Je bent verbitterdquote:Op woensdag 9 november 2005 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk voor je
*meldt*quote:Op woensdag 9 november 2005 21:29 schreef MMaRsu het volgende:
Pff wat zeiken jullie er allemaal over. Ik ken bijna niemand die geen XP draait
.
Ga je in de tussentijd toch lekker bij Mac Donalds mario kartenquote:Op woensdag 9 november 2005 21:44 schreef Erwtensoep het volgende:
98 al jaren, en zolang die het nog doet ben ik niet van plan over te stappen
Waarschijnlijk dat ik binnenkort een laptop koop dan ik zeker online, maar ik vind het gewoon een slechte service
Nee sorry, dat heb ik verkeerd geformuleerd. Ik ken weinig mensen met een PC die geen Xp draaienquote:Op woensdag 9 november 2005 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*meldt*
Niet de hele wereld draait op M$ hoor.
Ja, want anders is het maar slechte service van NIntendoquote:Op woensdag 9 november 2005 22:31 schreef Morthill het volgende:
Mensen zijn soms zo agressief om kleine dingetjesIk heb geen draadloos netwerk, geen zin om een USB stick te kopen, maar goed, ik ga wel af en toe langs de mac of zo. Wat wil je eigenlijk, een grootst draadloos netwerk waardoor je midden in de sahara Mario Kart DS zou kunnen spelen??
Dat zeg ik niet, maar god, niet elke service is perfect. Iedereen zeurde in het begin ook om de CC van Xbox Live, maar ondertussen was het een geweldige service, maar daar werd niet naar gekeken. Je moet niet zeggen dat het waardeloos is puur omdat de sticks alleen met XP werken. Das nogal doorslaan.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach nee je hebt gelijk het is super
quote:Op woensdag 9 november 2005 18:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OehDas één van de weinige die me zou kunnen verslaan...
Ik begrijp je reactie wel, maar om direct nintendo de schuld te geven, ze hadden ook geen Dongle uit kunnen brengenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach nee je hebt gelijk het is super
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:06 schreef mordradead het volgende:
ach, er zijn ongetwijfeld lui die de uitdaging aangaan om het ding onder andere os'en te laten draaien.... ik heb al een wireless router, nu maar hopen dat hij tot m'n kamer komt en anders maar op die van de buren
Geilquote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef mordradead het volgende:
dan race ik met peach
Mogen we dan in je uitlaat beuken?quote:Op donderdag 10 november 2005 09:14 schreef mordradead het volgende:
dan race ik met peach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |