kap is met jezelf te quotenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kom laten we hier discuseren
Wat is er mis met bloot?
die was wel toepasselijk geweestquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Gabry het volgende:
Ik had net zo'n leuke naam verzonnen![]()
PUB SlowChat #189: Onder de tafel drinken!
ja ik vergeef het jequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
zal ik nu breezah gaan drinken of niet?dit is de laatste avond ik weer es dronken kan worden voordat ik weer een week moet wachten
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
zal ik nu breezah gaan drinken of niet?![]()
Zal vast wel iets van J zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waarom staat er: Afkomstig van Fok!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PUB"
in de op?
nee, van tiqilia welquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef Imberr het volgende:
trouwens, van breezah word je niet es snel dronken
waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Petertjuhh het volgende:
whahahahhahahaha nooit gedacht dat je zo zielig was Inge hahahahhahahahahahhaa
mits foto's trouwensquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
zal ik nu breezah gaan drinken of niet?dit is de laatste avond ik weer es dronken kan worden voordat ik weer een week moet wachten
okequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
Neuken?
ik ben niet alleenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Petertjuhh het volgende:
daar bedoel ik mee: dronken worden voor de computer in je eentje
ben je met vriendinnen en dan ga je computeren?quote:
jetttttttttttttquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef Jett het volgende:
[..]
ben je met vriendinnen en dan ga je computeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |