Ik heb altijd 2 blaffers bij mequote:
quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wil Jet niet meer met mij cybersexen?![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat had ik geen eens doorquote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde het en het was een typo, maar dat vergeet je weer erbij te zeggen tuthola
quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Titel wordt niet veranderd.
In ieder geval niet door mij.
En doe lief tegen Imberr op die meeting, ja.
Anders word ik heul boos.[afbeelding]

maak je maar geen zorgen hoorquote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Titel wordt niet veranderd.
In ieder geval niet door mij.
En doe lief tegen Imberr op die meeting, ja.
Anders word ik heul boos.[afbeelding]
Herfstvakantie?quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef Gizmore het volgende:
Maar wanneer zou die meeting moeten komen dan?
Dan reageer ik met een soort dankjewelquote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort hallo terug
Honden?quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 blaffers bij me
Dus ....
quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe ook liev, en als je het zo zeker wil weten moet je zelf maar komen [afbeelding]
Dat doe ik wel.quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen hoor![]()
ik ga ws toch niet![]()
Omfg :/ tip: het heeft 4 wieltjes en je doet het aan je voeten, ja kijk he gek boven die wieltjes zit nog een soort skischoenquote:
Een pedaalemmer?quote:Op maandag 26 september 2005 21:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omfg :/ tip: het heeft 4 wieltjes en je doet het aan je voeten, ja kijk he gek boven die wieltjes zit nog een soort skischoen
datum?quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef MaRySe het volgende:
en in t overlappende weekend van de herfstvakantie
I pity the fool who goes out tryin' a' take over da world, then runs home cryin' to his momma!quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef Maikuuul het volgende:
Idd en waar komt die meeting ? alstie in Maastricht is he, zou ik misschien wel komen maar ik ben zo bang voor Fwngk ofzoiets
Ik ben je bitch niet meerquote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh, you're my number one bitch...you know that, right?
of naar Jett ofzo
Neeeeh, ik wil jullie dag niet verstoren.quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
Bupa, dan kom je toch zelf ook? Kun je in de gaten houden of we nog lief doen tegen imberr
Week 42 dacht ik (hier in het midden van het land)quote:Op maandag 26 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb niet eens herfstvakantie dus wanneer is dat?
Je bedoelt gillend neem ik aan als in: aaahhhhh dat is de lelijkste persoon die ik ook heb gezienquote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neeeeh, ik wil jullie dag niet verstoren.
Is ook lullig: jullie komen voor de meisjes, terwijl die dan allemaal gillend om mij heen staan.
hehe, imberr bijt van zich afquote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet meerga maar naar die andere Inge [afbeelding] of naar Jett ofzo
![]()
![]()
Anders reageer je even niet melo-dramatisch.quote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet meerga maar naar die andere Inge [afbeelding] of naar Jett ofzo
![]()
![]()
meer bier drinken?quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef Fwnk het volgende:
Wat gaan we doen op de meet?
Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
Bowlen
Bier Drinken
Winkelen onder leiding van Maryse
Cursus "Hoe maak ik de sjiekste slip"van Maikul (eigen fiets meenemen)
Bowlen
Ijsjes eten
MEER OPTIES GRAAG
Er staat 2 keer bowlenquote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef Fwnk het volgende:
Wat gaan we doen op de meet?
Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
Bowlen
Bier Drinken
Winkelen onder leiding van Maryse
Cursus "Hoe maak ik de sjiekste slip"van Maikul (eigen fiets meenemen)
Bowlen
Ijsjes eten
MEER OPTIES GRAAG
Ik kan toch wel, maar ik wil wel weten hoe lang het gaat duren en wie er komen en allesquote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef MaRySe het volgende:
22 oktober 22 oktober 22 oktober !
dus.
Tsja, dan ben ik nét geen 18.quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef MaRySe het volgende:
22 oktober 22 oktober 22 oktober !
dus.
Als we in een weekend gaan pakken we een herfsttoer en kunnen we voor ¤35,- (:2=17,50 p.p. ) samen reizen eerste klas.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
Het antwoord is Lollerskates !
YES Eix is er weer, hij beschermd mij op de meeting
Strippokeren?quote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Er staat 2 keer bowlenIk denk dat je bij 1 van de 2 twee letters om moet draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |