quote:Op donderdag 8 september 2005 11:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee dat niet echt maar ze stond een meter voor het raam ofzo.![]()
![]()
![]()
Ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach 280 pk (oud model) vind ik wel genoeg.
Wat is er mis met blond?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:04 schreef ijsmeis het volgende:
Blond.
En dat terwijl ik zelf donker-blond ben!
Ik denk niet dat er veel autootjes de 300 halenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:04 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijkTopsnelheid boeit niet: sprint wel en aangezien hier in de buurt toch aardig wat dikke bakken rondrijden is dat wel leuk bij een stoplicht als je net ff wat sneller bent dan stock
Komt tijd, komt een plaatsje.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef TheSorrow het volgende:
Kom ik ook nog in de OP met mn plaatje?
Niks. Maar ik houd er niet zo vanquote:Op donderdag 8 september 2005 11:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat is er mis met blond?![]()
@Sorrow, ik zal je avatar nog ff in de OP zetten zodat je in het volgende deeltje er ook bijstaat.
Ok danquote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Komt tijd, komt een plaatsje.![]()
Ook niet van blonde jongens?quote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Niks. Maar ik houd er niet zo van.
Neequote:Op donderdag 8 september 2005 11:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ook niet van blonde jongens?
Mn achterbuurman heeft er al 1 die dat kanquote:Op donderdag 8 september 2005 11:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel autootjes de 300 halen! (jaja, uitzonderingen daar gelaten)
Zo dus jij valt niet op het stereotyp Nederlander: blond, blauwe ogen en lang?quote:
Is datquote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dus jij valt niet op het stereotyp Nederlander: blond, blauwe ogen en lang?![]()
Neequote:Op donderdag 8 september 2005 11:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo dus jij valt niet op het stereotyp Nederlander: blond, blauwe ogen en lang?![]()
Dat vind ikquote:
Ach ja, das wel zo inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 11:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vind ikja. Veel te Fries.
Ik ook, ik moet zo weg eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Blonde meisjes dragen toch bijna altijd strings ?![]()
Bah ik heb zin in school![]()
Doeiquote:Op donderdag 8 september 2005 11:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet zo weg eigenlijkNah ga nu maar anders vergeet ik weer de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |