Dat is een dorp dat vlak bij Amersfoort ligt, waar ik dus woon, en daar wonen alleen maar lekkere wijfenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik had vd in de 4e moeten zitten nu![]()
Spakenburg?! waar tf ligt dat nu weer![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef Imberr het volgende:
* Imberr plaatst snelle tvp en is weer weg
Dat laatste was net iets teveel infoquote:Op donderdag 1 september 2005 16:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat is een dorp dat vlak bij Amersfoort ligt, waar ik dus woon, en daar wonen alleen maar lekkere wijfenIk loop daar standaard met een stijve door dat dorp
ik ga naar de stadquote:
Welke stad?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:27 schreef Imberr het volgende:
[..]
Dat laatste was net iets teveel info![]()
![]()
[..]
ik ga naar de stad![]()
![]()
Het maakt toch niet uit in welke klas ze zittenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef B_BOY het volgende:
pedofilie is wel extra aantrekkelijk. zelfs meiden in de 2e klas hebben al flinke ronde vormen.
Definitie pedofilie: een interesse en voorkeur, seksueel en niet-seksueel in kinderen dit (lichamelijk) nog niet in de pubertijd zijn.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef B_BOY het volgende:
pedofilie is wel extra aantrekkelijk. zelfs meiden in de 2e klas hebben al flinke ronde vormen.
Schriftenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:28 schreef B_BOY het volgende:
imper is trouwens shriften kopen.
Ach, voor mij is een lief stout meisje al genoegquote:Op donderdag 1 september 2005 16:31 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Definitie pedofilie: een interesse en voorkeur, seksueel en niet-seksueel in kinderen dit (lichamelijk) nog niet in de pubertijd zijn.
Met ronde vormen ben je wel degelijk lichamelijk in de puberteit
ik moet een profielwerkstuk maken.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit in welke klas ze zittenals ze maar lekker zijn
![]()
EDIT: wat meot jou school met 15 liter?
Joh, ik dacht dat je serieus was en wilde je direct bespringenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ach, voor mij is een lief stout meisje al genoeg![]()
![]()
Edit: Dat is een geintje he![]()
wat een jozef.quote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef EvilWasp het volgende:
![]()
Ik zie net dat deze gast bij mij op school zit:
http://pic7.picturetrail.com/VOL205/1498752/7849384/103611144.jpg
Ja, die ene met dat hennep-zweetbandje![]()
![]()
Weet ik , dus ik denk, ik zeg het ffquote:Op donderdag 1 september 2005 16:35 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Joh, ik dacht dat je serieus was en wilde je direct bespringen![]()
Maar als ie nu een spelletje doet, dan kan ie er niet mee patsen hierquote:Op donderdag 1 september 2005 16:39 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Een PSP is veel nuttiger te gebruiken![]()
Zie verder ook ditquote:Op donderdag 1 september 2005 16:38 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Je ziet gelijk wat voor mensen er aan schaak-"sport" doen![]()
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stoer hoor.
der is toch niemand die het controleert.
Ontgroeningquote:Op donderdag 1 september 2005 16:41 schreef Wiwi101 het volgende:
http://pic7.picturetrail.com/VOL205/1498752/7849387/103617355.jpg
Waar is dat goed voor?![]()
weet ik veel.. zo ver benk nog nietquote:Op donderdag 1 september 2005 16:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Kan ie em niet resizen dat ie tenminste fatsoenlijk past?![]()
Enneh hoe typ je ermee?![]()
Maar je had je email veranderd in een niet-bestaande email, dus heb je nieuw pw, en daar kan zij toch ook niet bij?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:46 schreef Baco-boy het volgende:
kan ik niet een emailtje sturen naar yvonne ofzo zodat ik mijn oude account weer terug kan krijgen
There's only way to find out..quote:Op donderdag 1 september 2005 16:46 schreef Baco-boy het volgende:
kan ik niet een emailtje sturen naar yvonne ofzo zodat ik mijn oude account weer terug kan krijgen
Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:46 schreef Baco-boy het volgende:
Als yvonne het niet kan dan geeft ze heus wel aan degene door die het wel kanquote:Op donderdag 1 september 2005 16:47 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar je had je email veranderd in een niet-bestaande email, dus heb je nieuw pw, en daar kan zij toch ook niet bij?
Als je backdoorwayz wachtwoorden en emailadressen kunt resetten...quote:Op donderdag 1 september 2005 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als yvonne het niet kan dan geeft ze heus wel aan degene door die het wel kan!
Dat kanquote:Op donderdag 1 september 2005 16:50 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Als je backdoorwayz wachtwoorden en emailadressen kunt resetten...Heb er verder ook geen verstand van hoor
Lauwquote:
quote:Op donderdag 1 september 2005 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Probeer het eens zou ik zeggen!
Dat had wel even in 1 reactie gekund he?quote:Op donderdag 1 september 2005 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als yvonne het niet kan dan geeft ze heus wel aan degene door die het wel kan!
Ik zei 3, geen 2quote:Op donderdag 1 september 2005 16:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
Dat had wel even in 1 reactie gekund he?![]()
![]()
![]()
![]()
Amegossie. En ik maar elke keer 2 in 1 reacties creëren.quote:
Ach, dat mag je blijven doenquote:Op donderdag 1 september 2005 16:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Amegossie. En ik maar elke keer 2 in 1 reacties creëren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |