ik zing wel een slaapliedjequote:op maandag 26 september 2005 01:21 schreef brennie het volgende:
die bovenste is zo eng dat ik nooit meer slaap
dan moet je die koffie uit dat andere topique laten staanquote:op maandag 26 september 2005 01:21 schreef brennie het volgende:
die bovenste is zo eng dat ik nooit meer slaap
dank je.. maar ik ga nog niet slapenquote:op maandag 26 september 2005 01:22 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
ik zing wel een slaapliedje
oplettend.. oplettend..quote:op maandag 26 september 2005 01:22 schreef intrepidity het volgende:
[..]
dan moet je die koffie uit dat andere topique laten staan
niet nu, wanneer je wilt slapen natuurlijkquote:op maandag 26 september 2005 01:22 schreef brennie het volgende:
[..]
dank je.. maar ik ga nog niet slapen
ohja goed... primaquote:op maandag 26 september 2005 01:23 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
niet nu, wanneer je wilt slapen natuurlijk![]()
ik ga slapen, zing je eigen liedje maarquote:
das niet lievquote:op maandag 26 september 2005 01:29 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
ik ga slapen, zing je eigen liedje maar![]()
![]()
![]()
tssssquote:op maandag 26 september 2005 01:29 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
ik ga slapen, zing je eigen liedje maar![]()
![]()
![]()
nee, maar weet hij veel.. ik speelde het spelletje meequote:
best balen, ik heb morgen een afspraak om 10 uur...quote:op maandag 26 september 2005 01:31 schreef brennie het volgende:
[..]
nee, maar weet hij veel.. ik speelde het spelletje mee![]()
hai
quote:op maandag 26 september 2005 01:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
yo bren, heb je die nieuwe van 50 al gehoord, outta control...
wiggers, yo!quote:
das minder voor jequote:op maandag 26 september 2005 01:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
best balen, ik heb morgen een afspraak om 10 uur...![]()
![]()
![]()
quote:op maandag 26 september 2005 01:36 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
aighttt!! [afbeelding]
pzz out, homie'squote:op maandag 26 september 2005 01:37 schreef brennie het volgende:
ik maak zo een nachtbaggertopic... tis saai.
tot hoe laat is de slotjeszetter aanwezig?
quote:op maandag 26 september 2005 01:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
om 2 uur gaat dat computertje uit...
heb je die pleisters al?quote:op maandag 26 september 2005 01:37 schreef brennie het volgende:
ik maak zo een nachtbaggertopic... tis saai.
tot hoe laat is de slotjeszetter aanwezig?
yeh pzz out!quote:op maandag 26 september 2005 01:37 schreef theswooshdocksaints het volgende:
[..]
pzz out, homie's [afbeelding]
neequote:
ik meestal ook, maar ik wil straks niet helemaal naar de klote een gesprek voeren, het gaat toch over geld hè...quote:
begrijp het.. soms moet je gewoon vroeg je nest uit. niets aan te doenquote:op maandag 26 september 2005 01:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
ik meestal ook, maar ik wil straks niet helemaal naar de klote een gesprek voeren, het gaat toch over geld hè...
wel heeeel dramatisch zoquote:op maandag 26 september 2005 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
nog 19 minuten en dan ga ik plat...
gezapig?quote:op maandag 26 september 2005 01:43 schreef nickthedick het volgende:
ligt het aan mij of hangt er een beetje een gezapige sfeer op fok?
behoorlijk..quote:op maandag 26 september 2005 01:43 schreef nickthedick het volgende:
ligt het aan mij of hangt er een beetje een gezapige sfeer op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |