quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Jaguarized het volgende:
El wie?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:01 schreef yvonne het volgende:
_ElMaikel_ mag gaan mailen en z'n gedrag uitleggen.
Ja, het duurde zo lang voor iemand er één opende dat ik het zelf maar deed.quote:
kutweer hierquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi!
Schijnt de zon bij jullie ook? Ik word nog bruin![]()
Dat lukt vast goed achter je computer.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Hoi!
Schijnt de zon bij jullie ook? Ik word nog bruin![]()
Er staat niet hoe lang hij gebant is. Als yvonne dat er ook nog ff bij zet.quote:
Breezer is uit. Smirnoff is in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:27 schreef Wiwi101 het volgende:
Nee ik ook niet maar dat zal toch een beetje de algemene associatie zijn misschien? Of zien ik dat niet goed?
K heb ook wel wolkjes maar ze waaien snel voorbijquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:24 schreef -Trinity- het volgende:
Hier is het blauwe lucht met hele witte wolkjes.
Onbepaalde tijd. Hij moet eerst mailen om het uit te leggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Er staat niet hoe lang hij gebant is. Als yvonne dat er ook nog ff bij zet.![]()
Ik ken je niet, dus heb ik geen hekel aan je. Maar waarom is ie eigenlijk geband???quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Brechtje het volgende:
Heeft nu iedereen een hekel aan me, omdat ElMaikel is gebanned?![]()
Ah naja.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Onbepaalde tijd. Hij moet eerst mailen om het uit te leggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |