Oooohh snap je ze niet?quote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doe je trouwens de hele tijd semi-intellectuele wijsheden in de TT?
Hij wil semi slim overkomenquote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Chriz2k het volgende:
Waarom doe je trouwens de hele tijd semi-intellectuele wijsheden in de TT?
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoorquote:
Ik hoef er echt geen indruk mee te maken op Brechtje hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoor![]()
Hij is onder de 30 dat is veel te jong voor Brechtje manquote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik snap je wel maar ik denk dat het niet zo'n grote indruk op brechtje maakt hoor![]()
Ik moest lachen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is onder de 30 dat is veel te jong voor Brechtje man![]()
Ow, dan snap ik je blijkbaar nietquote:Op zondag 4 september 2005 22:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik hoef er echt geen indruk mee te maken op Brechtje hoor.![]()
Hij is nog veel leuker als je weet waar die overgaatquote:
Iedereen dubbelfris..quote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed alcohol alternatief. Iemand suggesties?
Ga blowen ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben opzoek naar een goed alcohol alternatief. Iemand suggesties?
Het nu best wel 4 september. Hoe krijgen die buren dat voorelkaar?quote:Op zondag 4 september 2005 22:53 schreef Jaguarized het volgende:
De buren zijn hier op bezoek voor een verjaardag van me moeder van 16 augustus...
Die vonden het nodig om toen op vakantie te gaan.quote:Op zondag 4 september 2005 22:54 schreef brainster het volgende:
[..]
Het nu best wel 4 september. Hoe krijgen die buren dat voorelkaar?
Mijn vrienden dachten dat ik op vakantie was tijdens mijn verjaardag. Ze hadden het ook gewoon kunnen vragen enzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die vonden het nodig om toen op vakantie te gaan.![]()
Oja alles met suiker of prik is uitgeslotenquote:Op zondag 4 september 2005 22:51 schreef Gabry het volgende:
[..]
Iedereen dubbelfris..
Gabry en Co gaan meestal aan de red bull![]()
Heerlijkquote:Op zondag 4 september 2005 22:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is nog veel leuker als je weet waar die overgaat![]()
Aaaaaight Chris ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |