Ja. maar jij gaat ook zo slapenquote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begin me echt steeds gezapiger te voelen...
Vertel eens een zappig verhaaltje danquote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik begin me echt steeds gezapiger te voelen...
Dan gezaap ik je later wel weer, het was kort maar krachtig, tot gezaap...quote:Op maandag 26 september 2005 01:50 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja. maar jij gaat ook zo slapenIk moet zo laat mogelijk gaan slapen. ( ivm aankomende nachtdienst)
![]()
![]()
Tot gezaap!quote:Op maandag 26 september 2005 01:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan gezaap ik je later wel weer, het was kort maar krachtig, tot gezaap...
Er was eens een godquote:Op maandag 26 september 2005 01:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Vertel eens een zappig verhaaltje dan
Das volgens mij idd een gezapige film ja.Had je beter een film ala ' the grudge' kunnen kijken ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef Nickthedick het volgende:
Ik denk dat ik gezapig ben geworden van die kutfilm die ik vandaag gezien heb; The Terminal.![]()
OMFGquote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Er was eens een god
Maar die bestaat helemaal niet!![]()
Ik weet er ook 1..quote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Er was eens een god
Doeidoeiquote:Op maandag 26 september 2005 01:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dag lief gezaapje, tot gezaap...![]()
Heb ik ook al gezien, ik werd er een beetje weerspannig van.quote:Op maandag 26 september 2005 01:55 schreef Brennie het volgende:
[..]
Das volgens mij idd een gezapige film ja.Had je beter een film ala ' the grudge' kunnen kijken ofzo
Ik weet ook wel dat ik grappig ben maar ik ga nu echt mijn maanzaadslaapje doen...quote:Op maandag 26 september 2005 01:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
OMFG:d
:D:;D:
1!!1! @!@!@@!één!!!2
Er was eens geen god dus.quote:Op maandag 26 september 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Er was eens een god
De film creep al gezien?quote:Op maandag 26 september 2005 01:58 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb ik ook al gezien, ik werd er een beetje weerspannig van.![]()
Nee, maar ik heb I Spit on your Grave hier nog wel liggen.quote:
Was da? Of zegt de titel al genoeg?quote:Op maandag 26 september 2005 02:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb I Spit on your Grave hier nog wel liggen.![]()
Het is een klassieker over een vrouw die verkracht wordt en wraak neemt op haar verkrachters.quote:Op maandag 26 september 2005 02:04 schreef Brennie het volgende:
[..]
Was da? Of zegt de titel al genoeg?![]()
![]()
We zijn te gezapig om ons daar wat van aan te trekken.quote:Op maandag 26 september 2005 02:07 schreef Salvad0R het volgende:
ik mag hier dus niet reageren ?
Nee, zorg elders maar even voor een rel ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 02:07 schreef Salvad0R het volgende:
ik mag hier dus niet reageren ?
quote:Op maandag 26 september 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het is een klassieker over een vrouw die verkracht wordt en wraak neemt op haar verkrachters.![]()
Het topic: post hier als je niet weet wat gezapig is, is een deurtje verder.quote:Op maandag 26 september 2005 02:08 schreef sararaats het volgende:
wtf is gezapig?
quote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, deurtje verder onder gezapig.
Ik ben te gezapig om origineel te zijn vandaag.quote:
Whateverquote:Op maandag 26 september 2005 02:12 schreef Brennie het volgende:
Zal ik de stripmaker weer tevoorschijn halen?
Voor de gezapige strips?
Ok.. niet te enthousiast he. Nog even en je bent over je gezapigheid heen.quote:
Komt waarschijnlijk doordat ik chinees heb gegeten vandaag. Volgens mij flikkeren ze tryptopan door hun rijst.quote:Op maandag 26 september 2005 02:15 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ok.. niet te enthousiast he. Nog even en je bent over je gezapigheid heen.![]()
Hmm, ja wie weet. Mijn bitterballen gaven ook geen oppeppend effect.quote:Op maandag 26 september 2005 02:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat ik chinees heb gegeten vandaag. Volgens mij flikkeren ze tryptopan door hun rijst.![]()
Ja, gezapig ja...quote:Op maandag 26 september 2005 02:26 schreef DaMook het volgende:
gezapig ?
Volgende keer vlammetjes proberen.quote:Op maandag 26 september 2005 02:24 schreef Brennie het volgende:
[..]
Hmm, ja wie weet. Mijn bitterballen gaven ook geen oppeppend effect.En ik heb ook nog een holle bolle buil patat op.
![]()
Idd Die zijn wel lekker trouwensquote:Op maandag 26 september 2005 02:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Volgende keer vlammetjes proberen.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 02:29 schreef Brennie het volgende:
[..]
Idd Die zijn wel lekker trouwens![]()
Ja klopt!quote:Op maandag 26 september 2005 02:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je begint te zweten op de meest vreemde plaatsen, zelfs m'n oogleden begonnen te zweten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |