Ik vind dat iedere mod geloofwaardigheid verdient tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 5 september 2005 17:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Streng ben je neit, maar wel iemand die het vuile werk opknapt![]()
Kinderachtige reactie, waar danquote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef Conflict het volgende:
Ik ga echt niet meteen zeiken als ik een dubbele post zie maar alleen als ik het idee heb dat dit structureel aan de orde is, dan zeg ik er eerst 10 keer iets van. Ik post zelf ook best eens twee keer achter elkaar.
Maryse was iemand die me al even opviel en daarom zei ik er iets van. Juist de kinderachtige reactie hierop was voor mij een bevestiging.
Gewoon normaal posten dus![]()
Als je dat niet had verwacht dan is je inzicht wel erg beroerd .. je zit notabene in PUB.quote:Op maandag 5 september 2005 17:54 schreef Conflict het volgende:
Ik ga echt niet meteen zeiken als ik een dubbele post zie maar alleen als ik het idee heb dat dit structureel aan de orde is, dan zeg ik er eerst 10 keer iets van. Ik post zelf ook best eens twee keer achter elkaar.
Maryse was iemand die me al even opviel en daarom zei ik er iets van. Juist de kinderachtige reactie hierop was voor mij een bevestiging.
Gewoon normaal posten dus![]()
foto's dusquote:Op maandag 5 september 2005 17:51 schreef MaRySe het volgende:
Post hier je party pics !
allemaal even posten
quote:
Je kan me best uitdagen hoor. Je trekt het dan alleen wel uit het verband.quote:Op maandag 5 september 2005 17:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja moet ik dan continu refreshen of zo
De ene keer worden er 20 post in een minuut gemaakt en de andere keer 1 in 20 minuten ja dan kan het gebeuren dat er wel eens 2 achter elkaar komen te staan.
Het gezeur over post op krikken is volgens mij alleen bedoeld zodat jij het elke keer kunt zeggen en je eigen posts op kunt krikken
* Maikuuul steunt hem in deze opinie !quote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik vind het wel toppie van Conflict dat hij op een normale manier een discussie aangaat en z'n standpunt op een normale manier duidelijk maakt.
Toen ik nog een PUBertje was, jaar of 15 geleden, riep ik als hardste dat een puber niet gek is. Mijn mening is niet anders nu. Ik zie PUBers gewoon als normale mensen die alleen nog niet zo vaak jarig geweest zijn.quote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Als je dat niet had verwacht dan is je inzicht wel erg beroerd .. je zit notabene in PUB.
Vind je dat kinderachtigquote:Op maandag 5 september 2005 17:57 schreef Conflict het volgende:
[..]
[..]
Je kan me best uitdagen hoor. Je trekt het dan alleen wel uit het verband.
Aan die posts komen gaat het mij niet om. ,aar als het snel gaat ga ik niet stééds eerst quoten. selecteren. en dan weer terug, aanpassen, weer opslaan...quote:Op maandag 5 september 2005 17:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind dat iedere mod geloofwaardigheid verdient tot het tegendeel bewezen is.
Daarbij komt dat jullie wel even de tijd nemen als ik iets te zeggen heb.
Ik ben niet iemand die meteen gaat editten, deleten en notes zetten. Maar ik doe PUB er gewoon bij en overleg veel met de dames. Op den duur moet ik dus wel acties uit gaan voeren anders ben ik ook niet geloofwaardig meer.
Ik vraag al een week netjes of er geen dubbele posts gedaan kunnen worden of iig minder. Als daar geen gehoor aan gegeven wordt kan ik twee dingen doen:
1- Niks
2- Notes zetten en klagen bij de FA's
Vandaar dat ik jullie gewoon duidelijk wil maken wat wel en niet kan op fok of in PUB. Als niemand zich er iets van aantrekt dan gaat mijn geloofwaardigheid eraan en dat wil ik niet. Dan ga ik ook de mod uit lopen hangen maar dat wil ik echt niet!
Dat de huidige mods laten mij niet het vuile werk opknappen maar vragen me om advies. Ik kom echt niet continu om te zeiken hier maar vind het wel frappant dat er telkens weer hetzelfde gezeik is. Houd het gewoon leuk en ontopic, gewoon gezellie meeposten, zo kom je ook wel aan al die posts.
Idd niet echt gezellig neequote:
Met in de TT iets van: zeuren doe je maar in FB ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Idd niet echt gezellig neevolgens mij word het tijd dat ik het volgende topic maar weer eens ga openen
daar heb ik wel ff zin in
Dat is natuurlijk ook de bedoeling maar ik vind het aardig dat je het ff opmerktquote:Op maandag 5 september 2005 17:56 schreef Petertjuhh het volgende:
Ik vind het wel toppie van Conflict dat hij op een normale manier een discussie aangaat en z'n standpunt op een normale manier duidelijk maakt.
Bordo (Bordeaux / De Tijd)quote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Volgens mij is dat die tent waar ik toen ook was geweest. Hoe heet die ook weer?
Je mag best twee maal achter elkaar posten met een duidelijke reactie. Alleen was dat niet het geval. Twee, drie, vier reacties achter elkaar werd normaal in PUB en daar wil ik iets tegen doen.quote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan die posts komen gaat het mij niet om. ,aar als het snel gaat ga ik niet stééds eerst quoten. selecteren. en dan weer terug, aanpassen, weer opslaan...
Het gaat meer om de doorstroming van gesprekken dat ik meerdere posts achter mekaar zet.
Maar genoeg gepraat, ik begrijp jouw punt enzo.
He dit is een ander topic hoorquote:
Hier is het slowchat topicquote:Op maandag 5 september 2005 18:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
He dit is een ander topic hoorMaar owjah, das waar, was op zich wel relaxte tent..
eetzequote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef Gizmore het volgende:
Maar ik ben eten. Veel plezier met die baggerdiscussie![]()
Dat is leuk en aardig, maar niet reëel wat mij betreft.quote:Op maandag 5 september 2005 17:59 schreef Conflict het volgende:
[..]
Toen ik nog een PUBertje was, jaar of 15 geleden, riep ik als hardste dat een puber niet gek is. Mijn mening is niet anders nu. Ik zie PUBers gewoon als normale mensen die alleen nog niet zo vaak jarig geweest zijn.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 september 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Vandaag geslaagd voor auto theorie
4 foutjes
De groeten, heh.quote:Op maandag 5 september 2005 18:05 schreef Conflict het volgende:
Ik ben ff weg, veel plezier hier mensen!
Dat is wel erg smerig, wie gaat er nou op een bezweet hoofd een kusje gevenquote:
ik wel hoor, uit liefdequote:Op maandag 5 september 2005 18:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat is wel erg smerig, wie gaat er nou op een bezweet hoofd een kusje geven
6 en ik had er 4quote:Op maandag 5 september 2005 18:12 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
gefeli he, je mag toch 5 fouten hebben ofzo?
Met mijn brommer had ik er 5 van de 5quote:
Jupquote:Op maandag 5 september 2005 14:23 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik krijg een agenda van de school.
Christiaan is terug?!
Een plas water met plas erin.quote:Op maandag 5 september 2005 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
ROFL daarnet op tv : Een zwembad is meer dan een plas water :/
Wtf is het dan nog meer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |