In welke context?quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef spenky het volgende:
[..]
cool waar heb je die vandaan? nergens meer te krijgen...!
welke tracks of hoeveel staan erop?
en wat betekent een EPtje?
Sure.quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil wel naar de PUB meet
Ik zeg in de herfst vakantie
Ik zeg dan de stad Utrecht of A'dam en dan de stad in gezelligquote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef Eix het volgende:
[..]
Sure.![]()
Zolang mn ouders niet moeilijk doen.Maar dat komt wel goed denk ik.
Mij best.quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zeg dan de stad Utrecht of A'dam en dan de stad in gezellig
Welk boek?quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef Imberr het volgende:
verdorieben je een uurtje bezig met je boekverslag, mis je meteen 2 pagina's SC
![]()
ben wel bijna klaarmoet alleen nog wat info over de schrijver vinden, wat recensies over t boek, de boel printen en klaar
![]()
en dan nog douchenIK WIL SLAPEN VERDOMME!! en nou niet gaan zeuren dat ik dan maar eerder had moeten beginnen, dat weet ik ook wel
![]()
ik eerste niet vrij maar geen zin om te slapen. dus blijf ook nog "even".quote:Op zondag 25 september 2005 23:19 schreef Eix het volgende:
Ik heb het eerste vrij dus ik blijf toch nog ff.Maar ik ga over tien minuutjes nog wat lezen en dan slapen.
![]()
Ik pas om half 1 schoolquote:Op zondag 25 september 2005 23:19 schreef Eix het volgende:
Ik heb het eerste vrij dus ik blijf toch nog ff.Maar ik ga over tien minuutjes nog wat lezen en dan slapen.
![]()
gebruik chic in de juiste context aubquote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Joa Joa
Damn carnaval is er ook alweer over een maand of 6dat word weer flink zuipen
en natuurlijk mijn felgroene jasje + pruik opdoen
zo sjiek chic is dat
Germ.quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
ik moet om 8 uur al op school zijn
en t boek is Voorbij de regenboog van Paul Kustermans
heb ik al gekekenquote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef B_BOY het volgende:
http://www.scholieren.com/boekverslagen/titel/4174
-edit- voorr imberr.
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Imberr het volgende:
ik moet om 8 uur al op school zijn
en t boek is Voorbij de regenboog van Paul Kustermans
Zie je, wij Limburgers zijn solidair! Wij leven met iedereen mee die het moeilijk heeft.quote:
chic1 (de ~ (m.))quote:Op zondag 25 september 2005 23:25 schreef MaRySe het volgende:
[..]
gebruik chic in de juiste context aub![]()
Verveel je je?quote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
chic1 (de ~ (m.))
1 modieuze verfijning
2 de mensen die chic zijn
chic2 (bn.)
1 modieus verfijnd => sjijk
2 uit de hoge stand
Ik zet de wakker om 8 uur en dan denk ik aan haar en dan slaap ik verderquote:Op zondag 25 september 2005 23:29 schreef Eix het volgende:
[..]
Zie je, wij Limburgers zijn solidair! Wij leven met iedereen mee die het moeilijk heeft.
Trustenquote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
nja, ik vind het goed geweest. Ik heb toch zeker 6 pagina's nu en dat vind ik wel genoeg
Ik ga alles printen, douchen en slapen. en danke voor de medeleving![]()
Trusten en tot morgen![]()
![]()
Ik word dan s wakker.quote:Op zondag 25 september 2005 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zet de wakker om 8 uur en dan denk ik aan haar en dan slaap ik verder
slaap zacht.quote:Op zondag 25 september 2005 23:30 schreef Imberr het volgende:
nja, ik vind het goed geweest. Ik heb toch zeker 6 pagina's nu en dat vind ik wel genoeg
Ik ga alles printen, douchen en slapen. en danke voor de medeleving![]()
Trusten en tot morgen![]()
![]()
trustenquote:Op zondag 25 september 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik word dan s wakker.
Maar ben nu weg.![]()
Ik pak zo wat colaquote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
relax man neem een bakje koffie en ga lekker zitten.
Heej tlk !quote:Op zondag 25 september 2005 23:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey DaMook !
Rustig veel zijn al naar bed.quote:Op zondag 25 september 2005 23:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej tlk !
Is het een beetje druk hier of niet ?
ciaoquote:Op zondag 25 september 2005 23:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rustig veel zijn al naar bed.
Ik ga nu ook weg mijn huiswerk maken..
Tot morgen
Dat gegeil van hem op Maryse is nou ook wel duidelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 23:41 schreef Gizmore het volgende:
Jezus, alweer een maryse naamtopicbrainster kan het maar niet laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |