En ik heb gemeet met snowqueen, maryse en kleine_jellequote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
Gewoon mberr, brechtje, eix, fwnk, gizmore, brainster, taart, saaw, oh wacht dat is toch bijna iedereennou de rest ook nog als iedereen wil dan
Je noemt mequote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
Gewoon mberr, brechtje, eix, fwnk, gizmore, brainster, taart, saaw, oh wacht dat is toch bijna iedereennou de rest ook nog als iedereen wil dan
quote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat weet iedereen allang: je bent vrij doorzichtig daarmee![]()
Het is wel het meest centraal inderdaad, maar volgens mij is niemand daar écht bekend...quote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Utrecht is de beste plek
Ik ken de route vanaf het station naar de jaarbeursquote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel het meest centraal inderdaad, maar volgens mij is niemand daar écht bekend...
het wat draai je nu topic is verderopquote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef Fwnk het volgende:
SoloNijN Draait: Drunken monkey - Calabria @ 192kbps - 4s of 2m37s (3371/3390)
Die is keiveel vetter
Dat is toch juist leukquote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel het meest centraal inderdaad, maar volgens mij is niemand daar écht bekend...
Ja ik kom op de meeting mits marysequote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef brainster het volgende:
Zeg Maryse... zou jij zelf ook komen?
Ik ook wel naar de domtoren maar daar houd t wel zo ongeveer opquote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ken de route vanaf het station naar de jaarbeurs![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef brainster het volgende:
Zeg Maryse... zou jij zelf ook komen?
Dat kent iedereen wel neem ik aan, anders is het wel handig als je een rondje met telefoonnummers doet tegen die tijdquote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk
Dan meeten we in de mac donalds in hoog katherijne.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kent iedereen wel neem ik aan, anders is het wel handig als je een rondje met telefoonnummers doet tegen die tijd![]()
Het is wel handig als je weet welke tenten er leuk zijn waar iedereen binnen komt aangezien nog lang niet iedereen 186 is hier
uuh.. niet dusquote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kent iedereen wel neem ik aan, anders is het wel handig als je een rondje met telefoonnummers doet tegen die tijd![]()
Het is wel handig als je weet welke tenten er leuk zijn waar iedereen binnen komt aangezien nog lang niet iedereen 18 is hier
lijkt me handig om gewoon op een zaterdag middag te gaanquote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is wel handig als je weet welke tenten er leuk zijn waar iedereen binnen komt aangezien nog lang niet iedereen 18 is hier
In jouw geval dan voor jou het 2e deel van de zinquote:Op maandag 26 september 2005 20:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
uuh.. niet dusik heb geen idee waar alles ligt in Utrecht
Je moet!quote:Op maandag 26 september 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
En nee: ik kom niet naar jullie keigezellige meeting.
Leuk evenwicht: 1 mannelijk iemand, 4 vrouwelijke mensenquote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil alleen de leuke dames meeten: maryse, saaw, imberr en talena.
En snowqueen911, maar die komt nooit in PUB
quote:Op maandag 26 september 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
En nee: ik kom niet naar jullie keigezellige meeting.
Jaquote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
lijkt me handig om gewoon op een zaterdag middag te gaan
oja en svp niet in de nieuwe topic titel *er komt een meet* straks komen dr allemaal stakker sop af
You fool!quote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Je moet!
Desnoods huur ik zo een A-Team busje en ga ik je, verkleed als B A BARACUS, je ontvoeren [afbeelding]
Had je net ook al gezegdquote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef Maikuuul het volgende:
Totally pwnage !!! als deze vol is open ik een nieuwe
net alsof die mannelijke persoon daarmee zitquote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Leuk evenwicht: 1 mannelijk iemand, 4 vrouwelijke mensen![]()
Ook niet weer een apart topic vind ik want dat geeft weer zo'n gezeik. Als iemand t nu gewoon bijhoudt en wat regelt met iedereen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
lijkt me handig om gewoon op een zaterdag middag te gaan
oja en svp niet in de nieuwe topic titel *er komt een meet* straks komen dr allemaal stakker sop af
Boeiequote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Leuk evenwicht: 1 mannelijk iemand, 4 vrouwelijke mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |