Mêstreech!quote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef Maikuuul het volgende:
Zo ik ben er ook nog, ik ga me zo douchen en dan slapen
Waar precies?quote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Laten we dat uitvechten op mijn landgoed.
Ik heb helaas geen laptop. Die krengen zijn zo verrekte duurquote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef Fwnk het volgende:
Als ik me verveel in de les ga ik gewoon gamen of fok!ken of slapen
Ik heb geen laptopquote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen laptop. Die krengen zijn zo verrekte duur![]()
Slapen doe ik elke dag in de bus
quote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Slapen doe ik elke dag in de bus
Joa Joaquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Dus jij zit de halve nacht in een bus of wat?![]()
dinsdag heb ik mijn mentor 4 uurquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij hebben op donderdag 4 uur achter elkaar Informatie Analyse van een schreeuwwijf.
4 uur achter elkaar is gewoon niet uit te houden
Maastricht heeft echt van dat straat carnaval hè? Mn moeder is daar afgelopen jaar met carnaval geweest.quote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Joa Joa
Damn carnaval is er ook alweer over een maand of 6dat word weer flink zuipen
en natuurlijk mijn felgroene jasje + pruik opdoen
zo sjiek is dat
Jah bij sommige straten kom je amper door zo druk is het, maar wel vet gezelligquote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef Eix het volgende:
[..]
Maastricht heeft echt van dat straat carnaval hè? Mn moeder is daar afgelopen jaar met carnaval geweest.
In Sittard ging ik trouwens als kind vroeger altijd naar t 'appelesiene sjmiete', om vervolgens met een stuk of 3 zakken vol appelsienen naar huis weer te gaan. Had ik voor de rest van de week Jus d'Orange.![]()
En lekker!![]()
Hier zijn altijd de café's een grote pollonaise.quote:Op zondag 25 september 2005 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jah bij sommige straten kom je amper door zo druk is het, maar wel vet gezellig
Nop ik heb alleen Absolution thuis liggen meer heb ik niet en nooit gehoord. ( op 1 of 2 liedjes na )quote:Op zondag 25 september 2005 22:41 schreef Eix het volgende:
TLK, heb je al s de Hullabaloo b-sides album van Muse geluisterd? Meest vage liedjes ooit.![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nop ik heb alleen Absolution thuis liggen meer heb ik niet en nooit gehoord. ( op 1 of 2 liedjes na )
In de toekomst zal ik me wel een weer een CD halen van Musequote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Absolution is wel goed, maar het heerlijkste liedje staat toch op Origin of Symmetry. Darkshines.![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In de toekomst zal ik me wel een weer een CD halen van Muse
roept!quote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef spenky het volgende:
ik zoek de cd van Coldplay - Blue Room
Ik kijk wel welke ik haalquote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
![]()
Overigens zou ik dan voor Showbiz gaan, Origin of Symmetry heeft nogal een paar erg zware liedjes die ontzettend intens zijn. Ik kan die niet altijd luisteren, daar moet je toch een beetje in de 'mood' voor zijn.![]()
cool waar heb je die vandaan? nergens meer te krijgen...!quote:
Van de baan. Of er komen maar 3 of mensen hebben geen zin om geen geld of vinden het te ver weg. Misschien ooit als er mensen wel gemotiveerd zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Eix het volgende:
Ik ga ook s slapen.
Trouwens, komt er nog eens een pubmeet of is dat helemaal van de baan na het fiasco van afgelopen keer?![]()
Moet effe zoeken, ben nu iig slapenquote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef spenky het volgende:
[..]
cool waar heb je die vandaan? nergens meer te krijgen...!
welke tracks of hoeveel staan erop?
en wat betekent een EPtje?
EP staat voor Extended play geloof ik?quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef spenky het volgende:
[..]
cool waar heb je die vandaan? nergens meer te krijgen...!
welke tracks of hoeveel staan erop?
en wat betekent een EPtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |