quote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben er 7 keer geweest of zo
En heb 12 jaar in Amsterdam gewoond maar daar weet ik net zo goed de weg
Utrecht is wat intiemer
[20:52:40] Maryse ziekzegt:
echt zo
[20:52:42] Maryse ziekzegt:
zie je jet
[20:52:46] Maryse ziekzegt:
heeeel stil in een hoekje
[20:52:50] Maryse ziekzegt:
en iedereen met zn laptob
[20:52:54] Maryse ziekzegt:
om met elkaar te fokken
[20:52:56] Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
[20:52:57] Maryse ziekzegt:
tijdens de meet
'quote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik ben er 7 keer geweest of zo
En heb 12 jaar in Amsterdam gewoond maar daar weet ik net zo goed de weg
Utrecht is wat intiemer
[20:52:40] Maryse ziekzegt:
echt zo
[20:52:42] Maryse ziekzegt:
zie je jet
[20:52:46] Maryse ziekzegt:
heeeel stil in een hoekje
[20:52:50] Maryse ziekzegt:
en iedereen met zn laptob
[20:52:54] Maryse ziekzegt:
om met elkaar te fokken
[20:52:56] Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
[20:52:57] Maryse ziekzegt:
tijdens de meet
The Big Lebowski!quote:Op maandag 26 september 2005 20:54 schreef Fwnk het volgende:
"Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules."
Ze wilt vast wel eens de gast met wie ze altijd cybersext, IRL ontmoeten.quote:Op maandag 26 september 2005 20:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan de zieke gedachten dat jett meegaat?
"Leuk" voor jequote:Op maandag 26 september 2005 20:57 schreef Maikuuul het volgende:sjiek he gek, damn man de afbeelding doet het niet en wijzigen doet het niet
quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef Gizmore het volgende:
240 | 241 | 242 | 243 | 244 |246 |
Nee wie heeft dit aangepast?
quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef Fwnk het volgende:
en idd, Maikuullll, dit is PUB, niet TMF chat
jij was vast goed in topo vroegâhquote:
Ik heb voorlopig ff geen zin meer om die OP aan te passen. Zaterdag nog die Op een beetje opgeruimd qua avatars.quote:
Check wat ik eronder heb geschreven ! 245 ben ik kwijtquote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef Gizmore het volgende:
240 | 241 | 242 | 243 | 244 |246 |
Nee wie heeft dit aangepast?
Als ik jou zie op de meet is het eerste wat ik doe je voor je bek slaanquote:Op maandag 26 september 2005 20:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahaha die reacties op me TTpriceless mofo's
quote:Op maandag 26 september 2005 20:58 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ze wilt vast wel eens de gast met wie ze altijd cybersext, IRL ontmoeten.
Dan pas je t toch gewoon niet aanquote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check wat ik eronder heb geschreven ! 245 ben ik kwijt
quote:Op maandag 26 september 2005 21:01 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek toenstraks he ik ging slippen, was hendig een sjieke slip veel geluid enzo. Ik begin mijn sporen achter te laten bij dat fietspad want je ziet ze redelijk goed liggen, maar niet echt heel goed =]
Heuj, ik dacht dat die eer voor mij was?quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als ik jou zie op de meet is het eerste wat ik doe je voor je bek slaan
Alsof ik naar een Fok meeting gaquote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als ik jou zie op de meet is het eerste wat ik doe je voor je bek slaan
[20:49:11] Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:quote:Op maandag 26 september 2005 20:56 schreef brainster het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan de zieke gedachten dat jett meegaat?
Ahhh... misschien heeft ie nu 15 ipv 14 andere meisjesquote:Op maandag 26 september 2005 21:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
liegenaar, jij zei dat jullie dat nooit deden
![]()
Beste Buups,quote:Op maandag 26 september 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
Hi-hi-hi-hi-larische TT.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
![]()
liegenaar, jij zei dat jullie dat nooit deden
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, ik dacht dat die eer voor mij was?
Zie je, hij vind em mooi dus we houden hemquote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef taart het volgende:
De TT is mooi
Nee, ik blijf al mijn 14 bitches trouw.quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef brainster het volgende:
[..]
Ahhh... misschien heeft ie nu 15 ipv 14 andere meisjes
quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef MaRySe het volgende:
[..]
[20:49:11] Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
en ik ga ook gewoon weg als jet me niet aanstaat
[20:49:17] Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
maar tis best gezellig denk
[20:49:25] Maryse ziekzegt:
jet komt niet denk ik
Meerderheid beslist.quote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie je, hij vind em mooi dus we houden hem
quote:Op maandag 26 september 2005 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie je, hij vind em mooi dus we houden hem
Neuj....quote:Op maandag 26 september 2005 21:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, ik dacht dat die eer voor mij was?
vanaf nu is dat 1 minderquote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nee, ik blijf al mijn 14 bitches trouw.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Aw jammer, nou ja, van mij mag je, scheelt mij weer gezeik
Ik heb altijd 2 blaffers bij mequote:
quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wil Jet niet meer met mij cybersexen?![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dat had ik geen eens doorquote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik bedoelde het en het was een typo, maar dat vergeet je weer erbij te zeggen tuthola
quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Titel wordt niet veranderd.
In ieder geval niet door mij.
En doe lief tegen Imberr op die meeting, ja.
Anders word ik heul boos.[afbeelding]
maak je maar geen zorgen hoorquote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Titel wordt niet veranderd.
In ieder geval niet door mij.
En doe lief tegen Imberr op die meeting, ja.
Anders word ik heul boos.[afbeelding]
Herfstvakantie?quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef Gizmore het volgende:
Maar wanneer zou die meeting moeten komen dan?
Dan reageer ik met een soort dankjewelquote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef brainster het volgende:
[..]
Dan krijg je een soort hallo terug
Honden?quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 blaffers bij me
Dus ....
quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik doe ook liev, en als je het zo zeker wil weten moet je zelf maar komen [afbeelding]
Dat doe ik wel.quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef Imberr het volgende:
[..]
maak je maar geen zorgen hoor![]()
ik ga ws toch niet![]()
Omfg :/ tip: het heeft 4 wieltjes en je doet het aan je voeten, ja kijk he gek boven die wieltjes zit nog een soort skischoenquote:
Een pedaalemmer?quote:Op maandag 26 september 2005 21:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omfg :/ tip: het heeft 4 wieltjes en je doet het aan je voeten, ja kijk he gek boven die wieltjes zit nog een soort skischoen
datum?quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef MaRySe het volgende:
en in t overlappende weekend van de herfstvakantie
I pity the fool who goes out tryin' a' take over da world, then runs home cryin' to his momma!quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef Maikuuul het volgende:
Idd en waar komt die meeting ? alstie in Maastricht is he, zou ik misschien wel komen maar ik ben zo bang voor Fwngk ofzoiets
Ik ben je bitch niet meerquote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Joh, you're my number one bitch...you know that, right?
Neeeeh, ik wil jullie dag niet verstoren.quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Gizmore het volgende:
Bupa, dan kom je toch zelf ook? Kun je in de gaten houden of we nog lief doen tegen imberr
Week 42 dacht ik (hier in het midden van het land)quote:Op maandag 26 september 2005 21:11 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb niet eens herfstvakantie dus wanneer is dat?
Je bedoelt gillend neem ik aan als in: aaahhhhh dat is de lelijkste persoon die ik ook heb gezienquote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neeeeh, ik wil jullie dag niet verstoren.
Is ook lullig: jullie komen voor de meisjes, terwijl die dan allemaal gillend om mij heen staan.
hehe, imberr bijt van zich afquote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet meerga maar naar die andere Inge [afbeelding] of naar Jett ofzo
![]()
![]()
Anders reageer je even niet melo-dramatisch.quote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik ben je bitch niet meerga maar naar die andere Inge [afbeelding] of naar Jett ofzo
![]()
![]()
meer bier drinken?quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef Fwnk het volgende:
Wat gaan we doen op de meet?
Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
Bowlen
Bier Drinken
Winkelen onder leiding van Maryse
Cursus "Hoe maak ik de sjiekste slip"van Maikul (eigen fiets meenemen)
Bowlen
Ijsjes eten
MEER OPTIES GRAAG
Er staat 2 keer bowlenquote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef Fwnk het volgende:
Wat gaan we doen op de meet?
Fwnk :: "Smokey, this is not 'nam. This is bowling and there are rules." zegt:
Bowlen
Bier Drinken
Cursus "Hoe maak ik de sjiekste slip"van Maikul (eigen fiets meenemen)
Bowlen
Ijsjes eten
MEER OPTIES GRAAG
Ik kan toch wel, maar ik wil wel weten hoe lang het gaat duren en wie er komen en allesquote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef MaRySe het volgende:
22 oktober 22 oktober 22 oktober !
dus.
Tsja, dan ben ik nét geen 18.quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef MaRySe het volgende:
22 oktober 22 oktober 22 oktober !
dus.
Als we in een weekend gaan pakken we een herfsttoer en kunnen we voor ¤35,- (:2=17,50 p.p. ) samen reizen eerste klas.quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Maikuuul het volgende:
Het antwoord is Lollerskates !
YES Eix is er weer, hij beschermd mij op de meeting
Strippokeren?quote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Er staat 2 keer bowlenIk denk dat je bij 1 van de 2 twee letters om moet draaien
neequote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Anders reageer je even niet melo-dramatisch.
Je bent nu duidelijk in een emotionele bui, dus chill, neem ff een Breezahtje, en dan ben je gewoon weer mijn bitch.
Goed ideequote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef saaw het volgende:
in de kroeg zitten en gewoon gezelig doen
He, bedankt dat je het even zegt...ik zie nu dat ze online is.quote:Op maandag 26 september 2005 21:19 schreef Imberr het volgende:
[..]
nee [afbeelding]
je spreekt me niet eens aan op msn eroverje bent zeker te druk met Jett ofzo
![]()
Jij en ik of ik en jij reizen samen ? maar ik weet niet gek een fok meetingquote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef Eix het volgende:
[..]
Als we in een weekend gaan pakken we een herfsttoer en kunnen we voor ¤35,- (:2=17,50 p.p. ) samen reizen eerste klas.![]()
Ehm, mss reis ik toch liever met Imberr of TLK.quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij en ik of ik en jij reizen samen ? maar ik weet niet gek een fok meetingpwnt dat wel hard genoeg ?
je beseft toch wel dat dat niet echt helpt hequote:Op maandag 26 september 2005 21:20 schreef -Mo- het volgende:
[..]
He, bedankt dat je het even zegt...ik zie nu dat ze online is.![]()
in een kroeg kan je ook best cola drinkenquote:
nouquote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ah! Nu weet ik weer waarom dit PUB heet.
Enlighten me.quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef -Trinity- het volgende:
Ah! Nu weet ik weer waarom dit PUB heet.
Oh, sorry.quote:Op maandag 26 september 2005 21:23 schreef Imberr het volgende:
[..]
je beseft toch wel dat dat niet echt helpt he![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Fwnk het volgende:
Bowlen
Bier Drinken
Ijsjes eten
Rondvaart
Dom beklimmen
Schiet de neger!
Wat wil dat zeggen? Kleding kopen met maryse of kleding kopen voor marysequote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Fwnk het volgende:
Bowlen
Bier Drinken
Ijsjes eten
Rondvaart
Dom beklimmen
wie ben jijquote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef Lizz-n het volgende:
Ik kan op de 22 niet, ik moet voetballen![]()
Kleding kopen voor maryse, bij voorkeur sexy lingeriequote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Wat wil dat zeggen? Kleding kopen met maryse of kleding kopen voor maryse
Op onze privé-meet misschien dan hèquote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef saaw het volgende:
heeft iemand heel veel behoefte en vooral geld om deze tas voor mij te kopen?
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Josti-band wordt toch ook begeleid...quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef MaRySe het volgende:
waarom onder leiding van mij winkelen
scherp bupaquote:Op maandag 26 september 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Josti-band wordt toch ook begeleid...
Als een scheermes, Gizmore. Als een scheermes.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 21:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De Josti-band wordt toch ook begeleid...
Was een grapjequote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef MaRySe het volgende:
waarom onder leiding van mij winkelen
Bupatih, je blijft maar stijgen in mijn achtingquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als een scheermes, Gizmore. Als een scheermes.
Daarom zet ik zwemmen er ook niet tussen anders krijg je weer van die handtastelijke pubertjes enzoquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
als jullie allemaal maryse zo graag [grotendeels]naakt willen zien: ga zwemmen!
Mooi, dan kom ik in ieder gevalquote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga niet naar de Fok meet want ik ben niet stoer genoeg daarvoor
moet je daar stoer voor zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga niet naar de Fok meet want ik ben niet stoer genoeg daarvoor
Oh jah gek toevallig kan ik op die dag wel dus ik kom ookquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 21:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oh jah gek toevallig kan ik op die dag wel dus ik kom ook
quote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef saaw het volgende:
[..]
moet je daar stoer voor zijn?
shit dan kan ik niet![]()
ok. maar ik wil mezelf niet [grotendeels]naakt zienquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef saaw het volgende:
als jullie allemaal maryse zo graag [grotendeels]naakt willen zien: ga zwemmen!
Dit is allemaal onderdeel van een proces, Gizmore.quote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Bupatih, je blijft maar stijgen in mijn achtingIk wist niet dat het nog mogelijk was, maar ik begin je te aanbidden als een god
![]()
Dan ben je Admin van Fok! en aanbidt iedereen jequote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is allemaal onderdeel van een proces, Gizmore.
Wees niet bang, velen zijn jou voorgegaan. Fwnk bijvoorbeeld aanbidt mij ook al.
Het duurt niet lang of iedereen zal fan van mij zijn.
Dat laatste lijkt me iddquote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ok. maar ik wil mezelf niet [grotendeels]naakt zien
of misschien ik jullie wel niet
waarom moeten we zo nodig 'iets gaan doen'quote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
ok maar het eten en drinken kan gecombineerd worden met een activiteit.
Je plan om Fok! over te nemen begint kennelijk ook echt vorm te krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is allemaal onderdeel van een proces, Gizmore.
Wees niet bang, velen zijn jou voorgegaan. Fwnk bijvoorbeeld aanbidt mij ook al.
Het duurt niet lang of iedereen zal fan van mij zijn.
Eten en drinken doen we sowieso ergens, amar dat kan in overlegquote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
ok maar het eten en drinken kan gecombineerd worden met een activiteit.
Ja ok maar dan krijg je allemaal mensen die wat anders willen en allemaal ergens anders heen gaanquote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
[..]
waarom moeten we zo nodig 'iets gaan doen'
we kunnen toch gewoon wat gaan drinken en dan bedenken waar we zin in hebben, lijkt me een stukhandiger en leuker/spontaner
Blijven Fokken tijdens de meeting?quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me idd
Enne, zwembad, hebben ze daar een accesspoint? en kan je ergens droog zitten anders word me laptop nat
Inderdaad ja. Dat is gewoon carnaval zonder polonaisses te lopen in apenpakjes. Waarom niet?quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
[..]
we kunnen toch gewoon wat gaan drinken en dan bedenken waar we zin in hebben, lijkt me een stukhandiger en leuker/spontaner
Precies, je spreekt af bij de Mac en dan kijken we wel. Uiteindelijk ga je toch wel wat drinken ofzo met zn allenquote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
[..]
Mac heeft geen bier.quote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, je spreekt af bij de Mac en dan kijken we wel. Uiteindelijk ga je toch wel wat drinken ofzo met zn allen
dus..quote:Op maandag 26 september 2005 21:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ok maar dan krijg je allemaal mensen die wat anders willen en allemaal ergens anders heen gaan
Ik ben niet spontaan.quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 21:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als jij limonade met een rietje wil, mag dat ook hoor.![]()
exactly my pointquote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef Eix het volgende:
Volgens mij moeten we gewoon een dag afspreken, ergens bijelkaar komen en gewoon daar bepalen wat we gaan doen. Of we lopen gewoon wat door de stad en als het dan ergens gezellig uitziet op een terrasje/cafe drinken we wat.
Tijdens het bier drinken kijken wat we gaan doenquote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef Fwnk het volgende:
stem dan niet op bier drinken maar op wat anders
bier drinken is het begin, dan wordt iedereen lekker enthousiast en gaan we andere leuke dingen bedenken en rondhuppelen enzoquote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef Fwnk het volgende:
stem dan niet op bier drinken maar op wat anders
Ik mag geen bierquote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef saaw het volgende:
[..]
bier drinken is het begin, dan wordt iedereen lekker enthousiast en gaan we andere leuke dingen bedenken en rondhuppelen enzo
dan moeten we wel naar amsterdamquote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ey waarom gaan jullie niet met zijn allen gezellig lollerskaten ?
Precies, wat bier drinken, beetje door de stad zwerven en dan weer de trein terug pakken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef saaw het volgende:
[..]
bier drinken is het begin, dan wordt iedereen lekker enthousiast en gaan we andere leuke dingen bedenken en rondhuppelen enzo
dan neem je een ijslolliequote:
Mag officieel nog niet eensch de kroeg inquote:
Ik, mits marysequote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
Ok, dus even serieus, wie gaan er op 22-10?
wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
zeg, heeft iemand morgen vrij ofzo? Want ik moet van 8 tot 1 of 2 's middags niet thuis zijn
dus als je morgen vrij hebt en in de buurt van Geleen woont kom ik ff langs![]()
ik ook niet. en toch was ik laatst dronken van t bier dankzij men moeder en haar vriendquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mag officieel nog niet eensch de kroeg in![]()
.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
Denk dat daar dan wel rekening mee moet worden gehouden, het is hier wel PUB, en volgensmij heeft iig imberr het zelfde probleem..quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik menquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik denk ik dan.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
Klopt:quote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Denk dat daar dan wel rekening mee moet worden gehouden, het is hier wel PUB, en volgensmij heeft iig imberr het zelfde probleem..
quote:
De laatste trein naar Aalten gaat ook om 22.50 wegquote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Het kan alleen dus niet te laat worden omdat de trein richting Sittard vrij vroeg vertrekt...![]()
Ik ben om kwart op twaalf klaar met school.quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
zeg, heeft iemand morgen vrij ofzo? Want ik moet van 8 tot 1 of 2 's middags niet thuis zijn
dus als je morgen vrij hebt en in de buurt van Geleen woont kom ik ff langs![]()
Mijn zusje (15) + vriendin (14) komen ook altijd binnen, moet je toch is aan hun vragen hoe hun dat doenquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Als je in de middag al begint maakt dat toch niet zo heel veel uitquote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De laatste trein naar Aalten gaat ook om 22.50 weg![]()
15 en sinds gister 4 maandenquote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
damn hoe oud zijn jullie allemaal![]()
ik kom alleen als ik niet de oudste ben
ik ben pas 15quote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef saaw het volgende:
damn hoe oud zijn jullie allemaal![]()
ik kom alleen als ik niet de oudste ben
Msn!quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mijn zusje (15) + vriendin (14) komen ook altijd binnen, moet je toch is aan hun vragen hoe hun dat doen![]()
Sjiek he gekquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mijn zusje (15) + vriendin (14) komen ook altijd binnen, moet je toch is aan hun vragen hoe hun dat doen![]()
Het valt inderdaad nog wel mee.quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je in de middag al begint maakt dat toch niet zo heel veel uit
Geen plaatje en weer een TT in jouw stijl...quote:
Maakt ook niks uit, alleen is 's avonds veel gezellig. Maar heb geen zin om tot 7 uur in Utrecht/A'dam te moeten rondhangen dus...quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je in de middag al begint maakt dat toch niet zo heel veel uit
Ik wil wel voor je vrij nemen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
Daarom. Ik ook wel, alleen er komen weinig mensen hier uit de buurt van waar ik woonquote:Op maandag 26 september 2005 21:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het valt inderdaad nog wel mee.
Ik kan trouwens ook nog 3 mensen met 40% korting meenemen op de route Aalten-Utrecht
23 november word ik 20quote:Op maandag 26 september 2005 22:00 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel jaIk ben 19, maar voorlopig nog geen 20
Neequote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Msn!![]()
![]()
WAt een voorspelbaar antwoord
Dat laatste maakt mij dan weer niet uit, ik zwerf wel vaker in een of andere grote stad rond 's nachts (vooral Rotterdamquote:Op maandag 26 september 2005 22:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Maakt ook niks uit, alleen is 's avonds veel gezellig. Maar heb geen zin om tot 7 uur in Utrecht/A'dam te moeten rondhangen dus...[/sub].
preciesquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste maakt mij dan weer niet uit, ik zwerf wel vaker in een of andere grote stad rond 's nachts (vooral Rotterdam)
Een zaterdag.quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef saaw het volgende:
[..]
mini-meet
22 oktober
waarschijnlijk in utrecht
Een verlate verjaardsfeest speciaal voor jou.quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Ayaxola het volgende:
Mis ik iets, wat zijn dit voor plannen?
i knowquote:
Dat concertje sla ik waarschijnlijk over, tenzij ik flink lam benquote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef saaw het volgende:
[..]
precies
gezellig overdag bieren en enthousiast doen en savonds feesten of naar een concertje ofzo
Uhu, maar het treinkaartje wat ik me koop is maar een dag geldig (1e klas herfsttourquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat laatste maakt mij dan weer niet uit, ik zwerf wel vaker in een of andere grote stad rond 's nachts (vooral Rotterdam)
Wij samen of met 4 man?quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef saaw het volgende:
we kunnen ook met zn allen een 4 persoonskamer huren in een lief klein hotelletje en dat trashen
Tsja, dan neem je de laatste trein terug, moet kunnen toch als je begin van de middag al begint met de meet?quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Uhu, maar het treinkaartje wat ik me koop is maar een dag geldig (1e klas herfsttour), en heb geen zin om dat dubbel te moeten betalen.
![]()
Sowieso een zaterdag.....quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef saaw het volgende:
[..]
i know
de meeste van onze lieve pubertjes moeten rond 2300 met de trein terug dus wordt het een middaggebeuren
Oh ik dacht andere dingen...quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef saaw het volgende:
we kunnen ook met zn allen een 4 persoonskamer huren in een lief klein hotelletje en dat trashen
Naja, ik wil opzich anders mss toch wel 's avonds naar een concert ofzo (wat is er te doen de 22ste?, 21ste ga ik naar The Rasmus dus dat wordt een feestweekend danquote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef saaw het volgende:
[..]
precies
gezellig overdag bieren en enthousiast doen en savonds feesten of naar een concertje ofzo
en alleen de die-hards blijven dan overquote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Tsja, dan neem je de laatste trein terug, moet kunnen toch als je begin van de middag al begint met de meet?
Je kunt zeggen van, ja gek ik slipte zo om die bocht om de auto te ontwijken, maar ondertussen vertel je er natuurlijk niet bij dat er helemaal geen auto wasquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef Eix het volgende:
[..]
Naja, ik wil opzich anders mss toch wel 's avonds naar een concert ofzo (wat is er te doen de 22ste?, 21ste ga ik naar The Rasmus dus dat wordt een feestweekend dan). Ben alleen bang dat mijn ouders moeilijk doen dan tenzij ik een aannemelijk verhaal kan ophangen.
nja komt dus door het middag probleemquote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sowieso een zaterdag.....![]()
[..]
Ik weet niet of daar bij hoor eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef saaw het volgende:
[..]
en alleen de die-hards blijven dan over![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je kunt zeggen van, ja gek ik slipte zo om die bocht om de auto te ontwijken, maar ondertussen vertel je er natuurlijk niet bij dat er helemaal geen auto was
Wat wil jij dan? een vrijdag?quote:Op maandag 26 september 2005 22:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sowieso een zaterdag.....![]()
[..]
Oh ik dacht andere dingen...![]()
Ik ga liever op een doordeweekse dag.quote:Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef brainster het volgende:
[..]
[..]
Wat wil jij dan? een vrijdag?
mja ik denk niet dat de rest voor een doordeweekse dag wil gaanquote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga liever op een doordeweekse dag.Misschien als ik tegen die tijd een kamer heb...
Ik wil gaan zoeken naar een kamer in A'dam. Sarah?
![]()
Moetje dat de hele dag doen ?quote:Op maandag 26 september 2005 22:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Op zaterdag morgen moet ik kranten bezorgen![]()
In het weekend is er meer te doenquote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
mja ik denk niet dat de rest voor een doordeweekse dag wil gaan
Ja he gek of ik moet meegaanquote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef Eix het volgende:
Naja, ik wil opzich best wel een weekendje A'dam doen (dus overnachten ergens), maar dan moet wel iemand uit Limburg meegaan (TLK ofzo) en mijn ouders moeten niet lastig doen.
Oh maar het is ook niet de bedoeling dat het nu ineens doordeweeks gaat hoor. Ik geef alleen mijn voorkeur aan.quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
mja ik denk niet dat de rest voor een doordeweekse dag wil gaan
das me te duurquote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef Eix het volgende:
Naja, ik wil opzich best wel een weekendje A'dam doen (dus overnachten ergens), maar dan moet wel iemand uit Limburg meegaan (TLK ofzo) en mijn ouders moeten niet lastig doen.
Ik heb nog wel eens moeite om mijn bed uit te komen nadat ik bier heb gehadquote:
echt in centrum of net buiten de stad ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga liever op een doordeweekse dag.Misschien als ik tegen die tijd een kamer heb...
![]()
Daarom zegt ie ook zaterdagmorgen.quote:
Niet doordeweeks graag, dan is die herfsttour niet geldig.quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Ja maar is dat de hele dag ?quote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom zegt ie ook zaterdagmorgen.
Bij mij is een ochtend t/m 12.00.quote:
Snachts ?quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij mij is een ochtend t/m 12.00.
Als het maar onder de 200 euro is, redelijk netjes is en goed onderhouden. Als jij weggaat, mag ik dan jouw kamer?quote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef saaw het volgende:
[..]
echt in centrum of net buiten de stad ofzo?
of een andere buurt?
ik zal voor je rondvragen iig
ik woon momenteel fulltime bij mn ouders dus ben ook voor mezelf op zoek
Nee, 12.00 = op de kruising van 's middags en 's ochtends. 's Nachts is het 24.00 of 0:00.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als het maar onder de 200 euro is, redelijk netjes is en goed onderhouden. Als jij weggaat, mag ik dan jouw kamer?![]()
Vervelend type he die Maikuuulquote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, 12.00 = op de kruising van 's middags en 's ochtends. 's Nachts is het 24.00 of 0:00.
Nogal. Wat deed ie voor onderwijs?quote:
Ik ben heel netjes hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef saaw het volgende:
[..]denk niet dat mn ouders dat tof vinden
en weet eigenlijk ook niet of mijn kamer onder jouw voorwaarden past
maar ik zal eens rondvragen voor je, wordt wel moeilijk, tis duur allemaal
volgens mij is hij na de basisschool gestoptquote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nogal. Wat deed ie voor onderwijs?
Ik doe ICT niveau 3quote:Op maandag 26 september 2005 22:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
volgens mij is hij na de basisschool gestopt
Weet niet uit mn hoofd. Zal niet heel erg hoog zijn me dunktquote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nogal. Wat deed ie voor onderwijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |