Dat is een dorp dat vlak bij Amersfoort ligt, waar ik dus woon, en daar wonen alleen maar lekkere wijfenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had vd in de 4e moeten zitten nu![]()
Spakenburg?! waar tf ligt dat nu weer![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef Imberr het volgende:
* Imberr plaatst snelle tvp en is weer weg
Dat laatste was net iets teveel infoquote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is een dorp dat vlak bij Amersfoort ligt, waar ik dus woon, en daar wonen alleen maar lekkere wijfenIk loop daar standaard met een stijve door dat dorp
ik ga naar de stadquote:
Welke stad?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat laatste was net iets teveel info![]()
![]()
[..]
ik ga naar de stad![]()
![]()
Het maakt toch niet uit in welke klas ze zittenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef B_BOY het volgende:
pedofilie is wel extra aantrekkelijk. zelfs meiden in de 2e klas hebben al flinke ronde vormen.
Definitie pedofilie: een interesse en voorkeur, seksueel en niet-seksueel in kinderen dit (lichamelijk) nog niet in de pubertijd zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef B_BOY het volgende:
pedofilie is wel extra aantrekkelijk. zelfs meiden in de 2e klas hebben al flinke ronde vormen.
Schriftenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef B_BOY het volgende:
imper is trouwens shriften kopen.
Ach, voor mij is een lief stout meisje al genoegquote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Definitie pedofilie: een interesse en voorkeur, seksueel en niet-seksueel in kinderen dit (lichamelijk) nog niet in de pubertijd zijn.
Met ronde vormen ben je wel degelijk lichamelijk in de puberteit
ik moet een profielwerkstuk maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit in welke klas ze zittenals ze maar lekker zijn
![]()
EDIT: wat meot jou school met 15 liter?
Joh, ik dacht dat je serieus was en wilde je direct bespringenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ach, voor mij is een lief stout meisje al genoeg![]()
![]()
Edit: Dat is een geintje he![]()
wat een jozef.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef EvilWasp het volgende:
![]()
Ik zie net dat deze gast bij mij op school zit:
http://pic7.picturetrail.com/VOL205/1498752/7849384/103611144.jpg
Ja, die ene met dat hennep-zweetbandje![]()
![]()
Weet ik , dus ik denk, ik zeg het ffquote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat je serieus was en wilde je direct bespringen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |