volgens mij is dat die tent waar ik toen ook was geweest. hoe heet die ook weer?quote:op maandag 5 september 2005 17:50 schreef maryse het volgende:
en dit is afgelopen zaterdag in de lokale feest schuur
als de foto's al op een website staan, url van het plaatje tussen [img] en [/img] zettenquote:op maandag 5 september 2005 21:48 schreef henk_telefoon het volgende:
ik wil zo vaak foto's plaatsen, maar dat lukt me gewoonweg nietleg het me eens uit
dan komen de party pics wel binnen rollen
1 | [img]www.plaatje.nl/plaatje.gif[/img] |
uitgaan is niet per defenitie breezah hoorquote:op dinsdag 6 september 2005 13:10 schreef casb het volgende:
de foto's kunnen gelijk in het grote breezahtopic gepost worden
ik zie tot nu toe alleen maar breezah-foto'squote:op dinsdag 6 september 2005 13:20 schreef chanandler het volgende:
[..]
uitgaan is niet per defenitie breezah hoor
misschien moet jij dat ook eens proberen![]()
ik posts 3 fotows. waarvan er 2 genomen zijn op het festival elastiek. waar dus geen eens breezer is.quote:op dinsdag 6 september 2005 13:31 schreef casb het volgende:
[..]
ik zie tot nu toe alleen maar breezah-foto's
met de nikes aanquote:op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef molluck het volgende:
[..]
wie ben jij?
raymannl staat er trouwens ook op
de kansloze mensen over het algemeen jaquote:op dinsdag 6 september 2005 15:48 schreef b_boy het volgende:
[..]
ik posts 3 fotows. waarvan er 2 genomen zijn op het festival elastiek. waar dus geen eens breezer is.
en 1 waarvan ik op een examen feest sta met een pilsje in mijn hand. noem jij dat breezer?? of bedoel je er staan hippe feestende mensen op (dat klinkt erg fout die term hippe feestende mensen)
hallo arash.quote:op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef maximumrush het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ben de allochtoon.
en nee, ik weet niet waarom ik niet op die foto's niet lach.
ja, kutblouse met kutstropdas, wat zag ik er toen uit zegquote:op dinsdag 6 september 2005 16:45 schreef molluck het volgende:
[..]
wie ben jij?
raymannl staat er trouwens ook op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |