neequote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Anders reageer je even niet melo-dramatisch.
Je bent nu duidelijk in een emotionele bui, dus chill, neem ff een Breezahtje, en dan ben je gewoon weer mijn bitch.

Goed ideequote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef saaw het volgende:
in de kroeg zitten en gewoon gezelig doen
He, bedankt dat je het even zegt...ik zie nu dat ze online is.quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee [afbeelding]
je spreekt me niet eens aan op msn eroverje bent zeker te druk met Jett ofzo
![]()
Jij en ik of ik en jij reizen samen ? maar ik weet niet gek een fok meetingquote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Als we in een weekend gaan pakken we een herfsttoer en kunnen we voor ¤35,- (:2=17,50 p.p. ) samen reizen eerste klas.![]()
Ehm, mss reis ik toch liever met Imberr of TLK.quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij en ik of ik en jij reizen samen ? maar ik weet niet gek een fok meetingpwnt dat wel hard genoeg ?
je beseft toch wel dat dat niet echt helpt hequote:Op maandag 26 september 2005 21:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He, bedankt dat je het even zegt...ik zie nu dat ze online is.![]()
in een kroeg kan je ook best cola drinkenquote:
nouquote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ah! Nu weet ik weer waarom dit PUB heet.
Enlighten me.quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ah! Nu weet ik weer waarom dit PUB heet.
Oh, sorry.quote:Op maandag 26 september 2005 21:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
je beseft toch wel dat dat niet echt helpt he![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Fwnk het volgende:
Bowlen
Bier Drinken
Winkelen onder leiding van Maryse
Ijsjes eten
Rondvaart
Dom beklimmen
Schiet de neger!
Wat wil dat zeggen? Kleding kopen met maryse of kleding kopen voor marysequote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Fwnk het volgende:
Bowlen
Bier Drinken
Winkelen onder leiding van Maryse
Ijsjes eten
Rondvaart
Dom beklimmen
wie ben jijquote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef Lizz-n het volgende:
Ik kan op de 22 niet, ik moet voetballen![]()
Kleding kopen voor maryse, bij voorkeur sexy lingeriequote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen? Kleding kopen met maryse of kleding kopen voor maryse
Op onze privé-meet misschien dan hèquote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef saaw het volgende:
heeft iemand heel veel behoefte en vooral geld om deze tas voor mij te kopen?
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Josti-band wordt toch ook begeleid...quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef MaRySe het volgende:
waarom onder leiding van mij winkelen
scherp bupaquote:Op maandag 26 september 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Josti-band wordt toch ook begeleid...
Als een scheermes, Gizmore. Als een scheermes.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Josti-band wordt toch ook begeleid...
Was een grapjequote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef MaRySe het volgende:
waarom onder leiding van mij winkelen
Bupatih, je blijft maar stijgen in mijn achtingquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als een scheermes, Gizmore. Als een scheermes.
Daarom zet ik zwemmen er ook niet tussen anders krijg je weer van die handtastelijke pubertjes enzoquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
als jullie allemaal maryse zo graag [grotendeels]naakt willen zien: ga zwemmen!
Mooi, dan kom ik in ieder gevalquote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga niet naar de Fok meet want ik ben niet stoer genoeg daarvoor
moet je daar stoer voor zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga niet naar de Fok meet want ik ben niet stoer genoeg daarvoor
Oh jah gek toevallig kan ik op die dag wel dus ik kom ookquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oh jah gek toevallig kan ik op die dag wel dus ik kom ook
quote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef saaw het volgende:
[..]
moet je daar stoer voor zijn?
shit dan kan ik niet![]()
ok. maar ik wil mezelf niet [grotendeels]naakt zienquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
als jullie allemaal maryse zo graag [grotendeels]naakt willen zien: ga zwemmen!
Dit is allemaal onderdeel van een proces, Gizmore.quote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bupatih, je blijft maar stijgen in mijn achtingIk wist niet dat het nog mogelijk was, maar ik begin je te aanbidden als een god
![]()
Dan ben je Admin van Fok! en aanbidt iedereen jequote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is allemaal onderdeel van een proces, Gizmore.
Wees niet bang, velen zijn jou voorgegaan. Fwnk bijvoorbeeld aanbidt mij ook al.
Het duurt niet lang of iedereen zal fan van mij zijn.
Dat laatste lijkt me iddquote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ok. maar ik wil mezelf niet [grotendeels]naakt zien
of misschien ik jullie wel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |