mwah, ik heb erger voorbij zien komen. Al was het 13 in een dozijn, maar toch...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Komop man, dat rebustopic was echt te beroerd voor woorden.
Komt omdat jij nog newbiër bent dan die Dribbel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Fok_you het volgende:deze houdt het uit... mijn topic onder de naam "klacht" was binnen 30 seconden dicht
mijn op slot geflikkerde rukkerbusting-topic daarentegen was een potentieel hilarisch kwaliteitstopic.........quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Komop man, dat rebustopic was echt te beroerd voor woorden.
Heee Dribbel_, kerel, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dit leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:48 schreef Dribbel_ het volgende:
TT misschien ff aanpassen in KUTBEER of zo![]()
sorryquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heee Dribbel_, kerel, wat maak je me potverdrie nou. Waarom bagger je zo in dit leuke topic? Niet meer doen hoor, want willen we het niet gewoon gezellig hebben met zijn allen?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Misschien is hij trots omdat zijn naam in een TT wordt genoemd![]()
idd, pool is stoutquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef zalmsalade het volgende:
trouwens ik zie nu pas het slotje beetje snel eigenlijk......
niemand maakt zo snel een rebus
iddquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:51 schreef zalmsalade het volgende:
trouwens ik zie nu pas het slotje beetje snel eigenlijk......
niemand maakt zo snel een rebus
Ooit erbij nagedacht dat dát juist een topic verpest.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je mag van jou neit eens meer praten in topics echt te sneu![]()
Maar dan krijg je ook gelijk die dierenliefhebbes hier.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel maar maak er dan Teringpoolhond van![]()
True, maar niet alle topics hoeven toch TTT's te zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ooit erbij nagedacht dat dát juist een topic verpest.
Kijk eens naar de TTT's, die bevatten haast geen slowchat!
Er werd een woord geraden,quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ach slowchatten is ook het enige wat jij kunt ijsmeisquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ach slowchatten is ook het enige wat jij kunt ijsmeis
oei oei oei ze (we) zouden bijna hun eigen topics vernueqeun, er lol in hebben en veel posts halen......quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ijsmeis denkt nou een echte mod te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Vertel eens waar dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |