Inderdaad.quote:Op zondag 25 september 2005 20:46 schreef saaw het volgende:
kimi
maar alonso is ook oke en het is hem gegund
Voorbij de regenboog van Paul Kustermans. en er staat genoeg op internet erover maar we moeten ook dingen in t verslag zetten die de lerares zelf heeft verzonnen. Ik denk dat ik alleen ff de samenvatting kopieer en de rest zelf doe.quote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Welk boek was het dan? Staat vast wel ergens een verslag op internet
Ik ben echt blij dat ik van die verotte boekverslagen af ben.quote:Op zondag 25 september 2005 21:41 schreef Imberr het volgende:
Moet ook wel want dat gaat voornamelijk over je eigen mening
trustenquote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik gaat naar bed. Slaap lekker allemaal.
quote:Op zondag 25 september 2005 21:55 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik gaat naar bed. Slaap lekker allemaal.
Dus kom jij maar langs.quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
Wat rustig hier zeg...
Daar ben iek goed in ey?quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dus kom jij maar langs.
ahaquote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef slaapzakextraordinair het volgende:
[..]
Daar ben iek goed in ey?
Timing ies alles.
Ik moet morgen weer gewoon naar school toequote:
Wieso?quote:
Studiedag van de lerarenquote:Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Wieso?
Ik heb morgen alleen het eerste vrij.![]()
En het vierde uur heb ik voorlichting over verkeer, naar t schijnt moet dat vrij heftig zijn aangezien er een gehandicapt iemand naar school komt. Yay.![]()
Ja, nu moet ik zwamles missen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:22 schreef Talena het volgende:
[..]
Studiedag van de leraren
Succes met je gehandicapten voorlichtingsles
Yep.quote:
Wij hebben op donderdag 4 uur achter elkaar Informatie Analyse van een schreeuwwijf.quote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb morgen 4 uur dezelfde leraar...
quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij hebben op donderdag 4 uur achter elkaar Informatie Analyse van een schreeuwwijf.
4 uur achter elkaar is gewoon niet uit te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |