kap is met jezelf te quotenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Kom laten we hier discuseren
Wat is er mis met bloot?
die was wel toepasselijk geweestquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Gabry het volgende:
Ik had net zo'n leuke naam verzonnen![]()
PUB SlowChat #189: Onder de tafel drinken!
ja ik vergeef het jequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
zal ik nu breezah gaan drinken of niet?dit is de laatste avond ik weer es dronken kan worden voordat ik weer een week moet wachten
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
zal ik nu breezah gaan drinken of niet?![]()
Zal vast wel iets van J zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Waarom staat er: Afkomstig van Fok!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PUB"
in de op?
nee, van tiqilia welquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef Imberr het volgende:
trouwens, van breezah word je niet es snel dronken
waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Petertjuhh het volgende:
whahahahhahahaha nooit gedacht dat je zo zielig was Inge hahahahhahahahahahhaa
mits foto's trouwensquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
zal ik nu breezah gaan drinken of niet?dit is de laatste avond ik weer es dronken kan worden voordat ik weer een week moet wachten
okequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
Neuken?
ik ben niet alleenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef Petertjuhh het volgende:
daar bedoel ik mee: dronken worden voor de computer in je eentje
ben je met vriendinnen en dan ga je computeren?quote:
jetttttttttttttquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef Jett het volgende:
[..]
ben je met vriendinnen en dan ga je computeren?
Nee met mijquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef Jett het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef Jett het volgende:
[..]
ga eens neuken jullie HHEEULL snelquote:
* Petertjuhh probeert zijn glimlach te verbergenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
jat ging er vanavond om dat we iig weer ff samen zijn en ff konden bijpraten en dat hebben we wel grotendeels gedaan en nu zijn er n paar tv aan t kijken en n paar aan lezen en ik ben dus aan t computeren
gezelligquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
jat ging er vanavond om dat we iig weer ff samen zijn en ff konden bijpraten en dat hebben we wel grotendeels gedaan en nu zijn er n paar tv aan t kijken en n paar aan lezen en ik ben dus aan t computeren
ja wat nouquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:51 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
* Petertjuhh probeert zijn glimlach te verbergen
.
.
![]()
![]()
![]()
Ik zit soms ook gewoon tot 5 am een beetje te hangen met vrienden, achter de tv of comp..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee maar wel dat je nu met z'n allen afzonderlijk loopt te zuipenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja wat nouwe zitten bijna allemaal op een andere school en hebben elkaar al paar weken niet gezien. is t nou zo raar dat we ff wilden bijpraten over de vakantie enzo
![]()
pff.. jongens![]()
dat niet, maar dat je dan vervolgens aan de computer gaat zittenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja wat nouwe zitten bijna allemaal op een andere school en hebben elkaar al paar weken niet gezien. is t nou zo raar dat we ff wilden bijpraten over de vakantie enzo
![]()
pff.. jongens![]()
als ik mijn vriendinnen een dag niet heb gezien ben ik 5 uur bezig met bijpraten, laat staan de hele zomerquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
pff.. jongens![]()
verder dan : veel genueckt kom je niet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik zit soms ook gewoon tot 5 am een beetje te hangen met vrienden, achter de tv of comp..
Maar bijpraten doe ik niet aan![]()
nee joh, ze doen allemaal gezellig meequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:54 schreef C2C het volgende:
[..]
nee maar wel dat je nu met z'n allen afzonderlijk loopt te zuipen![]()
en dus..quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:54 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dat niet, maar dat je dan vervolgens aan de computer gaat zitten![]()
aah okequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:56 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee joh, ze doen allemaal gezellig mee![]()
[..]
en dus..1 meisje zit bijna de hele tijd naast me
met de rest ben ik ook nog steeds aan t kletsen enzo
![]()
mijn vriendinnen zijn geweldig![]()
Ze zijn er ook al vanaf vanmiddag rond een uur of 2quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:55 schreef Jett het volgende:
[..]
als ik mijn vriendinnen een dag niet heb gezien ben ik 5 uur bezig met bijpraten, laat staan de hele zomer
maarja wij praten ook over hele boeiende dingen enzo![]()
zozo, schor nu?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ze zijn er ook al vanaf vanmiddag rond een uur of 2![]()
breezer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef Petertjuhh het volgende:
je had 3 flesjes eristoff waarvan je er zelf 2 hebt opgedronken?
wat kregen die vriendinnen dan.
lulverhaal
Hangt van de persoon afquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:55 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
verder dan : veel genueckt kom je niet?![]()
ik had er maar 2 en voor de rest zuipen zij ook bier en ander spulquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:58 schreef Petertjuhh het volgende:
je had 3 flesjes eristoff waarvan je er zelf 2 hebt opgedronken?
wat kregen die vriendinnen dan.
lulverhaal
watquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:59 schreef Imberr het volgende:
ik heb besloten om geen breezah te pakken trouwens maar ander spul![]()
uuh.. nee bedanktquote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef C2C het volgende:
ik weet wat, jij zegt wat jij daar allemaal thuis aan drank heb liggen en dan gaan wij hier mixjes verzinnen, die probeer jij en dan post je hier hoe het smaakt
Oke, laat maar zitten danquote:
maryse is er nietquote:Op zondag 4 september 2005 00:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Oke, laat maar zitten dan
laten we dare of dare gaan doen![]()
zo toe maarquote:Op zondag 4 september 2005 00:04 schreef Imberr het volgende:
ik heb nu btw een of ander cocktail spul gepakt (met 14,5% voor degenen die dat willen weten)
ik wil wel wat komen brengenquote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja..ik weet tmaar iets met meer % hebben we geloof ik niet
![]()
Ja maar dan moeten julie mij missen!quote:Op zondag 4 september 2005 00:07 schreef C2C het volgende:
[..]
je bent een kloon?
nee, dare dan maar, post in elk nieuwsbericht tubgirl
oke.. mmm wat dan?quote:Op zondag 4 september 2005 00:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja maar dan moeten julie mij missen!![]()
oh.. jammerquote:Op zondag 4 september 2005 00:10 schreef C2C het volgende:
[..]
alleen ligt geleen volgens mij nogal ver weg vanaf hier![]()
open n topic met een banaanvraagquote:Op zondag 4 september 2005 00:15 schreef C2C het volgende:
[..]
o kut, sja ik ben niet zo creatief vanavonddusk weet niks meer
![]()
pfft oke danquote:Op zondag 4 september 2005 00:17 schreef Imberr het volgende:
[..]
open n topic met een banaanvraag![]()
mag je zelf weten of dat n ban-aanvraag word of een banaan-vraag
ja men iedereen ligt onder de tafelquote:Op zondag 4 september 2005 00:22 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dat komt door die goeie grap die je maakte![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 00:22 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
dat komt door die goeie grap die je maakte![]()
Wat voor huis heb je? Fotoquote:Op zondag 4 september 2005 00:23 schreef Gabry het volgende:
Ik hoorde net dat een Nac speler ons huis wil kopen![]()
zwerverhuisquote:Op zondag 4 september 2005 00:23 schreef Gabry het volgende:
Ik hoorde net dat een Nac speler ons huis wil kopen![]()
Doe danquote:Op zondag 4 september 2005 00:24 schreef C2C het volgende:
[..]
ik zou nu een vuilnisbak grap kunnen maken![]()
Wattequote:Op zondag 4 september 2005 00:25 schreef C2C het volgende:
he imber jij bent nog steeds met dare, waar blijft je rel topic :/
Ons huis is behoorlijk groot hoorquote:
oehh..quote:Op zondag 4 september 2005 00:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ons huis is behoorlijk groot hoor![]()
![]()
Kheb alleen geen foto's![]()
Dan ga je ze maar makenquote:Op zondag 4 september 2005 00:26 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ons huis is behoorlijk groot hoor![]()
![]()
Kheb alleen geen foto's![]()
ik kan wel meédoen met een rel maar er zelf niet 1 maken..quote:Op zondag 4 september 2005 00:27 schreef C2C het volgende:
[..]
maakt niet uit als het maar een goeie rel is![]()
ttssskquote:Op zondag 4 september 2005 00:28 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik kan wel meédoen met een rel maar er zelf niet 1 maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |