Hey, je bent er weer....quote:Op maandag 5 september 2005 13:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zit nu op schoolUurtje vrij, verveel me dood en dalijk nog een uur Grieks
* Er al isquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef taart het volgende:
Ik ga zometeen naar Zwolle.
* Heeft medelijdenquote:Op maandag 5 september 2005 14:09 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is alweer sinds 9.45 op school en denkt tot een uur of 16.00 door te gaan.
Neuh tis voor een goed doel.quote:
Sinds gisterquote:
Wat een kutUIquote:
GSUSquote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga even school spoelen halen
Denk GSUS agenda!!
Wat voor vogel hebben jullie, als ik zo vrij mag zijnquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Maikuuul het volgende:
Damn onze vogel zit met de bel te spelen
quote:Op maandag 5 september 2005 14:00 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga even school spoelen halen
Denk GSUS agenda!!
Leuk, praat 'ie ook/doet 'ie geluiden na? Ik ken papegaaien die druppende kranen nadoen, of complete telefoongesprekken, of deurbellen (waardoor mensen opendoen voor niemandquote:
ik weet nietquote:Op maandag 5 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
heyy mensenalles goed hier? nog wat gebeurt hier?
Imberrquote:Op maandag 5 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
Ik wacht in spanningquote:
Die worden toch ontzettend oud? Praat 'ie ook enzo?quote:Op maandag 5 september 2005 14:29 schreef -Mo- het volgende:
Wij hebben een grijs-roodstaart pagegaai.
Ik heb gepooldquote:Op maandag 5 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
mooi beesiequote:Op maandag 5 september 2005 14:44 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo
[[url=http://img358.imageshack.us/img358/3873/loekieverbaas5oq12do.th.jpg]afbeelding][/URL]
Dus jij bent het lulletje rozewater dit jaarquote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ben net terug van school![]()
Opzich wel leuke klas waar ik in zit. Mijn mentrix ken ik nog, omdat ik haar 2 jaar geleden aan het huilen heb gemaakt![]()
Rooster opzich ook wel relaxed, elke dag behalve donderdag 8.45 beginnnen, en op donderdag moet ik half 10 beginnnen![]()
Op dinsdag ben ik om 1 uur uit () en de rest van de dagen rond 3 uur of kwart voor 4.
Ik ben alleen wel klassenvertegenwoordiger![]()
Ik weet niet precies of ie oud wordt, maar volgens mij gaat ie wel lang mee.quote:Op maandag 5 september 2005 14:39 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die worden toch ontzettend oud? Praat 'ie ook enzo?Vogels zijn vaak lief (mits tammig).
Wat?quote:Op maandag 5 september 2005 14:49 schreef PaRaR het volgende:
[..]
Dus jij bent het lulletje rozewater dit jaar
En dan met het goede nieuws komen dat we allemaal op kunnen rottenquote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Maikuuul het volgende:
Klasse vertegenwoordigerdat lijkt me echt verschrikkelijk moetje wat naar onder gaan lopen om te vragen of de leraar er wel is
Net als livEliveD bij elke post 14.gif als PI heeftquote:Op maandag 5 september 2005 14:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij moet eig bij elke post [afbeelding] als posticon doen
Wij hebben geeneens een klassen vertegenwoordiger....en als een leraar er niet is, loopt iedereen gewoon weg.quote:Op maandag 5 september 2005 14:50 schreef Maikuuul het volgende:
Klasse vertegenwoordigerdat lijkt me echt verschrikkelijk moetje wat naar onder gaan lopen om te vragen of de leraar er wel is
Leuk. Ik hoorde ook laatst van iemand zoiets:quote:Op maandag 5 september 2005 14:51 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of ie oud wordt, maar volgens mij gaat ie wel lang mee.
Hij zegt dingen als:
-'Moet je kooeeeek?'
-'Kopje koffie?'
-'Kom maar'
-'Miauw!'
-'Dag Lorretje' zijn naam
-'Mama' & 'Gerard' de zoon van mijn oma, waar hij eerst verbleef
-Het geluid van drinken als je iets inschenkt.
Zo'n vogel wil ik ook.quote:Op maandag 5 september 2005 14:56 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Leuk. Ik hoorde ook laatst van iemand zoiets:
Vogel: "Tring tring! Ja hallo? Ja. Ok, is goed hoor. Ok. Hou van je. *geluidje van telefoon in de lader*".
Ook als hij een druppende kraan nadoet (en je een kwartier zoekt naar een kraan, daarna toch maar eens aan de vogel gaat denken?) Of de deurbel, waardoor je opendoet voor niemand?quote:
Dát zijn nu weer mindere voorbeelden..quote:Op maandag 5 september 2005 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ook als hij een druppende kraan nadoet (en je een kwartier zoekt naar een kraan, daarna toch maar eens aan de vogel gaat denken?) Of de deurbel, waardoor je opendoet voor niemand?
Als ze het vaak horen, doen ze het na hè. Hierzo zou een vogel dus waarschijnlijk een motor na gaan doen, omdat het doorgalmt vanaf de N205 en ik het elke 10 minuten hoor.
quote:Op maandag 5 september 2005 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
En daar is weer zo'n kutploeg eerstejaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |