Wij samen of met 4 man?quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef saaw het volgende:
we kunnen ook met zn allen een 4 persoonskamer huren in een lief klein hotelletje en dat trashen
Tsja, dan neem je de laatste trein terug, moet kunnen toch als je begin van de middag al begint met de meet?quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Uhu, maar het treinkaartje wat ik me koop is maar een dag geldig (1e klas herfsttour), en heb geen zin om dat dubbel te moeten betalen.
![]()
Sowieso een zaterdag.....quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef saaw het volgende:
[..]
i know
de meeste van onze lieve pubertjes moeten rond 2300 met de trein terug dus wordt het een middaggebeuren
Oh ik dacht andere dingen...quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef saaw het volgende:
we kunnen ook met zn allen een 4 persoonskamer huren in een lief klein hotelletje en dat trashen
Naja, ik wil opzich anders mss toch wel 's avonds naar een concert ofzo (wat is er te doen de 22ste?, 21ste ga ik naar The Rasmus dus dat wordt een feestweekend danquote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef saaw het volgende:
[..]
precies
gezellig overdag bieren en enthousiast doen en savonds feesten of naar een concertje ofzo
en alleen de die-hards blijven dan overquote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, dan neem je de laatste trein terug, moet kunnen toch als je begin van de middag al begint met de meet?
Je kunt zeggen van, ja gek ik slipte zo om die bocht om de auto te ontwijken, maar ondertussen vertel je er natuurlijk niet bij dat er helemaal geen auto wasquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, ik wil opzich anders mss toch wel 's avonds naar een concert ofzo (wat is er te doen de 22ste?, 21ste ga ik naar The Rasmus dus dat wordt een feestweekend dan). Ben alleen bang dat mijn ouders moeilijk doen dan tenzij ik een aannemelijk verhaal kan ophangen.
nja komt dus door het middag probleemquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sowieso een zaterdag.....![]()
[..]
Ik weet niet of daar bij hoor eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef saaw het volgende:
[..]
en alleen de die-hards blijven dan over![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je kunt zeggen van, ja gek ik slipte zo om die bocht om de auto te ontwijken, maar ondertussen vertel je er natuurlijk niet bij dat er helemaal geen auto was
Wat wil jij dan? een vrijdag?quote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sowieso een zaterdag.....![]()
[..]
Oh ik dacht andere dingen...![]()
Ik ga liever op een doordeweekse dag.quote:Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef brainster het volgende:
[..]
[..]
Wat wil jij dan? een vrijdag?
mja ik denk niet dat de rest voor een doordeweekse dag wil gaanquote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga liever op een doordeweekse dag.Misschien als ik tegen die tijd een kamer heb...
Ik wil gaan zoeken naar een kamer in A'dam. Sarah?
![]()
Moetje dat de hele dag doen ?quote:Op maandag 26 september 2005 22:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Op zaterdag morgen moet ik kranten bezorgen![]()
In het weekend is er meer te doenquote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
mja ik denk niet dat de rest voor een doordeweekse dag wil gaan
Ja he gek of ik moet meegaanquote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef Eix het volgende:
Naja, ik wil opzich best wel een weekendje A'dam doen (dus overnachten ergens), maar dan moet wel iemand uit Limburg meegaan (TLK ofzo) en mijn ouders moeten niet lastig doen.
Oh maar het is ook niet de bedoeling dat het nu ineens doordeweeks gaat hoor. Ik geef alleen mijn voorkeur aan.quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
mja ik denk niet dat de rest voor een doordeweekse dag wil gaan
das me te duurquote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef Eix het volgende:
Naja, ik wil opzich best wel een weekendje A'dam doen (dus overnachten ergens), maar dan moet wel iemand uit Limburg meegaan (TLK ofzo) en mijn ouders moeten niet lastig doen.
Ik heb nog wel eens moeite om mijn bed uit te komen nadat ik bier heb gehadquote:
echt in centrum of net buiten de stad ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga liever op een doordeweekse dag.Misschien als ik tegen die tijd een kamer heb...
![]()
Daarom zegt ie ook zaterdagmorgen.quote:
Niet doordeweeks graag, dan is die herfsttour niet geldig.quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ja maar is dat de hele dag ?quote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zegt ie ook zaterdagmorgen.
Bij mij is een ochtend t/m 12.00.quote:
Snachts ?quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij mij is een ochtend t/m 12.00.
Als het maar onder de 200 euro is, redelijk netjes is en goed onderhouden. Als jij weggaat, mag ik dan jouw kamer?quote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef saaw het volgende:
[..]
echt in centrum of net buiten de stad ofzo?
of een andere buurt?
ik zal voor je rondvragen iig
ik woon momenteel fulltime bij mn ouders dus ben ook voor mezelf op zoek
Nee, 12.00 = op de kruising van 's middags en 's ochtends. 's Nachts is het 24.00 of 0:00.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het maar onder de 200 euro is, redelijk netjes is en goed onderhouden. Als jij weggaat, mag ik dan jouw kamer?![]()
Vervelend type he die Maikuuulquote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, 12.00 = op de kruising van 's middags en 's ochtends. 's Nachts is het 24.00 of 0:00.
Nogal. Wat deed ie voor onderwijs?quote:
Ik ben heel netjes hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef saaw het volgende:
[..]denk niet dat mn ouders dat tof vinden
en weet eigenlijk ook niet of mijn kamer onder jouw voorwaarden past
maar ik zal eens rondvragen voor je, wordt wel moeilijk, tis duur allemaal
volgens mij is hij na de basisschool gestoptquote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nogal. Wat deed ie voor onderwijs?
Ik doe ICT niveau 3quote:Op maandag 26 september 2005 22:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
volgens mij is hij na de basisschool gestopt
Weet niet uit mn hoofd. Zal niet heel erg hoog zijn me dunktquote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nogal. Wat deed ie voor onderwijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |