YESquote:
Pfff... ik heb slechts 5 meiden in mijn klasquote:Op maandag 5 september 2005 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag was ik even 5 minuten op school geweest.
Ram veel wijven
Ik 4 van de 32 leerlingenquote:Op maandag 5 september 2005 18:29 schreef brainster het volgende:
[..]
Pfff... ik heb slechts 5 meiden in mijn klas
Dat is wel matig zegquote:Op maandag 5 september 2005 18:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hier is het slowchat topic
Je moet nu van te voren 5 biertjes betalen voor je binnen komt.
Zoek wel een andere tent
Ze wil haar topic vrij houden van slowchatquote:Op maandag 5 september 2005 18:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is wel matig zegZou inderdaad gewoon ergens anders naartoe gaan
Je kunt daar toch ook gewoon antwoord geven
Hmmz, tja. Beetje welquote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef B_BOY het volgende:
ik ga miss wel heel de voortgang van me PWS op internet zetten. of is dat wel erg nerderig?
Er staat al wel bagger in van TLKquote:Op maandag 5 september 2005 18:34 schreef brainster het volgende:
[..]
Ze wil haar topic vrij houden van slowchat
Revolutionare pc-koelingen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:36 schreef Nory het volgende:
[..]
Hmmz, tja. Beetje welLigt ook een beetje aan je onderwerp.
Dan is het beetje nerderig inderdaad, maar je kan er extra punten mee scoren lijkt mequote:
Jaja, maar dat betekent niet dat je geen frieten mag eten :/quote:Op maandag 5 september 2005 18:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan is het beetje nerderig inderdaad, maar je kan er extra punten mee scoren lijkt me
Frieten, bier en tietenquote:Op maandag 5 september 2005 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja, maar dat betekent niet dat je geen frieten mag eten :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |