Ja. maar jij gaat ook zo slapenquote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begin me echt steeds gezapiger te voelen...
Vertel eens een zappig verhaaltje danquote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begin me echt steeds gezapiger te voelen...
Dan gezaap ik je later wel weer, het was kort maar krachtig, tot gezaap...quote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja. maar jij gaat ook zo slapenIk moet zo laat mogelijk gaan slapen. ( ivm aankomende nachtdienst)
![]()
![]()
Tot gezaap!quote:Op maandag 26 september 2005 01:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan gezaap ik je later wel weer, het was kort maar krachtig, tot gezaap...
Er was eens een godquote:Op maandag 26 september 2005 01:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vertel eens een zappig verhaaltje dan
Das volgens mij idd een gezapige film ja.Had je beter een film ala ' the grudge' kunnen kijken ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk dat ik gezapig ben geworden van die kutfilm die ik vandaag gezien heb; The Terminal.![]()
OMFGquote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Er was eens een god
Maar die bestaat helemaal niet!![]()
Ik weet er ook 1..quote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Er was eens een god
Doeidoeiquote:Op maandag 26 september 2005 01:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dag lief gezaapje, tot gezaap...![]()
Heb ik ook al gezien, ik werd er een beetje weerspannig van.quote:Op maandag 26 september 2005 01:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Das volgens mij idd een gezapige film ja.Had je beter een film ala ' the grudge' kunnen kijken ofzo
Ik weet ook wel dat ik grappig ben maar ik ga nu echt mijn maanzaadslaapje doen...quote:Op maandag 26 september 2005 01:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
OMFG:d
:D:;D:
1!!1! @!@!@@!één!!!2
Er was eens geen god dus.quote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Er was eens een god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |