nou vooruitquote:op maandag 26 september 2005 01:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ja maar ik heb gewoon 6 uur slaap nodig...![]()
ach, ik lees wel eens wat.quote:op maandag 26 september 2005 01:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
gezapig?
hoe kom je aan dat woord?
hey bren.quote:
ja..quote:op maandag 26 september 2005 01:46 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
voel jij je ook zo gezapig?
hey, goed weekend gehad?quote:
zie het jaquote:op maandag 26 september 2005 01:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
ik heb er maar een topic aan gewijdt > als je je gezapig voelt mag je hier reageren
behoorlijk gezapig weekend, en jij?quote:
gisteren een brakke dag gehad.. vandaag een leuke!quote:op maandag 26 september 2005 01:51 schreef nickthedick het volgende:
[..]
behoorlijk gezapig weekend, en jij?
quote:op maandag 26 september 2005 01:53 schreef brennie het volgende:
[..]
gisteren een brakke dag gehad.. vandaag een leuke!
ben naar de efteling geweest- de elfjes, trollen en pardoes bewonderd![]()
![]()
nee, deurtje verder onder gezapig.quote:
ach, vond van wel. geen pretpark liefhebber?quote:
jij bent wel heel snel tevredenquote:
ik haat kinderen, dus zou je kunnen stellen dat 'pretparken' niet in mijn top 10 van favoriete plekken staat.quote:op maandag 26 september 2005 02:03 schreef brennie het volgende:
[..]
ach, vond van wel. geen pretpark liefhebber?
die waren er in overvloed jaquote:op maandag 26 september 2005 02:05 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik haat kinderen, dus zou je kunnen stellen dat 'pretparken' niet in mijn top 10 van favoriete plekken staat.![]()
quote:op maandag 26 september 2005 02:07 schreef brennie het volgende:
[..]
die waren er in overvloed jamoet zeggen dat ik de asociale moeders met die kolere kinderwagens irritanter vind.
zag een baby verschoond worden op zo'n picknicktafel.mag je daarna fijn je papatje daar opeten
![]()
![]()
aaah nee, ranzig!quote:op maandag 26 september 2005 02:12 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik zag een keer een kind van een glijbaan afglijden die een hele lange streep stront op het arme speeltuig achterliet.
![]()
ik zag een keer dat ze een heel stel geestelijk gehandicapten in de 'superman' of zoiets in six flags stopten.quote:op maandag 26 september 2005 02:14 schreef brennie het volgende:
[..]
aaah nee, ranzig!![]()
wat me trouwens verbaasde.. is dat die kleine koters werkelijk overal al ingaan. zag ze zelfs in de schommelende boot. daar durf ik niet eens in![]()
aaaah gossie, die arme mensjesquote:op maandag 26 september 2005 02:19 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik zag een keer dat ze een heel stel geestelijk gehandicapten in de 'superman' of zoiets in six flags stopten.ik heb echt in een deuk gelegen toen ze na de rit er helemaal jankend en krijsend weer uitgesleurd werden.
![]()
![]()
ja ik ben een lul, ik weet het. maar het was zooo grappig.![]()
ja, 't is grappig totdat er iemand gewond raaktquote:op maandag 26 september 2005 02:22 schreef brennie het volgende:
[..]
aaaah gossie, die arme mensjes![]()
ik zat vanmiddag in de fata morgana vast.( alles stond stil) een technische storing zeiden ze. volgens mij moesten ze gewoon de verstandelijk gehandicapten de bootjes ' inladen'weet het wel zeker.
leedvermaak is het allerbeste vermaakquote:op maandag 26 september 2005 02:25 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ja, 't is grappig totdat er iemand gewond raakt... dan is het gewoon hilarisch.
![]()
vind ik welquote:op maandag 26 september 2005 02:26 schreef brennie het volgende:
[..]
leedvermaak is het allerbeste vermaak![]()
![]()
quote:op maandag 26 september 2005 02:31 schreef nickthedick het volgende:
[..]
vind ik welmaar ik ben dan ook een sadist dus... dat spreekt voor zich.
![]()
dat interesseert me niet. het maakt het alleen maar leuker; met mensen die er niet om kunnen lachen wil ik me sowieso al niet mee indentificeren.quote:op maandag 26 september 2005 02:33 schreef brennie het volgende:
[..]precies!
ik hou er tot op zekere hoogte ook wel van. als iemand hard op zijn smoel valt, dan moet ik me soms echt inhouden.het wordt je vast niet altijd in dank afgenomen?!
![]()
haha ok!quote:op maandag 26 september 2005 02:38 schreef nickthedick het volgende:
[..]
dat interesseert me niet. het maakt het alleen maar leuker; met mensen die er niet om kunnen lachen wil ik me sowieso al niet mee indentificeren.![]()
hmmm, da's een moeilijke. die van die verstandelijk gehandicapten was wel erg grappig...quote:op maandag 26 september 2005 02:39 schreef brennie het volgende:
[..]
haha ok!
wat was het allerleukste ' leedvermaak moment' wat je meegemaakt hebt?![]()
quote:op maandag 26 september 2005 02:47 schreef nickthedick het volgende:
[..]
hmmm, da's een moeilijke. die van die verstandelijk gehandicapten was wel erg grappig...
ik zat ook een keer op het terras samen met wat vrienden een biertje te drinken. toen er opeens een straalbezopen wijf met kots op haar witte shirtje en een strontvlek zo groot als de grand canyon op haar witte broek al grienend en snotterend door een tweetal van haar vrienden langs het terras werd gedragen.wat een ranzig wijf.
![]()
ik vind het een laugh riot en ga me dan ook niet inhouden.quote:op maandag 26 september 2005 02:52 schreef brennie het volgende:
[..]oh, maar daar zou ik ook echt nul medelijden mee hebben.
![]()
meestal kan ik me uit respect ( of professionaliteit) nog wel inhouden.. maar ik moet eigenlijk vrijwel altijd om alle stomiteiten van mensen lachen.
ik kan zelf trouwens razend worden als mensen lachen wanneer ik mezelf bezeer
ja...quote:op maandag 26 september 2005 02:56 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vind het een laugh riot en ga me dan ook niet inhouden.maar eerlijk is eerlijk, leed allen is niet grappig; de situatie moet ook grappig zijn.
![]()
heb jij nog een goed leedverhaal?
ach, hij kon er waarschijnlijk zelf naderhand ook wel om lachen neem ik aan?quote:op maandag 26 september 2005 03:02 schreef brennie het volgende:
[..]
ja...
we waren op vakantie in thailand.. lekker zwemmen op het dak van het hotel in bangkok.
een vriend heeft een kunstgebit ( lang verhaal) en had deze ingehouden. op een gegeven moment hoorden we een hoop gemurwel en gepaniek! huuulp huuuuulp.. we keken om en zagen hem met een ingevallen mond flink watertrappelend naar zijn gebit zoeken. deze lag op de bodem
we moesten heel hard lachen.![]()
omgquote:op maandag 26 september 2005 03:05 schreef alexxxxx het volgende:
mn vader heeft uit zn kunstgenbit uitgekotst, en daarna per ongeluk door de plee getrokken![]()
dat was de laatste keer in zn leven dat ie teveel drank op had... (25 jaar geleden)
jawel.. maar op dat moment was hij vrij pissed. hij had niet zoveel geluk die vakantie:dquote:op maandag 26 september 2005 03:05 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ach, hij kon er waarschijnlijk zelf naderhand ook wel om lachen neem ik aan?![]()
quote:op maandag 26 september 2005 03:09 schreef brennie het volgende:
[..]
jawel.. maar op dat moment was hij vrij pissed. hij had niet zoveel geluk die vakantie:d
zijn voeten waren bijna 2e graads verbrand door de zon. die gozer had een pijn. en wij weer lachen en het ook nog op film zetten
hahahaha , geweldig!quote:op maandag 26 september 2005 03:16 schreef nickthedick het volgende:
ik beledig graag mensen ('t is een beetje m'n hobby). maar alleen als ze er zelf om vragen.
dus... ik loop in een kroeg, 't is al 5 uur geweest - minding my own bussiness. komt er ineens 1 of andere dronken, bezwete gozer naar me toe die mij al lallend vraagt:"he, heb jij nog tips voor mij om vrouwen te scoren?"
ik kijk die gozer aan en zeg:"wat dacht je van... plastische chirurgie?"![]()
hoe hij daar stond met z'n bek vol tanden beteuterd te kijken was echt kostelijk.![]()
uiteraard, priceless!quote:op maandag 26 september 2005 03:18 schreef nickthedick het volgende:
[..]
tuurlijk, zulke momenten moet je zoveel mogelijk uitmelken.
![]()
had je wat tijgerbalsem op het verband gesmeerd?quote:op maandag 26 september 2005 03:21 schreef brennie het volgende:
[..]
uiteraard, priceless!![]()
zuster brennie had wel verband bij zich natuurlijk, dat wel![]()
![]()
een typische sadistische opmerking.quote:op maandag 26 september 2005 03:27 schreef nickthedick het volgende:
[..]
had je wat tijgerbalsem op het verband gesmeerd?![]()
zo werken mijn hersentjes nu eenmaal. een beetje zand in de vasalinepot van een homo strooien lijkt me ook erg grappig.quote:op maandag 26 september 2005 03:28 schreef brennie het volgende:
[..]
een typische sadistische opmerking.nee, had het niet bij me
hoe kom je erop?quote:op maandag 26 september 2005 03:31 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zo werken mijn hersentjes nu eenmaal. een beetje zand in de vasalinepot van een homo strooien lijkt me ook erg grappig.![]()
nee hoor, ik schud ze zo uit m'n mouw.quote:op maandag 26 september 2005 03:33 schreef brennie het volgende:
[..]
hoe kom je erop?
volgens mij heb je een aardige waslijst aan ideeen of niet?
quote:op maandag 26 september 2005 03:34 schreef alexxxxx het volgende:
ook leuk: tegenwooridg zijn van die brillen met een dik montuur in. lijken allemaal op elkaar.
die brillen verwisselen van 2 mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |