op het dartbordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb een poster van hem op mijn kamer.
dartbord.quote:
Maar die neuk jij nietquote:
PIquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef Molluck het volgende:
sepo met PI
Zoveel geld heb je vast niet op je banrekening als puberquote:
Dat zijn die plaatjes boven je post, waardoor je moeite moet doen voor je een post plaatst, en eerst op reageren moet drukken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:01 schreef B_BOY het volgende:
wat een sletjes hier anders gaat het ff hard. maarre christiaan ik had eik wel ff een uitgebreide uitleg verwacht over het verschijnsel PI's. waar is die uitleg?
Ik verdien aan allerlei duistere zaakjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zoveel geld heb je vast niet op je banrekening als puber![]()
Je mag hier best komen hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Je mist nog 2 topics in je historie.
Ik typ altijd eerst wat dan druk ik op preview en voeg de PI toequote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat zijn die plaatjes boven je post, waardoor je moeite moet doen voor je een post plaatst, en eerst op reageren moet drukken.
Zeg gewoon dat ik die lekkere vrouw moet voorstellenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik verdien aan allerlei duistere zaakjes.
Of FokToolsquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik typ altijd eerst wat dan druk ik op preview en voeg de PI toe![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat ik die lekkere vrouw moet voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |