[offtopic]quote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey Boy George '' Karma karma karma chameleon ''
Wanneer gaan ze nou de leader aanpassen? Pas als Linda terug is? Dan eis ik dat Rosa ook erin komtquote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef Frey het volgende:
Morgen Ludo terug in zijn oude huis![]()
De hereniging met Rosa![]()
Dan moet jij de OP aanpassenquote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze nou de leader aanpassen? Pas als Linda terug is? Dan eis ik dat Rosa ook erin komt
dat dusquote:Ze zegt nergens dat ze de nieuwe beter vindt.
Dat kan dus ook betekenen dat ze de oude Charlie meer kon waarderen dan de nieuwe lijkt mij.
Ik vertikt om hem eruit te halen... Stefanoquote:Op maandag 26 september 2005 22:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan moet jij de OP aanpassen
Stefano
quote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef babette21 het volgende:
is mijn vermoeden trouwens als bevestigd dat de titelsong door Jette v/d Meij gezongen wordt?!
Het zou wel kunnen... klinkt best bekend dat stemmetje inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindelijk gaat Ludo op onderzoek uit
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Je vergeet Roosquote:Op maandag 26 september 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
ik kom trouwens op meer geesten:
3 in de reguliere uitzendingen: Stef, Benjamin en Valerie [hoewel Val meer een hersenspinsel is]
maar in de film - die ik trouwens eindelijk heb kunnen kijken - werden we nog verblijd met Frits en Sylvia
Wie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef babette21 het volgende:Hannie komt volgende week terug!!
Hannie, komt ze echt terugquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je schamen jij!!!![]()
Hannie, de secretaresse van Frits, die de tv in zijn bad kiepte
quote:wo. 5-10: Jack is ervan overtuigd dat Hannie, de secretaresse en moordenares van Frits, weet waar de amulet is.
vr. 7-10: Sjors en Jack komen oog in oog te staan met Hannie, de moordenares van hun vader, Frits van Houten
Toch is hij niet zo heel erg veel veranderd in 15 jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
de eerste scene met - een magere! - Jef
of zoals Arnie heel nadrukkelijk en tot 80x toe zegt: óóm Jef........
Méér..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:52 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet of het dezelfde actrice is, maar: ja, Hannie komt echt terug
[..]
agent Bart...... hoe is het mogelijjkquote:Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
Ik had niet verwacht dat Frank Meijers na 6 jaar de rol van Bas Fischer weer zou spelen![]()
zo'n bijrollenacteur zal na de begrafenis wel weer vertrekken....quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef JohnDDD het volgende:
OudeBas! Zelfde acteur...en mét verklaring. Verstopt op Curaçao dus. Hij heeft nog kinderen ook. Ben benieuwd of die nog mee gaan komen? Blijft Bas?
LOL 't is meteen talk of the townquote:Is Vicenza Hannie?
"ga maar vast naar beneden, ik kom er zo aan"... Da's zo'n heerlijke klassiekerquote:
Hannie was engquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef babette21 het volgende:Hannie komt volgende week terug!!
Die scene van Laura en Dennisquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/janinee.jpg]afbeelding][/url]
En tot slot nog deel 3
Moest je nou weer zonodig die spiegelscene van Laura, Robert en Linda erin doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef Frey het volgende:
En tot slot nog deel 3
Vind je hem zo eng danquote:Op woensdag 28 september 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest je nou weer zonodig die spiegelscene van Laura, Robert en Linda erin doen![]()
Owquote:
Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Ow
Ik vond die van Julian altijd heel eng. Dat geluid als hij zijn pols doorsnijdt, brrrr![]()
Dat was geloof ik te zien in het eerste filmpje. Je moet wel een beetje bijblijven, hèquote:
Ik heb 2 filmpjes gezien. Deel 3 en die andere weet ik niet. Dat was waar ik zei dat er weinig linda in voorkwamquote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was geloof ik te zien in het eerste filmpje. Je moet wel een beetje bijblijven, hè
Dan heb je de 2e en de 3e gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb 2 filmpjes gezien. Deel 3 en die andere weet ik niet. Dat was waar ik zei dat er weinig linda in voorkwamDie de enige scene had met Meta erin
Nee die heb ik gezien... Oeps... toch nog wat Linda gezien. Dan heb ik deel 2 niet gezien denk ik. Alhoewel. het was puur de clif. NIet wat er na gebeurde. Dus dat ze is opgepakt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan heb je de 2e en de 3e gezien
Het eerste filmpje begon zelfs al meteen met Linda, toen ze werd betrapt met de drugs
Dan heb je ook Julian gezien die zijn pols doorsneed, want dat zat ook in filmpje 1quote:Op woensdag 28 september 2005 13:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee die heb ik gezien... Oeps... toch nog wat Linda gezien. Dan heb ik deel 2 niet gezien denk ik. Alhoewel. het was puur de clif. NIet wat er na gebeurde. Dus dat ze is opgepakt.
Nee die heb ik dus niet gezien. Ik heb dus deel 3 gezien + een filmpje waarin het volgende voorkwam:quote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan heb je ook Julian gezien die zijn pols doorsneed, want dat zat ook in filmpje 1
Je maakt het wel verwarrend
Ja, nu snap ik het helemaal niet meer, hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 13:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee die heb ik dus niet gezien. Ik heb dus deel 3 gezien + een filmpje waarin het volgende voorkwam:
- Benjamin en Anita op vloegveld met diamanten in haar haar
- Simon die zich bij de haven omdraait omdat hij Erik "Linda" hoort roepen omdat ze wegreden na hun trouwen
- De dood van Roos
- Cleo en Gijs gokken en Gijs zet zijn praktijk in en toch wint ie...
Dus moet ik nog filmpje 1 zienquote:Op woensdag 28 september 2005 13:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, nu snap ik het helemaal niet meer, hoor
Linda op het vliegveld en Julian met de pols zaten in hetzelfde filmpje (filmpje 1)
Jij hebt echter filmpje 2 en 3 gezien
Haha! Ja, dat iedereen stil is en een paar seconden doet niemand wat en opeens beginnen ze allemaal tegelijk te schreeuwen en bijna iedereen rent naar buiten. Echt grappig om weer te zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
OMG... nog hilarischer....
Julian trouwt met dat poolse meisje en dan komt haar pimp binnen en schiet haar neer. Robert redt Julian, ze liggen alle drie op de grond en iedereen begint te schreeuwen en te janken en zo. Echt, als je er nu naar kijkt is het zoo hilarisch![]()
Ja die blijft eng he.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moest je nou weer zonodig die spiegelscene van Laura, Robert en Linda erin doen![]()
op dat moment, dat die scherf ophoogstuitert met de punt omhoog, gaan bij mij altijd de ogen dichtquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ook dat 1ne stukje spiegel wat rechtopstaat en waar hij precies met ze rug in valt brrr![]()
die was goed gedaan jaquote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
Ik vond die van Julian altijd heel eng. Dat geluid als hij zijn pols doorsnijdt, brrrr![]()
Terra vond ik ook een baggerpersonage. Die scène van haar haalde het bij lange na niet bij die van Julian. Die van Julian was gewoon veel beter gedaan en het personage was ook vele malen boeiender.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
die was goed gedaan ja
beter dan diezelfde actie van Terra, maar dat kind kon ik uberhaupt nooit serieus nemen
Gladys Bloem vond ik vele malen erger.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef babette21 het volgende:
die was goed gedaan ja
beter dan diezelfde actie van Terra, maar dat kind kon ik uberhaupt nooit serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat oud nieuws?La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Ik draai me omquote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
op dat moment, dat die scherf ophoogstuitert met de punt omhoog, gaan bij mij altijd de ogen dicht
ik kon ze allebei niet uitstaanquote:Op woensdag 28 september 2005 17:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Gladys Bloem vond ik vele malen erger.![]()
Je hoort dan ook echt zo een gesmoord kreun van Robert, heel zachtjes.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
op dat moment, dat die scherf ophoogstuitert met de punt omhoog, gaan bij mij altijd de ogen dicht
Ik vond Terra wel oke, Gladys werd op het eind een beetje irritant, dat komt wel vaker voor als personages er bijna uitgaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gladys Bloem vond ik vele malen erger.![]()
Tja, ik vind het zelf toch meevallenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
@frey zie je nou wel dat die scene eng is
Echt vreselijk die scene en het duurde wel 4 minuten! Ik vond dit eigenlijk een behoorlijk saaie afleveringquote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Charlie. Het enige wat nog ontbrak is een optreden van die janksmoel van een Dinand Woesthoff.
Er zat wel weer een mooi Ludo moment inquote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Echt vreselijk die scene en het duurde wel 4 minuten! Ik vond dit eigenlijk een behoorlijk saaie aflevering![]()
Toen Charlie haar toespraak hield? Volgens mij kwam Ludo niet eens echt in beeld toen....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Er zat wel weer een mooi Ludo moment in![]()
ik zat ook al op het gejank van Do te wachten....quote:Op woensdag 28 september 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Charlie. Het enige wat nog ontbrak is een optreden van die janksmoel van een Dinand Woesthoff.
Nee,ik vond het ook niet emotioneel.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kreeg 't niet warm of koud van die die speech, vond 'm vooral slaapverwekkend
en is het hip om bij een open graf te gaan zitten ofzo, vlak na een begrafenis?!?
Ha iemand met een andere mening, daar hou ik van!quote:Op woensdag 28 september 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Stelletje GTST barbaren. Zoek een ander soap als jullie het toch niks vinden![]()
Maar even serieus, ik ben natuurlijk weer de enige die het mooi vindt? Ik vond Charlie echt super goed acteren en het was erg mooi gedaan. En later die scene tussen haar en Barbara. Echt heel erg mooiHopelijk is de verhaallijn nu echt 100% afgesloten. Geen geruzie meer tussen die twee.
Welk gedeelde uit mijn post:quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ha iemand met een andere mening, daar hou ik van!![]()
Ik neem ten eerste aan dat die eerste opmerking een grapje was, zo niet laat het me dan weten.![]()
Begreep je niet?quote:...
Maar even serieus,....
Ze acteert inderdaad goed. Maar ik heb nooit gezegd dat ik het verhaallijn supergoed vind. Had juist zelfs een hekel aan die hele lijn. Maar dat wil niet zeggen dat Charlie, of beter gezegd Lieke het ervoor zorgt dat ik het kan verdragen. Ik vind Lieke een van de betere jongeren actrices in GTST.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over het acteren van Charlie, ja ze acteert goed, maar vind ik het leuk om te zien? NEE
Al die verhaallijnen van Charlie zijn langdradig, zeikerig en ongelooflijk saai.
Over je laatste opmerking kunnen we het eens zijn, ik hoop ook dat het voor bij is![]()
Wat ziet ze er leuk uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef babette21 het volgende:
Fajah nu bij Jensen
nou nou wat was ze goed.... daarom liet ze iedereen ook zo onberoerd vanavondquote:Op woensdag 28 september 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
Ze acteert inderdaad goed.
alsjeblieft zeg, bespaar me...quote:trouwens, vandaag een foto van Daantje...![]()
Zou ze ooit terugkomen denk je?
lekkere contradictie ditquote:Ik weet dat ik een hekel aan haar heb gehad, maar het zou zooo leuk zijn als ze terugkwam.
Nee, toen hij Charlie condoleerde en wat dingen zei over Valeriequote:Op woensdag 28 september 2005 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toen Charlie haar toespraak hield? Volgens mij kwam Ludo niet eens echt in beeld toen....
Ik bedoel ermee.. om natuurlijk weer een hele chaos te creeëren. Dat ze gek wordt of zo.. en Dennis ook.. blabla...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou nou wat was ze goed.... daarom liet ze iedereen ook zo onberoerd vanavond
[..]
alsjeblieft zeg, bespaar me...
[..]
lekkere contradictie dit
Hier heb je wel een punt mijn waarde Frey, kennelijk kunnen ze een personage alleen maar leuk maken (leuk naar de mening van de meeste users hier) als die er bijna uitgaat.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Jammer dat Valerie nu weg is, maarja. Als ze was gebleven dan was het gezeur vast gewoon verder gegaan.
je hebt die scenes met Morris & videocamera zeker geblokt!?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Frey het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Alle scènes in Portugal waren ook zo goed.
whodonnuts zijn altijd leukquote:Op donderdag 29 september 2005 09:07 schreef JohnDDD het volgende:
Laat Barbara dood aangetroffen worden in de badkamer en maak er een murder-mystery van met Robert als hoofdverdachte, en Charlie als echte dader, ofzo. Charlie deed dat echter bezeten doro Valerie's geest.
Zij speeld heel goed,en Jack ook !quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die Dian gaat ook beter acteren.
Klopt, dat weet ik ook. Misschien voor de vraag even verwarrend dat ik de verschillende namen in één post heb gebruiktquote:Op donderdag 29 september 2005 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Wendela is toch Sjors,
Martine noemde haar wendela.. En bij haar adoptie ouders heette ze Sjorsen ook Janine noemde haar Sjors,
Dat zal goed kunnen zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar goed, even wat simpeler dan: Was Sjors niet eerder geboren dan Jack? Volgens mij kwam Trix (de moeder van Jack) toch pas vele jaren later in de serie? Dus is er dan niet weer eens een fout gemaakt door de schrijvers door Jack te laten zeggen dat Sjors zijn jongere zus is?
Nee hoor, kleine Fritsje oftewel Jack is een paar jaar eerder geboren;quote:Op donderdag 29 september 2005 10:17 schreef DaMart het volgende:
Dus is er dan niet weer eens een fout gemaakt door de schrijvers door Jack te laten zeggen dat Sjors zijn jongere zus is?
inderdaad. vind ik ook van laura :pquote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Ponem het volgende:
Sorry, maar ik vind die Dianne echt LELIJK, maar ze acteert wel ok...
Wendela (Sjors) is geboren rond de tijd dat Martine de serie uit ging. Trix (de moeder van Fritsje (Jack) kwam toch pas daarna in de serie?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee hoor, kleine Fritsje oftewel Jack is een paar jaar eerder geboren;
hij verdween uit beeld omdat Herman hem meenam naar het buiteland.
Wendela oftewel Sjors werd vlak voor de dood van Frits geboren...
Trix speelde alleen de eerste twee seizoenen mee,quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef DaMart het volgende:
Wendela (Sjors) is geboren rond de tijd dat Martine de serie uit ging. Trix (de moeder van Fritsje (Jack) kwam toch pas daarna in de serie?
Toen ze gisteren in de rode lampen van Scala stond, vond ik dat ze veel weg had van Meta.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:26 schreef Ponem het volgende:
Sorry, maar ik vind die Dianne echt LELIJK, maar ze acteert wel ok...
the blacker the berry, the sweeter the juice,quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef pberends het volgende:
Sjors wil Bing weer terug... once you go black, you never go back!
Tha Godmother.quote:
Wedden dat het een kist met witte peper is.quote:
Muhahaa jaa Frits die zijn kids hem laat opzoekenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wedden dat het een kist met witte peper is.
Laten we hopen dat die hele schat een verzinsel is van Frits en dat deze verhaallijn een onverwachte wending krijgt: the return of Frits.
Er zit een B&A fan hier tussen de GTST fans, hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 20:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wedden dat het een kist met witte peper is.
De sleutel van de kuisheidsgordelquote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien is de schat wel het felbegeerde kutje van Sjors.
Heeft ze zo'n ijzeren maagdengordel omquote:Op donderdag 29 september 2005 20:52 schreef JohnDDD het volgende:
Misschien is de schat wel het felbegeerde kutje van Sjors.
Ach Ludo is er aan gewend om zijn dierbaren te verliezen, zo bikkelharde kerel krijg je daar echt niet mee van zijn stuk.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En wanneer gaan de schrijfers er nou eens iets mee doen dat Ludo pas net een kindje heeft verloren? Hij heeft geen verdriet niks..
Zoals Babbette zegt, dat staat zo vast als een huis, toen Martine de serie uitging (de eerste keer) was haar laatste shot in de cel, status: hoogzwanger.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wendela (Sjors) is geboren rond de tijd dat Martine de serie uit ging. Trix (de moeder van Fritsje (Jack) kwam toch pas daarna in de serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Hebben jullie die spoiler al gehoord datjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de manier waarop en zijn reactie zijn even voorspelbaar....
Of het tweede amulet zit in de kist van Frits en ze graven de kist op maar de kist is leeg... of te wel.. geen lijkquote:Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Muhahaa jaa Frits die zijn kids hem laat opzoeken
De woorden 'heb je wel eens een dode horen praten' zijn ook wel apart in het licht van deze topictitelquote:Op woensdag 28 september 2005 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En later Hedwig: 'Rik? Leef je nog?' terwijl die volkomen bij zijn bewustzijn was![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:29 schreef Frey het volgende:
Heeft iemand misschien nog dat Benjamin filmpje dat ik toen gemaakt had voor zijn vaarwel topic?
Ja die zou nou ook wel 19 zijn ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef DeTolk het volgende:
Kijkend naar dat filmpje met Wassenaar en Daniel.. Wanneer komt Guusje terug?
Daarom juist. heeft die ook wat om handenquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die zou nou ook wel 19 zijn ofzo.
Leuk vriendje voor Nina![]()
Guusje's moeder werd gespeeld door Ingeborg Wietenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
als Guusje Balk maar enigszins op zijn moeder lijkt, wil ik hem never nooit in gtst zien
Die jankbek was alleen maar irritandquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Suzanne vind ik een van de meest debiele personages ook.
Die heb ik ook lang niet meer gezienquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Waar is meneer Harmsen de laatste tijd?
Waar sloeg ze mee?quote:
quote:
In het verzorg tehuis en die krijgt binnenkort een brief van Hedwig of hij bij haar wil komen wonenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Waar is meneer Harmsen de laatste tijd?
Of ik dacht dat ie nieuwe smatjes aan't recruiten was voor z'n zoldertje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het verzorg tehuis en die krijgt binnenkort een brief van Hedwig of hij bij haar wil komen wonen![]()
Ze sloeg met haar kruis... misschien had ze dat al een paar maanden niet gewassen en ging Ray KO door de luchtquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Kan je me trouwens niet voorstellen dat je van 1 beuk bewusteloos raakt.
Was jij dat met die Harmsen site?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Of ik dacht dat ie nieuwe smatjes aan't recruiten was voor z'n zoldertje.
In de grot kon hij zich misschien scheren met behulp van stenenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
Laura rookt, Sil heeft een tijdsprong van 2 jaar gemaakt en Ray heeft nu al meer baardgroei dan na 6 weken grot..... wat is dit voor aflevering
wat hij zegtquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Suzanne vind ik een van de meest debiele personages ook.
Oom Govert Harmsen Fansitequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Was jij dat met die Harmsen site?![]()
Dat zijn de betere ideeën.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:55 schreef Dizer het volgende:
Of het tweede amulet zit in de kist van Frits en ze graven de kist op maar de kist is leeg... of te wel.. geen lijk
I knowquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Oom Govert Harmsen Fansite
Welkom bij De Nederlandse onofficiele Fansite van Govert Harmsen...blablablabla
LAATSTE UPDATE: Feb 2003 22:00 --> MORE TO COME ... NIEUW: Goverts Smatjes ...
home.wanadoo.nl/lievens/Oom_Govert/index.html - 21k - Toegevoegde zoekresultaten
Site is opgeheven. Die was echt geniaal
.
Ben ik even blij dat jij niet meeschrijftquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Weet je wat ik wel zou willen zien?
Jef die eerst gedegradeerd wordt tot financial dinges, en dan na een ruzie met Ludo door Nick nog verder gedegradeerd wordt. Vervolgens wordt Jef helemaal gek, die heeft het niet meer van woede. Om Ludo terug te pakken, versiert hij Nina en duikt hij met haar het bed in!
er klopt echt geen Hout vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
Laura rookt, Sil heeft een tijdsprong van 2 jaar gemaakt en Ray heeft nu al meer baardgroei dan na 6 weken grot..... wat is dit voor aflevering
Dat vind ik eerlijk gezegd juist het minst boeiende op het momentquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:14 schreef JohnDDD het volgende:
ik zou denk ik stoppen met kijken als dat amulet er niet was
Die is er snel af.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef Frey het volgende:
En tot slot nog deel 3
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Weet je wat ik wel zou willen zien?
Jef versiert hij Nina en duikt hij met haar het bed in!
Bowien en Pete's berenklemmetjes_O_ .....quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef Frey het volgende:
Deze keer wat korte filmpjes
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/plaatje3.jpg]afbeelding][/url]
"Het huis is groot genoeg"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo terug in zijn huis, het zit me dwars dat ze beiden eigenaar zijn.
Ik vind dat Ludo meer de baas moet zijn dan Nick![]()
Zoals ik al eerder zei: Robert en Laura zouden inmiddels 80 moeten zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laura gaat er ook steeds meer als een levend lijk uitzien. Ze wordt steeds magerder, lijkt hetEn dan die witte haarkleur erbij, ze kan er veel beter uitzien.
En Sil is dus ondertussen alweer vier, hoorden we gisterKunnen we hieruit opmaken dat iedereen twee keer zo snel groeit als normaal, of wat
quote:gearriveerd, Richard Krajicek is razend op Laura. Zij zou sporters regelen voor de veiling van het 'Richard Krajicek Foundation'. Door alle problemen met Dennis is Laura het helemaal vergeten, maar Richard pikt dit niet. Nina ziet in dat Bing bij Sjors hoort, en ze gaat op zoek naar een nieuwe prooi. Ze laat haar oog vallen op Richard, en ze is meteen verliefd
Dit dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:49 schreef Frey het volgende:
Hier staat wat er allemaal gaat gebeuren over een week![]()
Het zijn vooruitzichten, geen roddels ofzo. De kloosterverhaallijn komt tot een climax![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Wedje leggen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kunnen we dit nog ergens tegenhouden dit is toch wel de grote lulkoek ooit![]()
Martine heeft die toko toch "geërfd"?? dan is zij de eigenaar...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:32 schreef Dizer het volgende:
Wat ik me dus nog steeds afvraag he.. wie is nu de eigenaar van de rozenboom? Wie runt die tent? Wie is de manager?
En Ludo heeft Martine daarna alles afhandig gemaakt, dus is Ludo de eigenaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
Martine heeft die toko toch "geërfd"?? dan is zij de eigenaar...
Valarie was tot vorige week nog gewoon de manager
Jazeker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
"Het huis is groot genoeg"
Hebben we dan ooit meer dan 2 kamers gezien.
dat zwembad hebben we toch nog nooit gezien?!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:10 schreef Mr.Trelawney het volgende:
1. Huiskamer
2. Zwembad
3. Slaapkamer Nick
4. Die slaapkamer waar Janine en Stefano lagen te rampetampen toen Ludo in zijn rolstoel zat en probeerde de trap op te komen
![]()
* speelt Down Under-troefquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Beach het volgende:
Toen Roxy Ludo bedreigde met een pistool, en dat was toch echt in het zwembad![]()
Nee hoor, dat was dit huis. Alleen dan voor de verbouwing.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
Nummer 4 was nog in het vorige huis...
Lijkt me sterk, want hij vertrekt binnenkort voor zijn werk naar Saoedi-Arabië.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:03 schreef Nano het volgende:
Bas Fischer is een vaste rol geworden. Check de biografienpagina van de cast van GTST maar..
En die dochter word dan de vriendin van Nina ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:18 schreef DaMart het volgende:
En wedden dat Bas Barbara wil opschepen met zijn kinderen als hij is Saoedi Arabie zit
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:17 schreef DaMart het volgende:
Is dat nou die Bas Fischer in die Wanadoo reclame met die blerende vader die even meedeelt dat het niks kost?
Helemaal mee eens, die familie moet gewoon weg man.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
btw ik vind dat de familie Fischer echt de domste namen ooit heeft
de achternaam alleen al, Fischer
en dan Barbara, Valerie, Charlie, Morris...Fay
Wik is ernstig ziek geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:51 schreef babette21 het volgende:
wat ziet Harmsen er slecht uit
ik hoop dat het aan de grimeur te danken is, want anders zou ik Wik geen jaar meer geven...
yep I know, bedoel vooral dat ik niet de indruk krijg dat ie genezen is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Wik is ernstig ziek geweest![]()
Vandaar dat hij ook niet zo vaak in GTST te zien is..Hij wilde rustig aan doen![]()
Dat vrees ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
yep I know, bedoel vooral dat ik niet de indruk krijg dat ie genezen is...![]()
Vind dat juist allemaal leuke namenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
btw ik vind dat de familie Fischer echt de domste namen ooit heeft
de achternaam alleen al, Fischer
en dan Barbara, Valerie, Charlie, Morris...Fay
en Fischer is een vrij gebruikelijke naam, kijk maar in ´t telefoonboek.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vind dat juist allemaal leuke namen.
Nee Ludo had in zijn eerste 2 seizoenen een ander huis, maar ging door de samenzwering van Dian, Bowien en Huib failliet en verloor toen ook zijn huis en bedrijf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Er was toch ook maar 1 huis van Ludo of ben ik nou gek?
voor mijn gevoel heeft hij daar wel langer gewoond,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nee Ludo had in zijn eerste 2 seizoenen een ander huis, maar ging door de samenzwering van Dian, Bowien en Huib failliet en verloor toen ook zijn huis en bedrijf.
Frey heeft daar vast nog wel een filmpje van liggen![]()
brandwonden had ze genoeg, mevrouw zat onder de littekens en heeft wekenlang lopen janken dat ze zo lelijk was en omdat bang was dat Ludo haar niet meer wilde [ ik heb er nog een leuk filmpje van ergens] Ze kon niet direct aan haar littekens geopereerd worden omdat ze hoog zwanger was van Nina..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:26 schreef babette21 het volgende:
wat heeft Janine toch met vuur?! eerst de Heavy Heaven laten affikken, daarna zelf in de hens staan [waarom heeft ze trouwen geen brandwonden??] en nu dit weer..... los daarvan klinkt het op zich wel lollig, vind 't alleen errug jammer dat Ludo zich er weer mee bemoeien gaat
Heavy Heaven, das lang geleden zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:26 schreef babette21 het volgende:
wat heeft Janine toch met vuur?! eerst de Heavy Heaven laten affikken, daarna zelf in de hens staan [waarom heeft ze trouwen geen brandwonden??] en nu dit weer..... los daarvan klinkt het op zich wel lollig, vind 't alleen errug jammer dat Ludo zich er weer mee bemoeien gaat
mja dat klinkt wel bekend allemaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:34 schreef Wup het volgende:
brandwonden had ze genoeg, mevrouw zat onder de littekens en heeft wekenlang lopen janken dat ze zo lelijk was en omdat bang was dat Ludo haar niet meer wilde [ ik heb er nog een leuk filmpje van ergens] Ze kon niet direct aan haar littekens geopereerd worden omdat ze hoog zwanger was van Nina..
volgens de laatste geruchten is ze vanaf 31 oktober te zienquote:waarvoor ik eigenlijk kwam langssneaken: al nieuws op het Dekker front?
naar ik me herinner is ze geopereerd maar werd er verder geen issue meer van gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:22 schreef babette21 het volgende:
mja dat klinkt wel bekend allemaal
maar is ze dan ná die bevalling alsnog geopereerd of zijn ze het voor het gemak maar vergeten?
ik weet het niet meer...
ik heb geen haast hoor:)quote:volgens de laatste geruchten is ze vanaf 31 oktober te zien
maar ik vind dat te lang duren, dus ben ruzie aan het maken met gtst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |