Je wacht op je Micro?quote:Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Tot hoe laat bezorgt TPG post dan? 17:00 toch?
Dat weet ik ook, ik vroeg alleen tot hoe laat de TPG bezorgd.quote:Op maandag 7 november 2005 18:34 schreef Thomper het volgende:
Als u echter na 09.00 uur een bestelling plaatst, wordt uw bestelling de volgende werkdag verzonden. Als u bijvoorbeeld op vrijdag om 17.00 uur bestelt, wordt uw bestelling de maandag daaropvolgend verzonden. Wanneer de betaling van uw order definitief is goedgekeurd, wordt de bestelling afgerond en binnen 2 werkdagen afgeleverd.
http://www.bartsmit.com/informatie/bezorgen.phtml
Je hebt hem vast niet voor 09.00 uur besteld, dus hij is vandaag verwerkt. Dat wordt tot morgen/woensdag wachten.
Klein kind...quote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef Thomper het volgende:
Volgens mij kan je enkel overschrijving doen bij Bart Smit.![]()
Edit: Oh, acceptgiro kan ook.
Ninja Mario Dogquote:Op maandag 7 november 2005 21:21 schreef Strolie75 het volgende:
He lekker...ik suck ook al in Yoshi's Island. Ik kom niet verder dan wereld 1-4
Ik en Mario games
quote:Tot nu toe geregistreerde producten Datum
Game Boy Micro 08.11.2005
Is het dan eindelijk zover?quote:
Trage lader zit erbij dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Tot over een paar dagen?
Hijs aant opladen.
Als je die houding nu ook eens ten aanzien van Castlevania zou aannemen.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ik zet door, spel is te tof om te stoppen
Wat gamesmaak betreft ben je af en toe toch een raar rond mannetje.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Castlevania kan me gewoon niet boeien. Ik vind het kut spelen.
Je weet toch...quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat gamesmaak betreft ben je af en toe toch een raar rond mannetje.![]()
Met een DS had je dubbel zoveel plezier gehad...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Heb zelf een Gameboy micro review geschreven.
Dat kan ook hier he: http://games.fok.nl/overzicht.php?action=userreviewsquote:Op donderdag 10 november 2005 15:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Heb zelf een Gameboy micro review geschreven.
Met een DS wordt m'n portemonnee dubbel vekracht...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Met een DS had je dubbel zoveel plezier gehad...
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ook hier he: http://games.fok.nl/overzicht.php?action=userreviews
Anyway, ik ben het niet eens met je minpunten
=> Expensive, mwah, vooruit
=> Old platform and games library, das juist het voordeel, veeeeel games![]()
=> The games can be expensive, niet de schuld van de Micro zelf, wel waar overigens
=> Buttons could have been better, nix mis met de knoppen hier
=> Not as sexy as could have been, je hebt dan ook niet de Famicom editie
Maar 50 euro extra en dan heb je nog een topgame ook...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Met een DS wordt m'n portemonnee dubbel vekracht...
30quote:
Ik had een kleine handheld nodig.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:43 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar 50 euro extra en dan heb je nog een topgame ook...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |