintendo’s new home console, a 64-Bit machine going by the name of Nintendo Ultra 64. The code was in a fairly advanced stage and Square was at the time amongst the most active of companies lobbying Nintendo president Hiroshi Yamauchi to ditch cartridge-based media in favour of a CD-based system. Yamauchi - a stubborn man - rejected all calls to move away from the relatively secure cartridge, and in turn assured Square that any game could be accommodated, even if it meant spreading its new RPG across several cartridges. Square rejected this idea and, under constant courting from the emerging PlayStation camp, cancelled Ultra 64 Final Fantasy and announced that it would be releasing Final Fantasy VII as a PlayStation exclusive.
This news sent shockwaves through the Japanese games industry and is widely seen as a turning-point in the fortunes of the Nintendo 64. The console was by no means a failure, though it was crippled by reluctant third-party support; the angle with which Sony rose to dominance over the old guard.
And for years afterwards, Nintendo - under Yamauchi’s control - openly derided Square, with the Nintendo president always on hand with a word or ten of discouragement for his one-time ally. Then something happened. The launch of the Game Boy Advance had fans up in arms, requesting Final Fantasy and other Square RPG properties for Nintendo’s new handheld, in essence a portable SNES. Nintendo was seeing profits tail off as the Pokemon boom faded and so Yamauchi - reluctantly, we are told - allowed Nintendo to re-enter talks with Square. After the second meeting, both parties were highly positive and Yamauchi made the surprise announcement that he would chair the next meeting. Legend has it that the perceived betrayal of Nintendo by Square stood as the lowest point in Yamauchi’s career and the great man seemingly wanted to iron out the wrinkly past, with an agreement in principle being reached during that third meeting, ending more than a decade of tension between the two Japanese giants.
History lesson over, it is a fact that a considerable amount of the code which comprises Final Fantasy VII was tapped in using Ultra 64 development kits and this code can easily be ported across to Nintendo DS. A DS remake will make more financial sense and require considerably fewer resources than an enhanced PlayStation 2 remake.
As we mentioned, the videogames industry can hold a candle to any soap opera, though it must be said that Final Fantasy VII DS would even trump the murder, return and murder (again) of Dirty Den.
Speaking to SPOnG this morning, a Square Enix representative said, “Final Fantasy VII is one of the franchises that we aim to really explore using our polymorphic content principal. There has been talk of a remake for sometime now as you know. We are aiming to deliver such properties in many different ways and on many different platforms and FFVII will be the first to really show this strategy to its fullest potential.”
Expect more in the coming months
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |