Topless boven 25 zou verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
...
Ik bedoel als kind liep je zonder bovenstukje rond op het strand( als je erg jong bent zelfs naakt) en als je wat ouder bent ( zo rond de 25-30 ofzo) dan zon je ook topless, dus waarom nu niet ofzo?
...
Ik ben geen nudist, maar ik maak er ook geen probleem van als iemand mijn piemel ziet ofzo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:04 schreef martinuhhh het volgende:
Misschien is dit wat voor jou? [afbeelding]
http://www.wnn.nu/NL/welkom.html
stfuquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef XiChico het volgende:
Nou, ik hoop niet voor je dat de piemel net zo groot is als je vinger.
Groetjes,
X.
Fotoquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:14 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik ben geen nudist, maar ik maak er ook geen probleem van als iemand mijn piemel ziet ofzo.
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef Croupouque het volgende:
Als je er over nadenkt slaat het inderdaad nergens op, het is nu eenmaal iets wat je wordt aangeleerd.
het is niet aangeleerd, maar het is in onze cultuur geslepen, zoals al het andere van ons bestaan dat ook is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef Croupouque het volgende:
Als je er over nadenkt slaat het inderdaad nergens op, het is nu eenmaal iets wat je wordt aangeleerd.
Dus als jij (als je tieten hadquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:39 schreef -erwin- het volgende:
de echte reden om niet je tieten te tonen in het openbaar is omdat anderen daar geil van worden, en dat is een verwerpelijke gedachte. niet alleen omdat het tot allerlei praktische bezwaren leidt als mensen geil worden van jou, maar ook omdat het een vies idee is dat smerige oude mannetjes zich zitten te verlekkeren.
ja. ik zou dat niet echt een prettige situatie vinden. ik weet namelijk dat dat gebeurt, getuige de vele voyeur fotosites op internet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:42 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Dus als jij (als je tieten had) je topje uit zou trekken op het strand dan zou je je zorgen maken over het feit dat mensen op je geilen?
Zo erg zal het toch wel niet zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:47 schreef -erwin- het volgende:
[..]
ja. ik zou dat niet echt een prettige situatie vinden. ik weet namelijk dat dat gebeurt, getuige de vele voyeur fotosites op internet.![]()
![]()
http://voy.voyeurweb.com/main/Pictures.htmlquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zo erg zal het toch wel niet zijn?
...quote:Op zondag 4 september 2005 00:11 schreef -erwin- het volgende:
[..]
http://voy.voyeurweb.com/main/Pictures.html![]()
checkt profile. 1990...quote:
Flauw hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 00:16 schreef -erwin- het volgende:
[..]
checkt profile. 1990...zeg maar sorry tegen je moeder namens mij
![]()
Wat een geniaal verweer.quote:Het Vlaams Liberaal Ziekenfonds heeft laten weten de campagne niet in te trekken. Wim Schamp, de reclamemaker, begrijpt de commotie ook niet: ''De boodschap is duidelijk genoeg. Het tonen van borsten legt perfect de link met borstvoeding, net als een bierglas de link legt met bier.'' Verder beticht hij de JEP ervan zich op een arrogante en inquisitoriale wijze te bemoeien met het creatieve gehalte van de campagne. ''De bewoordingen van de jury walmen een ranzige geur van gefrustreerde post-achtenzestigers.''
Het is ongeveer hetzelfde als een snotje uit je neus. Heel natuurlijk, iedereen heeft 't wel eens, maar wel een beetje vies.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vraag mij nu al een hele tijd af wat is er zo erg aan tieten,piemels en vagina's?
Want dat is toch gewoon een lichaams deel?
Wat een vergelijking. Snot is afval uit je lichaam, net als stront, dat is toch niet te vergelijken met blote borsten?quote:Op zondag 4 september 2005 00:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Het is ongeveer hetzelfde als een snotje uit je neus. Heel natuurlijk, iedereen heeft 't wel eens, maar wel een beetje vies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |