quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
Vrouwen die kinderen uit hun pruim persen![]()
gelukkg ben ik de enigequote:Op woensdag 21 september 2005 12:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
niet meer? hoeveel klonkjes zijn er dan al
woei, dat klopt vast; ik heb gedurende de hele bevalling van mijn dochter m'n tieten naar voren liggen steken. en stralen dat ik deed!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag gelezen:
Als een vrouw lelijk is tijdens de bevalling (zeuren de hele tidj van au mn rug en de hel tijd sjaggo), word het een zoon, als een vrouw knap is tijdens de bevalling (haar extra grote borsten de hel tijd vooruit steken en straeln en zo) word het een meisje
Ik mijd dat soort programma,s nu ook als de pest.quote:Op woensdag 21 september 2005 04:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Holy FUCK, jij bent zwaar mishandeld door je ex.
Vrouwen ook maar denken dat ze mooi zijn als ze zwanger zijn en dat hun kind mooi is,.. nee je bent lelijk en je hebt net een gedrocht uit je kut geperst die vervolgens uitgerekt is en nooit meer is wat het was, naast de spiegelei-tepels, verlies van figuur en compleet verlies van elk rationeel denken.
Ga vooral zo door, maak jezelf lelijk en zorg ervoor dat er gvd nog meer mensen deze klote planeet verwoesten.
moet dit nou?quote:Op woensdag 21 september 2005 12:05 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
topic is natuurlijk niks zonder foto's
OMG!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
voor meer ranzigheid kijkt men op www.birthdiaries.com veel plezier![]()
a) Mijn ouders maakten geen foto's 1 minuut nadat ik uit die doos geknetterd wasquote:Op donderdag 22 september 2005 09:50 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Wat een watjes allemaal hier zeg, zijn jullie allemaal door de ooievaar gbracht ofzo?![]()
Dat die vrouw nou niet geschoren is ok, maar t zal er niet echt heel anders uit hebben gezien bij jullie![]()
mooi gesprokenquote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
a) Mijn ouders maakten geen foto's 1 minuut nadat ik uit die doos geknetterd was
b) Mijn moeder had daar geen haarballentapijt
c) Mijn ouders plaatsten geen foto's op het wereldwijde web
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bhehehe... ook niet ff achter een linkje zetten hè
Dat vonden mijn mede-studenten die over mijn schouder aan het gluren waren ookquote:Op donderdag 22 september 2005 13:18 schreef Leipo666 het volgende:
gadverdamme, zit hier op me werk school en heb ineens dat op me scherm
een linkje had fijner geweest
En dit vinden ze de natuur op z,n mooist.quote:
Jij zegt het ik zat het te denkenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:07 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
En dit vinden ze de natuur op z,n mooist.
![]()
je bent parapsychologorisch ingewijd.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:13 schreef StormStront het volgende:
[..]
Jij zegt het ik zat het te denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |