Ik ben om kwart op twaalf klaar met school.quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
zeg, heeft iemand morgen vrij ofzo? Want ik moet van 8 tot 1 of 2 's middags niet thuis zijn
dus als je morgen vrij hebt en in de buurt van Geleen woont kom ik ff langs![]()
Mijn zusje (15) + vriendin (14) komen ook altijd binnen, moet je toch is aan hun vragen hoe hun dat doenquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mag officieel nog niet eensch de kroeg in![]()
Als je in de middag al begint maakt dat toch niet zo heel veel uitquote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De laatste trein naar Aalten gaat ook om 22.50 weg![]()
15 en sinds gister 4 maandenquote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
damn hoe oud zijn jullie allemaal![]()
ik kom alleen als ik niet de oudste ben
ik ben pas 15quote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
damn hoe oud zijn jullie allemaal![]()
ik kom alleen als ik niet de oudste ben
Msn!quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mijn zusje (15) + vriendin (14) komen ook altijd binnen, moet je toch is aan hun vragen hoe hun dat doen![]()
Sjiek he gekquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mijn zusje (15) + vriendin (14) komen ook altijd binnen, moet je toch is aan hun vragen hoe hun dat doen![]()
Het valt inderdaad nog wel mee.quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je in de middag al begint maakt dat toch niet zo heel veel uit
Geen plaatje en weer een TT in jouw stijl...quote:
Maakt ook niks uit, alleen is 's avonds veel gezellig. Maar heb geen zin om tot 7 uur in Utrecht/A'dam te moeten rondhangen dus...quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je in de middag al begint maakt dat toch niet zo heel veel uit
Ik wil wel voor je vrij nemen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
zeg, heeft iemand morgen vrij ofzo? Want ik moet van 8 tot 1 of 2 's middags niet thuis zijn
dus als je morgen vrij hebt en in de buurt van Geleen woont kom ik ff langs![]()
Daarom. Ik ook wel, alleen er komen weinig mensen hier uit de buurt van waar ik woonquote:Op maandag 26 september 2005 21:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het valt inderdaad nog wel mee.
Ik kan trouwens ook nog 3 mensen met 40% korting meenemen op de route Aalten-Utrecht
23 november word ik 20quote:Op maandag 26 september 2005 22:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaIk ben 19, maar voorlopig nog geen 20
Neequote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Msn!![]()
![]()
WAt een voorspelbaar antwoord
Dat laatste maakt mij dan weer niet uit, ik zwerf wel vaker in een of andere grote stad rond 's nachts (vooral Rotterdamquote:Op maandag 26 september 2005 22:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Maakt ook niks uit, alleen is 's avonds veel gezellig. Maar heb geen zin om tot 7 uur in Utrecht/A'dam te moeten rondhangen dus...[/sub].
preciesquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste maakt mij dan weer niet uit, ik zwerf wel vaker in een of andere grote stad rond 's nachts (vooral Rotterdam)
Een zaterdag.quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef saaw het volgende:
[..]
mini-meet
22 oktober
waarschijnlijk in utrecht
Een verlate verjaardsfeest speciaal voor jou.quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Ayaxola het volgende:
Mis ik iets, wat zijn dit voor plannen?
i knowquote:
Dat concertje sla ik waarschijnlijk over, tenzij ik flink lam benquote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef saaw het volgende:
[..]
precies
gezellig overdag bieren en enthousiast doen en savonds feesten of naar een concertje ofzo
Uhu, maar het treinkaartje wat ik me koop is maar een dag geldig (1e klas herfsttourquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste maakt mij dan weer niet uit, ik zwerf wel vaker in een of andere grote stad rond 's nachts (vooral Rotterdam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |