Same here. Ookal staat mn Livebox niet in de lijst van Nintendoquote:Op woensdag 9 november 2005 21:58 schreef Strolie75 het volgende:
Nja, ik heb hier gewoon een draadloos netwerk dus ik neem aan dat het straks gewoon kan.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Items on this Order Order Details/Edit
• 1 of: Super Princess Peach @ $48.95ea.
Arrival Date: Monday, February 27 2006
quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gamesmaak betreft ben je af en toe toch een raar rond mannetje.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het kan nog zo’n leuke platformer zijn. Ik ga echt geen so-cute-it-makes-you-wanna-puke spel met Peach in de hoofdrol kopen. Daarvoor is het testosteron-gehalte in mijn lichaam toch iets te hoog.![]()
ik heb zelf een paar weken terug het spel (US versie) bij Nedgame gekocht. Kan je ook via internet bij hun kopen. Eeen maand al wachten vind ik best lang.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:55 schreef Webby het volgende:
Is Trauma Center maar in een kleine oplage verschenen oid?
Hij staat in Canada al ruim een maand in de Back Order, ik wil mijn game!!!
Dit is btw leuk nieuws: http://akkit.org/dstunnel
Je ziet het verkeerd, je bent nog te onzeker over je mannelijkheid en durft dus niet met een dergelijke game te spelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:43 schreef Strolie75 het volgende:
Het kan nog zo’n leuke platformer zijn. Ik ga echt geen so-cute-it-makes-you-wanna-puke spel met Peach in de hoofdrol kopen. Daarvoor is het testosteron-gehalte in mijn lichaam toch iets te hoog.![]()
Vanwaar dequote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, je bent nog te onzeker over je mannelijkheid en durft dus niet met een dergelijke game te spelen.
Ikquote:Op donderdag 10 november 2005 10:48 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Wie is er eigenlijk van plan Animal Crossing te importeren?
Omdat ik wist dat ik een dergelijke reactie van Strol kon verwachtenquote:Op donderdag 10 november 2005 10:54 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Vanwaar debij je bestelling-gevalletje dan?
De game was een dag of 5 na release in US al bijna uitverkocht, ik was te laat. Atlus smijt altijd zo weinig de markt op en een 2e druk duurt weer enkele maanden. dvdbox, vgp, cd-wow, allemaal niet meer te krijgen. En 30 euro zelf uit de US had ik toch liever gehad dan 42,50 inc. bij een nedgamequote:Op donderdag 10 november 2005 10:49 schreef Ardenlyn het volgende:
ik heb zelf een paar weken terug het spel (US versie) bij Nedgame gekocht. Kan je ook via internet bij hun kopen. Eeen maand al wachten vind ik best lang.
Ik ben ook erg benieuwd !quote:Op donderdag 10 november 2005 12:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Maandelijkse verkoopcijfers van NPD (US) zijn bijna binnen... dit wordt lachen.![]()
![]()
Nintendo Police Departmentquote:Op donderdag 10 november 2005 12:17 schreef Yankee_One het volgende:
NPD?
Ze wisten dat hij aan het leechen wasquote:Op donderdag 10 november 2005 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jouw screens zijn ook nog eens offline nu
Das best k*t.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:53 schreef Webby het volgende:
[..]
De game was een dag of 5 na release in US al bijna uitverkocht, ik was te laat. Atlus smijt altijd zo weinig de markt op en een 2e druk duurt weer enkele maanden. dvdbox, vgp, cd-wow, allemaal niet meer te krijgen. En 30 euro zelf uit de US had ik toch liever gehad dan 42,50 inc. bij een nedgame
Ik denk dat Roy zich zoveel met Mario vereenzelvigt, dat hij maar wat graag met Peach wil spelen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:33 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gamesmaak betreft ben je af en toe toch een raar rond mannetje.
Zodra ik een mooie Mario pet hebquote:Op donderdag 10 november 2005 17:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik denk dat Roy zich zoveel met Mario vereenzelvigt, dat hij maar wat graag met Peach wil spelen.
Serieus Roy, er al eens aan gedacht een snor te laten staan?.
Nog niet, maar dat is niet zo'n probleem. Een mooie overall haal je overalquote:Op donderdag 10 november 2005 17:53 schreef mordradead het volgende:
heb je wel een blauwe tuinbroek?
Wie wordt btw je princess Peach? En Bowser?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat is niet zo'n probleem. Een mooie overall haal je overal
Yvonne word z'n Peachquote:Op donderdag 10 november 2005 17:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie wordt btw je princess Peach? En Bowser?
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:59 schreef mordradead het volgende:
Als je bij de toys'r us rayman ds koopt krijg je een rayman ds draagtasje erbij, dus bernie... SLA JE SLAG
Die van mij pwnt hemquote:Op donderdag 10 november 2005 19:10 schreef mordradead het volgende:
http://www.alternate.nl/html/shop/detailSearch4CSort.html?cat1=138&cat2=161&cat3=036&vendorSelect=271&
ik kon de link van het plaatje niet zo snel vinden... MAAR DAT IS HET SCHONE DRAAGTASJE
Nintendo brengt echt veels te veel portabels uit, nog even en de normale consument snapt er flikker meer van.quote:In other news, Reggie dropped a hint towards an upcoming DS design tweak. Apparently “as soon as [the DS] was launched, [Nintendo] started looking at ways to tweak it visually.” Does that mean we could be seeing a less podgy, more slimline DS from Nintendo soon?
Hij is fijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:58 schreef Xrenity het volgende:
Kheb eindelijk m'n Nintendogs tasje
Ty Thomper \o/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |