quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:47 schreef Saarah het volgende:
We zijn volop aan het verhuizen, ons huis is eindelijk *min of meer* af(of toch al op z'n minst bewoonbaar
)
Maar je ziet der nooit want je komt niet in het buitenlandquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
Ik achtervolg imberr wel eens als ik haar zie op straat.
Wat lul je. >?!@>#!>@!:?3@!$i230f hwe09pfhd vsofvmnxcbg ihb 0ep5y35quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Maar je ziet der nooit want je komt niet in het buitenland![]()
Niet in de spiegel kijkenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:48 schreef C2C het volgende:
[..]
![]()
k ben ook de hele tyd aan het klussen, 1 oom en een tante en nog een tante van me zijn aan het verhuizen...
kan geen kwast meer zien![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
Heb ik een Maxtor DiamondMax 10 250GB besteld, hebben ze een Maxline III geleverd
Je maakte je echt zorgen ?quote:
Chillquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef Jaguarized het volgende:
Heb ik een Maxtor DiamondMax 10 250GB besteld, hebben ze een Maxline III geleverd
Ik doe niks, hij stond er ineens.quote:
patserquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik doe niks, hij stond er ineens.![]()
Wil je ook wat van die shit?quote:
En dat terwijl Mo nog hartstikke single is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mo is boos op me omdat ik vind dat ze vriendin rare tieten heeft![]()
![]()
Het meisje in ze msn avatar danquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat terwijl Mo nog hartstikke single is.![]()
Moet je horen wie het zegtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
Fokkers in je msn hebben is voor nerds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |