Wie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef babette21 het volgende:Hannie komt volgende week terug!!
Hannie, komt ze echt terugquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ga je schamen jij!!!![]()
Hannie, de secretaresse van Frits, die de tv in zijn bad kiepte
quote:wo. 5-10: Jack is ervan overtuigd dat Hannie, de secretaresse en moordenares van Frits, weet waar de amulet is.
vr. 7-10: Sjors en Jack komen oog in oog te staan met Hannie, de moordenares van hun vader, Frits van Houten
Toch is hij niet zo heel erg veel veranderd in 15 jaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef babette21 het volgende:
de eerste scene met - een magere! - Jef
of zoals Arnie heel nadrukkelijk en tot 80x toe zegt: óóm Jef........
Méér..quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:52 schreef babette21 het volgende:
ik weet niet of het dezelfde actrice is, maar: ja, Hannie komt echt terug
[..]
agent Bart...... hoe is het mogelijjkquote:Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef Frey het volgende:
Ik had niet verwacht dat Frank Meijers na 6 jaar de rol van Bas Fischer weer zou spelen![]()
zo'n bijrollenacteur zal na de begrafenis wel weer vertrekken....quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef JohnDDD het volgende:
OudeBas! Zelfde acteur...en mét verklaring. Verstopt op Curaçao dus. Hij heeft nog kinderen ook. Ben benieuwd of die nog mee gaan komen? Blijft Bas?
LOL 't is meteen talk of the townquote:Is Vicenza Hannie?
"ga maar vast naar beneden, ik kom er zo aan"... Da's zo'n heerlijke klassiekerquote:
Hannie was engquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef babette21 het volgende:Hannie komt volgende week terug!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |