ik kan er wel wat naast zittenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1987-10-22![]()
Man?![]()
zielig.
1,50 meter in lengte, dat zegt wel weer genoeg over de lengte van andere dingen...quote:
Een kleine die weigert?quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1,50 meter in lengte, dat zegt wel weer genoeg over de lengte van andere dingen...![]()
![]()
![]()
![]()
ik zei al, suggestieve viezerik, dat ik er wat naast kan zittenquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
1,50 meter in lengte, dat zegt wel weer genoeg over de lengte van andere dingen...![]()
![]()
![]()
![]()
Zwart is inquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef Eix het volgende:
Ik heb zojuist n chemische ramp gehad met mn etui. Een tip, maak die dingen nooit schoon maar koop gewoon n nieuwe...![]()
Ik zit nu met een groene wasbak, zwarte handen en een etui die gvd alleen maar zwarter is geworden.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef Boeman het volgende:
ik kan er ongeveer 50 cm naast zitten, dat iss de buffer die ik aanneem meestal
Jup, Database loopt weer vol.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
Fok is weer redelijk traag aan het worden...
Ja, maar laatst op school had ik al n zwarte tafel gekregen door mn etui. Gelukkig zag niemand t.quote:
aah ja, maar dan heb je ook een bufferquote:Op maandag 29 augustus 2005 14:08 schreef Boeman het volgende:
ik kan er ongeveer 50 cm naast zitten, dat iss de buffer die ik aanneem meestal
quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
2 meter in lengte, dat zegt wel weer genoeg over de lengte van andere dingen...![]()
![]()
![]()
![]()
Raar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 14:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi Fries
[..]
Jup, Database loopt weer vol.
En ik deed toch gemeen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |