je gaat er nu al nuecken?quote:Op maandag 26 september 2005 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komende week komt ze logeren (als het mag van d'r oudersIk ben alleen thuis want mijn ouders zijn op vakantie vanaf dinsdag
Oh alleen dat. Ik had even wat meer details verwacht.quote:
perverseling!quote:Op maandag 26 september 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh alleen dat. Ik had even wat meer details verwacht.![]()
Nou dan moet ik eerst nog wel even wat tegenkomen hier want dat schiet niet zo heel erg op over het algemeenquote:
Vast welquote:
Dat meen je niet, je houd er gewoon rekening mee dat zij dat wilquote:Op maandag 26 september 2005 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vast welMaar ik wil ook nog wel even wachten hoor
Met Bob?quote:Op maandag 26 september 2005 00:13 schreef spenky het volgende:
[..]
oehh viespeuk doe je tog niet!!
hebk vanmiddag ook gedaan... en was niet eens me vriendin
Weet je niet hoe je moet zoenen?quote:
Kom je een keer in Groningen stappen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou dan moet ik eerst nog wel even wat tegenkomen hier want dat schiet niet zo heel erg op over het algemeen![]()
Meer ga ik niet doen op straat waar allemaal mensen voorbij komenquote:Op maandag 26 september 2005 00:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh alleen dat. Ik had even wat meer details verwacht.![]()
Ze wil wel gok ik zoquote:Op maandag 26 september 2005 00:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat meen je niet, je houd er gewoon rekening mee dat zij dat wil
Ah je hebt een écht geile chick geschaakt, dat is helemaal mooi natuurlijkquote:
als ze maar niet zo geil is dat ze er naast jou nog drie bij neemt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah je hebt een écht geile chick geschaakt, dat is helemaal mooi natuurlijk![]()
Whehehehe, dat over die detailsquote:Op maandag 26 september 2005 00:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Met Bob?
[..]
Weet je niet hoe je moet zoenen?![]()
[..]
Kom je een keer in Groningen stappen.![]()
Dat bedoel je denk ikquote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
met een meisje film kijken betekent eigelijk wil je met me zoenen nuecken?
Heb jij een meisje ontmoet?quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef spenky het volgende:
[..]
nee met een meisje die ik zaterdag avond heb ontmoet gingen vandaag filmpie kieken
Mijn nickname!quote:Op maandag 26 september 2005 00:16 schreef B_BOY het volgende:
@ jaqaurized ik weet wel hoe ik moet zoenen hoor.
mar men ik ga nu echt slapen
vorige nacht ook maar 2 uurtjes geslapen.
Niet altijd, soms wel.quote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef spenky het volgende:
met een meisje film kijken betekent eigelijk wil je met me zoenen?
Ja ok, maar zo vaak komt dat ook weer niet voor lijkt me zoquote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als ze maar niet zo geil is dat ze er naast jou nog drie bij neemt.
Als ik een kamer krijg in Utrecht gaan we eens in Utrecht stappen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Whehehehe, dat over die details
Maar Grunn is iets te ver wegVeel verder dan Amsterdam, Rotterdam en Utrecht zal ik niet snel komen
Tenzij er echt iets te doen valt (meestal is dat megafeest, je weet wel)
Ik zie welquote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah je hebt een écht geile chick geschaakt, dat is helemaal mooi natuurlijk![]()
Daar ben ik niet echt bang voorquote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef B_BOY het volgende:
[..]
als ze maar niet zo geil is dat ze er naast jou nog drie bij neemt.
hij probeert het subtiel te brengenquote:
En jij ging dus vandaag ook een filmpje kijken met een meisje dus: nog wat gedaan met r dan?quote:
haha nou jaa sorriequote:Op maandag 26 september 2005 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb jij een meisje ontmoet?Waarom hoor ik dat nu pas?
![]()
[..]
Mijn nickname!Maar van een barman had ik ook wel verwacht dat ie zou weten hoe te moeten zoenen. Als barman scoor je op een avond natuurlijk plenty of chickies.
![]()
[..]
Niet altijd, soms wel.
Het is wel een hoogquote:Op maandag 26 september 2005 00:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En jij ging dus vandaag ook een filmpje kijken met een meisje dus: nog wat gedaan met r dan?
Dus?quote:Op maandag 26 september 2005 00:20 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hij probeert het subtiel te brengen
verkracht jij het gelijk weer.
Moet ik dan serieus gaan doen?quote:Op maandag 26 september 2005 00:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel een hooggehalte bij je he vandaag?
Nog serieuzer dan nu?quote:
ehm.. nou gewoon in op onder elkaar op de bank gelegen en gezoend... maar moesten ons wel in houden want er was nog een vriendin van der bij... maar die heb ik niet bij het geheel betrokkenquote:Op maandag 26 september 2005 00:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En jij ging dus vandaag ook een filmpje kijken met een meisje dus: nog wat gedaan met r dan?
Wat een gemiste kans op een trio.quote:Op maandag 26 september 2005 00:23 schreef spenky het volgende:
[..]
ehm.. nou gewoon in op onder elkaar op de bank gelegen en gezoend... maar moesten ons wel in houden want er was nog een vriendin van der bij... maar die heb ik niet bij het geheel betrokken
Altijd.quote:Op maandag 26 september 2005 00:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben altijd bloedserieus, dat weet je![]()
haha ehm hebk welquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans op een trio.Heb je een picca van die chick?
Inderdaad, maar dat was allang duidelijk natuurlijk. Ik had mod moeten wordenquote:
Dag jongen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat was allang duidelijk natuurlijk. Ik had mod moeten worden
Maar ik vind t vrij saai worden hier dus ik ga er denk ik vandoor.
MSN staat nog aan.quote:Op maandag 26 september 2005 00:27 schreef spenky het volgende:
[..]
haha ehm hebk welmaar gaak hier niet posten
blauwe ogen blond haar ennuh super strakke buik hahha en super sexy benen en die andere dingetjes waren ook neit mis
Wat fijn dat dat mag.quote:Op maandag 26 september 2005 00:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dan mag je m ook nog even mailen hierheen
Doorsturenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |