Dat was het al een aardig tijdje als je t mij vraagtquote:Op zondag 25 september 2005 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat gegeil van hem op Maryse is nou ook wel duidelijk.
Uiteraard maar ik vind het allemaal zwaar overdreven.quote:Op zondag 25 september 2005 23:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat was het al een aardig tijdje als je t mij vraagt
ja of ga der op af. of zeik niet.quote:Op zondag 25 september 2005 23:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat gegeil van hem op Maryse is nou ook wel duidelijk.
Laat maar ik zie het zelf alquote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej tlk !
Is het een beetje druk hier of niet ?
Precies, en dan maar blijven ontkennen dat t helemaal niet waar is. brainster: dat gaat niemand meer gelovenquote:
Want?quote:Op zondag 25 september 2005 23:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Uiteraard maar ik vind het allemaal zwaar overdreven.
Als hij haar had willen versieren dan was dat allang gebeurd.quote:
Waar ben je dan wel bij?quote:Op zondag 25 september 2005 23:50 schreef DaMook het volgende:
Ow ik zat weer eens op de verkeerde pagina te f5en
Ben er ook helemaal niet bij
Of hij zit voor zichzelf nog steeds in de ontkenningsfase, maar dat lijkt me nogal onwaarschijnlijkquote:Op zondag 25 september 2005 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als hij haar had willen versieren dan was dat allang gebeurd.
Misschien kwam hij tot de conclusie dat MaRySe zelf vaak naamtopics opent en dat als hij genoeg slijmt dat hij er dan ook wel eentje krijgtquote:Op zondag 25 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Of hij zit voor zichzelf nog steeds in de ontkenningsfase, maar dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk
Maar ja, hoe verklaar jij t dan dat juist hij tig keer een naamtopic weggeeft aan Maryse
hij probeert vrienden te worden. of iets dergelijks.quote:Op zondag 25 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Of hij zit voor zichzelf nog steeds in de ontkenningsfase, maar dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk
Maar ja, hoe verklaar jij t dan dat juist hij tig keer een naamtopic weggeeft aan Maryse
Bij mijn vriendinnetjequote:
Leukquote:Op zondag 25 september 2005 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij mijn vriendinnetjeDaarnet naar de bios geweest
Een hele saaiequote:
Waarschijnlijk hoopt hij door middel van zoveel aandachtgeverij dat het meisje het jongetje dan verkering vraagt terwijl andersom de normale gang van zaken is.quote:Op zondag 25 september 2005 23:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Pride And Prejudice.quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een hele saaiePride en prejistice ofzoiets
Maar zei vond hem iig wel leuk
Die arme jongen wil gewoon een date ofzoquote:Op zondag 25 september 2005 23:54 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hij probeert vrienden te worden. of iets dergelijks.
ut is in ieder geval duidelijk dat hij iets van haar wil.
klinkt niet erg boeiend.quote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pride And Prejudice.Is't al aan?
Precies, maar dat gaat niet zo snel gebeuren lijkt mequote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoopt hij door middel van zoveel aandachtgeverij dat het meisje het jongetje dan verkering vraagt terwijl andersom de normale gang van zaken is.
Ik denk helemaal niet.quote:Op zondag 25 september 2005 23:58 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, maar dat gaat niet zo snel gebeuren lijkt me
Daar gaat het uiteindelijk om natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een hele saaiePride en prejistice ofzoiets
Maar zei vond hem iig wel leuk
Ja sinds vandaagquote:Op zondag 25 september 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Pride And Prejudice.Is't al aan?
Mark heeft met Ingrid!quote:
We wilde eigenlijk naar wedding crashers of The Dukes of Hazzardquote:Op zondag 25 september 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Daar gaat het uiteindelijk om natuurlijkJe gaat uiteraard niet bij een of andere keiharde actiefilm zitten
hoezo moest je perse nu achter jepc zitten ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
We wilde eigenlijk naar wedding crashers of The Dukes of Hazzard, maar die begonnen te laat
En jij nog niet?quote:
Jaquote:Op maandag 26 september 2005 00:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoezo moest je perse nu achter jepc zitten ofzo?
dus je kon niet eens romantisch iets drinken met haar na afloop.quote:Op maandag 26 september 2005 00:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja
Nee, zij moet morgen vroeg opstaan
Jouw tijd komt nog wel.quote:
zijn vriendin.quote:Op maandag 26 september 2005 00:07 schreef Intrepidity het volgende:
Ja Gefeliciteerd
ennuh, wie is Ingridook een user?
Nee zijn vriendin.quote:Op maandag 26 september 2005 00:07 schreef Intrepidity het volgende:
Ja Gefeliciteerd
ennuh, wie is Ingridook een user?
Nee dat hebben we vantevoren gedaanquote:Op maandag 26 september 2005 00:07 schreef B_BOY het volgende:
[..]
dus je kon niet eens romantisch iets drinken met haar na afloop.
geil man, maar ik geef je een tip doe dat de volgende keer gewoon thuis, is warmer, comfortabeler enz enz...quote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat hebben we vantevoren gedaan
We hebben wel nog een half uur staan kleffen voor we naar huis gingen
Kleffen?quote:Op maandag 26 september 2005 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee dat hebben we vantevoren gedaan
We hebben wel nog een half uur staan kleffen voor we naar huis gingen
Komende week komt ze logeren (als het mag van d'r oudersquote:Op maandag 26 september 2005 00:09 schreef B_BOY het volgende:
[..]
geil man, maar ik geef je een tip doe dat de volgende keer gewoon thuis, is warmer, comfortabeler enz enz...
Zoenen enzoquote:
Uiteindelijk wel.quote:
Flink sexen zekerquote:Op maandag 26 september 2005 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Komende week komt ze logeren (als het mag van d'r oudersIk ben alleen thuis want mijn ouders zijn op vakantie vanaf dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |