Laten we het maar niet over IQ's hebben he BBOY?quote:Op maandag 5 september 2005 11:58 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men wat een avatar heb jij![]()
heb je een iq van 74 of doe je alsof.
Ik heb ook kamp gehad en dat zoog.quote:
Jawel.quote:Op maandag 5 september 2005 11:59 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kan je ook iets anders doen dan zeiken?
![]()
Ik zeik.quote:Op maandag 5 september 2005 12:14 schreef EvilWasp het volgende:
Hehe, ik loop nu al 3 topics te vragen of mijn avatar in de OP mag.
Mag het?![]()
Ik zag het ja. Apart.quote:Op maandag 5 september 2005 12:20 schreef Renesite het volgende:
Ik heb gepost door t slotje heen
WHAHAHAHAHHA
Jostiquote:Op maandag 5 september 2005 12:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
dusssssss...
Dat is ilegaal en ban waardig hierquote:Op maandag 5 september 2005 12:20 schreef Renesite het volgende:
Ik heb gepost door t slotje heen
WHAHAHAHAHHA
Ik zag geen slotjequote:Op maandag 5 september 2005 12:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is ilegaal en ban waardig hier![]()
pssst hoe heb je dat gedaan![]()
Ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 12:33 schreef taart het volgende:
Ik ga zometeen naar Zwolle.
Nee klopt maar ik kan de OP in dit topic niet meer wijzigen omdat deze te groot is en dan krijg ik weer zo'n baggermelding van forumfout/databasefout bla bla bla maar in Wiki sta je er bij voor de volgende topics.quote:
Wel toevallig dat je juist nu ineens offline gaat he?quote:
De nieuwe mod van ONZquote:Op maandag 5 september 2005 12:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wel toevallig dat je juist nu ineens offline gaat he?![]()
Overstappen op mijn trein richten leeuwardenquote:
Ljouwert?quote:Op maandag 5 september 2005 12:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Overstappen op mijn trein richten leeuwarden![]()
Ljou wat ?quote:
Ljouwert is Fries voor Leeuwarden. Ga je naar het NHL of CHL?quote:
Ljouwert is Leeuwarden in het Fries.quote:
En ik weet nou nog steeds niet in welke klas ik zit. School vindt het wel leuk om op het laatste moment pas te vertellen ofzo. Ik hoor het morgen pas, donderdag begint les alquote:Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ze al, alleen il est pas 'd fun
Niks ik ga richting leeuwarden en stap er bij Steenwijk weer uitquote:Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ljouwert is Leeuwarden in het Fries.
WTF moetje daar doen
met de FIETS in de trein om vervolgens WEER met de fiets te gaanquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Niks ik ga richting leeuwarden en stap er bij Steenwijk weer uit.
Daar fiets ik naar een of ander bos waar ik dus kamp heb .![]()
Nee met de auto naar de trein om vervolgens met een huur fiets naar het kamp te gaanquote:Op maandag 5 september 2005 12:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
met de FIETS in de trein om vervolgens WEER met de fiets te gaan![]()
Nee mijn school staat in Zwolle en heet Landstedequote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ooh ik dacht school in Leeuwarden.
Mijn school staat in Groningen en heet Noorderpoortquote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef Jaguarized het volgende:
Ooh ik dacht school in Leeuwarden.
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 5 september 2005 12:53 schreef -Trinity- het volgende:
Tering, wat gaat het weer hard hier.
WAARquote:Op maandag 5 september 2005 12:50 schreef Chriz2k het volgende:
Danny.
Mijn school staat in Groningen en heet Hanzehogeschoolquote:Op maandag 5 september 2005 12:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn school staat in Groningen en heet Noorderpoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |