Mooi nummerquote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
SoloNijN Draait: DJ Isaac - Nobody listens to techno @ 192kbps - 56s of 7m10s (1425/3349)
Brechtjequote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
oh wacht, ik zou niet meer reageren op haar of wat met haar te maken heeft he...
mijne ookquote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dit is mijn 7e jaar op de middelbare school
En volgend jaar 8quote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Dit is mijn 7e jaar op de middelbare school
ik in de 4equote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef brainster het volgende:
Ik zou eigenlijk in de 6e moeten zitten
JAquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik zou eigenlijk al aan 't studeren horen te zijn
Wiequote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef Brechtje het volgende:
Ik ben net een PUBer tegen gekomen...
Een fokker dus:P
iddquote:Op maandag 26 september 2005 20:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
wat is met brechteld?![]()
bij brechteld moet ik altijd denken aan zo'n meisje met vlechten![]()
Jij bent ook lief enzo.quote:Op maandag 26 september 2005 20:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
![]()
oh wacht, ik zou niet meer reageren op haar of wat met haar te maken heeft he...
ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef MaRySe het volgende:
Ik zou eigenlijk al aan 't studeren horen te zijn
Is het ook wel, mits vrouwen.quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
We kunnen nu misschien wel ECHT een meet houden
vindt brainster leuk
Iemand uit mijn vriendenkring zit altjid te zeggen van "zittenblijvers... jullie blijven weer zitten"quote:
Ik heb Imberr en TLK allebei gemeet!quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
vindt brainster leuk
Op een datum en plaats waar ook echt veel mensen kunnen, want dat schoot niet echt op vorige keerquote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
vindt brainster leuk
quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent ook lief enzo.
Jett is hawt.
Ik zat in 1&2 vwo/havo/vmbo bij elkaar. Mijn kind mag echt NOOIT met vbmo'er in de klas zitten laterquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En volgend jaar 8Bij mij zat een gozer in de klas die was eerst in de 5e blijven zitten en uiteindelijk zakte ie voor zn examens
Jaar daarna op een andere school de vakken gedaan waar ie voor gezakt was en had t toen wel gehaald. Ook in 8 jaar zn vwo gehaald
Herfstvakantiequote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op een datum en plaats waar ook echt veel mensen kunnen, want dat schoot niet echt op vorige keer
Zijn de herfstvakanties overal gelijk?quote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Op een datum en plaats waar ook echt veel mensen kunnen, want dat schoot niet echt op vorige keer
Whaha..quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
idd
bij brechtje dacfht ik altijd aan een meisje met veel barbies en die veel paardreed, maar dat was voordat ik in haar fotoboek keek
quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
vindt brainster leuk
quote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zat in 1&2 vwo/havo/vmbo bij elkaar. Mijn kind mag echt NOOIT met vbmo'er in de klas zitten laterEn toen 3 havo vwo met Latijns en zo..
En toen naar 4 havo omdat ik niet echt m'n best deed.. En toen naar 4 havo nog een keer want school was toch stom
En toen ging ik me wel inzetten opeens en toen zat ik in 5 havo en was ik de beste van de klas ( goh) en nu doe ik 5vwo
Ik ben blij dat ik een OV kaart hebquote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef Eix het volgende:
[..]
Zijn de herfstvakanties overal gelijk?
Ik kan dan misschien samen met Imberr en TLK treinen, met een beetje mazzel kunnen we een herfsttoer pakken. Eerste klas reizen voor ¤35,-.![]()
Wat een uitgebreide schoolcarrierequote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik zat in 1&2 vwo/havo/vmbo bij elkaar. Mijn kind mag echt NOOIT met vbmo'er in de klas zitten laterEn toen 3 havo vwo met Latijns en zo..
En toen naar 4 havo omdat ik niet echt m'n best deed.. En toen naar 4 havo nog een keer want school was toch stom
En toen ging ik me wel inzetten opeens en toen zat ik in 5 havo en was ik de beste van de klas ( goh) en nu doe ik 5vwo
Wat betekent hawt?quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent ook lief enzo.
Jett is hawt.
-MaximumRush-quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Wie!!!!!!!!
vindt brainster leuk
Dat weet iedereen allang: je bent vrij doorzichtig daarmeequote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil alleen de leuke dames meeten: maryse, saaw, imberr en talena.
En snowqueen911, maar die komt nooit in PUB
Ik kom dan wel met de autoquote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
Gewoon mberr, brechtje, eix, fwnk, gizmore, brainster, taart, saaw, oh wacht dat is toch bijna iedereennou de rest ook nog als iedereen wil dan
Je vergeet er eenquote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
Gewoon mberr, brechtje, eix, fwnk, gizmore, brainster, taart, saaw, oh wacht dat is toch bijna iedereennou de rest ook nog als iedereen wil dan
quote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik heb Gizmore gemeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |