ik kom overal in, aangezien ik nooit naar leeftijd gevraagd wordquote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kent iedereen wel neem ik aan, anders is het wel handig als je een rondje met telefoonnummers doet tegen die tijd![]()
Het is wel handig als je weet welke tenten er leuk zijn waar iedereen binnen komt aangezien nog lang niet iedereen 18 is hier
man, zelfs als ik met de trein op dat station aankom weet ik nog niet waar ik benquote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef MaRySe het volgende:
Ja kijk dan hoog catherijne is gewoon het station
en iedereen weet de mac donnalds daar wel te vinden
simpel
B.Aquote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
"This is my talking fist Knock Out, do you wanna hear Knock Out speak?"
w00000000000000000000000000000tzorz!11!1! onenoneeleven!!1 !quote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef Maikuuul het volgende:
YESSSS ZE IS ER !!!! ZE IS ER JONGENS, IMBERR IS ER JONGENS !!!!111ONEONE
Is het ook goed als ik me alleen als een dame gedraag?quote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga met de auto? welke dame wil meerijden?
Heel dicht bij het centrumquote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
man, zelfs als ik met de trein op dat station aankom weet ik nog niet waar ik benin welk deel van utrecht dus
![]()
uh tot maximaal 6 uur ik danquote:Op maandag 26 september 2005 20:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ook niet weer een apart topic vind ik want dat geeft weer zo'n gezeik. Als iemand t nu gewoon bijhoudt en wat regelt met iedereen.
Op een zaterdagmiddag is wel goed, maar ik neem aan dat je dan de zaterdagavond ook gelijk meeneemt met die meet?
Ja doe vooral even moeilijk, ik kan ook wel zeggen van: we meeten in Noordwijk of Leiden maar dat heeft ook geen nutquote:
dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 26 september 2005 20:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
man, zelfs als ik met de trein op dat station aankom weet ik nog niet waar ik benin welk deel van utrecht dus
![]()
Heb je tieten?quote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik me alleen als een dame gedraag?![]()
Oh, dat was het.... ik las net fool, en dan denk ik altijd meteen aan 'I pity the fool'.quote:Op maandag 26 september 2005 20:43 schreef Fwnk het volgende:
B.A. Baracus: I pity the fool who goes out tryin' a' take over da world, then runs home cryin' to his momma!
Ik ben wel eens bij de Burger King op Utrecht CS geweestquote:Op maandag 26 september 2005 20:44 schreef MaRySe het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit
gewoon op utrecht cs uitstappen
IN het station blijven bordjes mac donalds volgen.
simpel.
Waarom tot maximaal 6 uurquote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
uh tot maximaal 6 uur ik danja dan gaan we gewoon wel msnen er over.
Dat heeft inderdaad geen nut, dus stem ik voor Zwolle.quote:Op maandag 26 september 2005 20:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ja doe vooral even moeilijk, ik kan ook wel zeggen van: we meeten in Noordwijk of Leiden maar dat heeft ook geen nut
Ik ga dr uitlachen dat ze zo klein isquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
En what the fuck jullie ook doen op die meeting van jullie...
Als je maar lief doet tegen Imberr, oké!!![]()
![]()
En wat jullie met Fwnk uithalen, boeit me geen bal.quote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Ik zal voorzichtig met haar doenquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En wat jullie met Fwnk uithalen, boeit me geen bal.

niet?quote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef saaw het volgende:
ik kom ook op de meet hoor
zomaar vergeten jullie mij
Pfff... Jij bent de een van de 4 redenen voor mij om te komenquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef saaw het volgende:
ik kom ook op de meet hoor
zomaar vergeten jullie mij
En zolang half Nederland niet overstroomt gaan we gewoon naar Utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad geen nut, dus stem ik voor Zwolle.
Das dus trouwens mooi wel de hoofdstad van Nederland, als half Nederland overstoomt.
Waarom niet gewoon Amsterdam?quote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad geen nut, dus stem ik voor Zwolle.
Das dus trouwens mooi wel de hoofdstad van Nederland, als half Nederland overstoomt.
Jij begint nu echt héél kansloos te klinken.quote:Op maandag 26 september 2005 20:48 schreef brainster het volgende:
[..]
Pfff... Jij bent de een van de 4 redenen voor mij om te komen
Zeg, je hoeft toch niet alles uit te leggen? Plus: je bent geen klein kind meer én mij ken je ook in het echt (soort vanquote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef MaRySe het volgende:
"Hoi mam een paar gasten die ik alleen van internet ken willen afspreken zaterdag avond in Utrecht vind je vast goed he mam, toch mam?"
Nog verder weg voor veel mensenquote:
Istie ook, hendig sjiek gekquote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Je TT moet wel héél geniaal zijn, als je al 2 pagina's over het nieuwe toppik lult.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij begint nu echt héél kansloos te klinken.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef -Mo- het volgende:
[..]
![]()
Je TT moet wel héél geniaal zijn, als je al 2 pagina's over het nieuwe toppik lult.
Gewoon op het station bij elkaar komen, dan lukt het vanzelfquote:Op maandag 26 september 2005 20:50 schreef saaw het volgende:
mmaar utrecht is toch niet echt handig als niemand daar goed de weg kent?
exactly!quote:Op maandag 26 september 2005 20:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, je hoeft toch niet alles uit te leggen? Plus: je bent geen klein kind meer
Ik zeg al niks meer.quote:Op maandag 26 september 2005 20:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Jij begint nu echt héél kansloos te klinken.
is maar een kwartiertje ofzo toch?quote:Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is nog verder voor de meeste..
Ik ben er 7 keer geweest of zoquote:Op maandag 26 september 2005 20:50 schreef saaw het volgende:
mmaar utrecht is toch niet echt handig als niemand daar goed de weg kent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |