Die jankbek was alleen maar irritandquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Suzanne vind ik een van de meest debiele personages ook.
Die heb ik ook lang niet meer gezienquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Waar is meneer Harmsen de laatste tijd?
Waar sloeg ze mee?quote:
quote:
In het verzorg tehuis en die krijgt binnenkort een brief van Hedwig of hij bij haar wil komen wonenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Waar is meneer Harmsen de laatste tijd?
Of ik dacht dat ie nieuwe smatjes aan't recruiten was voor z'n zoldertje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het verzorg tehuis en die krijgt binnenkort een brief van Hedwig of hij bij haar wil komen wonen![]()
Ze sloeg met haar kruis... misschien had ze dat al een paar maanden niet gewassen en ging Ray KO door de luchtquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Kan je me trouwens niet voorstellen dat je van 1 beuk bewusteloos raakt.
Was jij dat met die Harmsen site?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Of ik dacht dat ie nieuwe smatjes aan't recruiten was voor z'n zoldertje.
In de grot kon hij zich misschien scheren met behulp van stenenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
Laura rookt, Sil heeft een tijdsprong van 2 jaar gemaakt en Ray heeft nu al meer baardgroei dan na 6 weken grot..... wat is dit voor aflevering
wat hij zegtquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Suzanne vind ik een van de meest debiele personages ook.
Oom Govert Harmsen Fansitequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Was jij dat met die Harmsen site?![]()
Dat zijn de betere ideeën.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:55 schreef Dizer het volgende:
Of het tweede amulet zit in de kist van Frits en ze graven de kist op maar de kist is leeg... of te wel.. geen lijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |