Ik heb net gister Ouendan besteld en hij was die avond al shipped. Aangezien het er op lijkt dat Trauma Center pas weer in december on stock is en dan nog anderhalve week onderweg is.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:51 schreef madjacksss het volgende:
heeft iemand al de mode boven hard mode gecleared bij osu tatakae ouendan?
vraag het me af, want zit nu halverwege hard mode en mn handen trekken het al vrij slecht
Nee een Mario Kart reclamequote:Op vrijdag 11 november 2005 12:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Een Sims 2 reclame?
Bronquote:Rare doet zijn boekje open... bijna
Door Stefan Popa - 2005-11-11 - Nieuws
Nintendo en Rareware hebben nog steeds een goede relatie, desondanks dat de twee bedrijven nu al een tijdje uit elkaar zijn. Wat gaat Rare voor de DS brouwen?
We meldden een flinke poos terug dat Rareware ons nodig heeft voor een paar leuke ideetjes voor hun toekomstige Nintendo DS spellen. Allemaal leuk en aardig, maar wat zijn de resultaten van het "onderzoek"?
Rareware heeft een groot aantal reacties van fans geplaatst op de site. Soms staat er commentaar bij van Mr. Pants zelf! Erg leuk om te lezen, maar wat gaan we nu zien in de toekomst met het gouden logo op de boxart? Helaas weten we dat nog niet. Overigens zal het wachten op aankondigingen niet lang meer op zich laten wachten, volgens Rareware.
Conclusie van RareWare: And there it is. DKC4, JFG DS, DKR Redux, Banjo-Twinnie, PD Wi-Fi... which will it be? Any of them? Man oh man - you could cut the suspense with an octopus! We'll have some news for you soon. Maybe. Eventually. Probably. P'raps.
Perfect Dark moet ook komenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Perfect Dark zit er denk ik niet in, aangezien het op X360 uitkomt enzo. Donkey Kong, Jet Force Gemini, Banjo zijn het meest waarschijnlijk IMO.
Het is al best lang bekend dat Rare nog wel voor de DS gaat ontwikkelen en verder staat er niks zinnings in het artikelquote:
quote:solo players can also enjoy the Battle Mode and Shine Runner with computer controlled bots filling in the slots normally reserved for human opponents
Dat vind ik best goed nieuws...quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:08 schreef Steeven het volgende:
[ solo players can also enjoy the Battle Mode and Shine Runner with computer controlled bots filling in the slots normally reserved for human opponents ]
Lijkt me wel grappigquote:Op zaterdag 12 november 2005 01:44 schreef Ruzbeh het volgende:
IGN review Mario Kart DS.
http://ds.ign.com/articles/666/666125p1.html
Closing Comments
After experiencing Mario Kart DS, it's hard to imagine how Nintendo's going to improve on what they've done for this stunning portable rendition. There's so much gameplay and depth in this design, moreso than the series has ever had in the past. It's an amazingly addictive racer both in single and multiplayer modes, and even with the limitations of the online functions, it's impossible to avoid becoming addicted to the long distance Mario Kart match-ups. The only way to finish this review is just to say it: this is the best Mario Kart game ever developed, and is without a doubt the best DS game of 2005.
Jammer dat kirby, sonic en mariokart tegelijk uitkomenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Sonic Rush ook een 9 op IGN
Er breken mooie tijden aan
En nu maar wachten totdat gamepot het gemiddlede weer omlaag gooit met een zeventje.quote:
Hey Roy, ik heb ook gereageerd op je reply van de review van Castlevania. Ik zou zeggen; gewoon doorspelen! Het spel is prima uit te spelen, enigste waar je op moet letten is dat je voldoende spaart voor een baas en zoveel mogelijk snufjes krijgt. Verder moet je gewoon potions gebruiken bij bazen.quote:Op woensdag 9 november 2005 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik geef Castlevania op hoorHet is niet mijn game zullen we maar zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |