I knowquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Oom Govert Harmsen Fansite
Welkom bij De Nederlandse onofficiele Fansite van Govert Harmsen...blablablabla
LAATSTE UPDATE: Feb 2003 22:00 --> MORE TO COME ... NIEUW: Goverts Smatjes ...
home.wanadoo.nl/lievens/Oom_Govert/index.html - 21k - Toegevoegde zoekresultaten
Site is opgeheven. Die was echt geniaal
.
Ben ik even blij dat jij niet meeschrijftquote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Weet je wat ik wel zou willen zien?
Jef die eerst gedegradeerd wordt tot financial dinges, en dan na een ruzie met Ludo door Nick nog verder gedegradeerd wordt. Vervolgens wordt Jef helemaal gek, die heeft het niet meer van woede. Om Ludo terug te pakken, versiert hij Nina en duikt hij met haar het bed in!
er klopt echt geen Hout vanquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
Laura rookt, Sil heeft een tijdsprong van 2 jaar gemaakt en Ray heeft nu al meer baardgroei dan na 6 weken grot..... wat is dit voor aflevering
Dat vind ik eerlijk gezegd juist het minst boeiende op het momentquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:14 schreef JohnDDD het volgende:
ik zou denk ik stoppen met kijken als dat amulet er niet was
Die is er snel af.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:07 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/janinee.jpg]afbeelding][/url]
En tot slot nog deel 3
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:05 schreef JohnDDD het volgende:
Weet je wat ik wel zou willen zien?
Jef versiert hij Nina en duikt hij met haar het bed in!
Bowien en Pete's berenklemmetjes_O_ .....quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:10 schreef Frey het volgende:
Deze keer wat korte filmpjes
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/plaatje3.jpg]afbeelding][/url]
"Het huis is groot genoeg"quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo terug in zijn huis, het zit me dwars dat ze beiden eigenaar zijn.
Ik vind dat Ludo meer de baas moet zijn dan Nick![]()
Zoals ik al eerder zei: Robert en Laura zouden inmiddels 80 moeten zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Laura gaat er ook steeds meer als een levend lijk uitzien. Ze wordt steeds magerder, lijkt hetEn dan die witte haarkleur erbij, ze kan er veel beter uitzien.
En Sil is dus ondertussen alweer vier, hoorden we gisterKunnen we hieruit opmaken dat iedereen twee keer zo snel groeit als normaal, of wat
quote:gearriveerd, Richard Krajicek is razend op Laura. Zij zou sporters regelen voor de veiling van het 'Richard Krajicek Foundation'. Door alle problemen met Dennis is Laura het helemaal vergeten, maar Richard pikt dit niet. Nina ziet in dat Bing bij Sjors hoort, en ze gaat op zoek naar een nieuwe prooi. Ze laat haar oog vallen op Richard, en ze is meteen verliefd
Dit dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:49 schreef Frey het volgende:
Hier staat wat er allemaal gaat gebeuren over een week![]()
Het zijn vooruitzichten, geen roddels ofzo. De kloosterverhaallijn komt tot een climax![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Wedje leggen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kunnen we dit nog ergens tegenhouden dit is toch wel de grote lulkoek ooit![]()
Martine heeft die toko toch "geërfd"?? dan is zij de eigenaar...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:32 schreef Dizer het volgende:
Wat ik me dus nog steeds afvraag he.. wie is nu de eigenaar van de rozenboom? Wie runt die tent? Wie is de manager?
En Ludo heeft Martine daarna alles afhandig gemaakt, dus is Ludo de eigenaar.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:40 schreef babette21 het volgende:
Martine heeft die toko toch "geërfd"?? dan is zij de eigenaar...
Valarie was tot vorige week nog gewoon de manager
Jazeker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:56 schreef pberends het volgende:
[..]
"Het huis is groot genoeg"
Hebben we dan ooit meer dan 2 kamers gezien.
dat zwembad hebben we toch nog nooit gezien?!quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:10 schreef Mr.Trelawney het volgende:
1. Huiskamer
2. Zwembad
3. Slaapkamer Nick
4. Die slaapkamer waar Janine en Stefano lagen te rampetampen toen Ludo in zijn rolstoel zat en probeerde de trap op te komen
![]()
* speelt Down Under-troefquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:33 schreef Beach het volgende:
Toen Roxy Ludo bedreigde met een pistool, en dat was toch echt in het zwembad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |