je geeft mijn antwoord zelf alquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Had er dan zelf eentje gemaakt![]()
[..]
Neen![]()
Wat is er dan? En duurt het langer dan 5 minuten? Ik heb namelijk nog 5 minuten nodig om alles terug te zetten in mn kamer en aan te sluitenquote:
succes ermee dan. ik gelukkig pas het derde uur en das toch informatica dus achter een pc zitten dat lukt me ook wel met gaar hoofd. toch ga ik denk nu slapen. heb geen zin meer om te fokken.quote:
Ook hoiquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Is er weer eens wat leuks op dan?
(Dit is een verkapte Hoi-post maar dat mag ook niet meer![]()
)
wjeje wat heb jij dan uitgespookt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat is er dan? En duurt het langer dan 5 minuten? Ik heb namelijk nog 5 minuten nodig om alles terug te zetten in mn kamer en aan te sluiten
Je bent dat patty figuur vergetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
Wiki opgeschoond.Zelfs mijn oma is nog sneller.
-Mo-quote:
Ik zag het welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
edit: OMG!
![]()
sh*t..smileypost..uuh..
Kamer wordt geverfd en uiteraard moest al mn electronica eruit (kostte me een goed half uur om alles los te halen en mn kamer uit te slepenquote:
Niemand hier heeft eigenlijk echt iets te melden. Wil je daarmee zeggen dat we allemaal maar weg moeten gaan zodat jij een vrije avond hebt huh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
-Mo-Shame on you!
[..]
Ik zag het wel. En ook deze heeft geen nuttige bijdrage
!
Dus, zeg niets als je niks te zeggen hebt!
maar.. maar.. ik reageerde op dat MTV gebeuren.. t enige wat daar over te 'zeggen' viel was:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
-Mo-Shame on you!
[..]
Ik zag het wel. En ook deze heeft geen nuttige bijdrage
!
Dus, zeg niets als je niks te zeggen hebt!
das minder... is alles intusse mooi???quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kamer wordt geverfd en uiteraard moest al mn electronica eruit (kostte me een goed half uur om alles los te halen en mn kamer uit te slepen)
Smileyposts!!!!!!!!!!1111!11!!!!
er is iets tamelijks kansloos, een bijdehand kereltje die willekeurige mensen op straat gaat vertellen dat hij de pompoenentaart heerlijk vondquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:23 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Is er weer eens wat leuks op dan?
(Dit is een verkapte Hoi-post maar dat mag ook niet meer![]()
)
JAquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niemand hier heeft eigenlijk echt iets te melden. Wil je daarmee zeggen dat we allemaal maar weg moeten gaan zodat jij een vrije avond hebt huh?
Waar is je calimeroquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:26 schreef Imberr het volgende:
[..]
maar.. maar.. ik reageerde op dat MTV gebeuren.. t enige wat daar over te 'zeggen' viel was:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |