Weet ik. Mierzoet.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
Iets zegt me dat jullie het vast leuk vinden om te weten dat ik een pure chocoladeletter met nootjesvulling aan het eten ben
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
TheSwooshdockSaints
is heel goed hoor!!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
James Blunt - You're Beautiful
[offtopic]quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:31 schreef Skaai het volgende:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/38497925.jpg
...quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:28 schreef DolerTPF het volgende:
Gamert.nl
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:29 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[offtopic]
Welnee, gekkie, Dakota Fanning is nog helemaal geen 22...
[/offtopic]
Puik planquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:44 schreef DolerTPF het volgende:
Er is toch ook een ministerie van defensie, dus waarom geen fok subforum voor militaire aangelegenheden.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Welnee, hij verplaatst het toch automatisch naar de volgende regel
quote:Oma's erwtensoep
Voor 8 personen:
Ingrediënten:
4 liter water
2 grote braadkrabben (is de rib van een varken)
700 gram soepgroenten ('ruim je koelkast op' of koop een zakje in de supermarkt)
2 rookworsten / verse worst mag ook
1 hamschenkel of hiel van varken
1 kilo spliterwten
Eventueel beetje spek
Peper en zout naar smaak
Bereiding:
Zet dit al vroeg op de dag op het vuur. Breng het water met de braadkrabben, hamschenkel (of hiel), 100 gram soepgroenten (de rest voeg je later toe om dat je dan nog wat verse groenten hebt!), spliterwten en flink wat zout en peper aan de kook.
Zodra de soep kookt zet je het zacht en laat je het een aantal uren staan. Zet het zo ongeveer 4 uren (Langer mag ook) lang op, onder af en toe góed roeren. Anders zitten de spliterwten vast aan de bodem!
Na een aantal uren haal je de schenkel en de braadkrabben eruit en leg je ze weg om af te koelen. Voeg dan de, eventuele, spekjes, de rest van de soepgroenten en de rookworst of verse worst toe.
Haal het vlees van de schenkel en de braadkrabben en doe het vlees weer in de soep.
Laat dit allemaal nog een half uurtje staan. Opdienen met roggebrood met spek. Ook erg lekker met een stuk Zeeuws spek!
quote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
met een meisje film kijken betekent eigelijk wil je met me zoenen?
Danhoefjehierooknikstepostenquote:Op maandag 26 september 2005 00:41 schreef sararaats het volgende:
erzitniksondermijnctrlV
quote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, deurtje verder onder gezapig.
Yo welke Kwik-fit is dat dan wel ?quote:Op maandag 26 september 2005 04:18 schreef ACT-F het volgende:
http://www.champcarworlds(...)0/20031023P_0007.jpg
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef Nugget het volgende:
Toen ik vorig jaar in de zomervakantie in Ierland zat, was in bad liggen juist het moment voor mij om met mijn vriendje in Nederland te smsen! (Beeld hierbij een bad in met een gigantische bult schuim met een handje er uit die een gsm vasthoudt)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |