waarom moeten we zo nodig 'iets gaan doen'quote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
ok maar het eten en drinken kan gecombineerd worden met een activiteit.
Je plan om Fok! over te nemen begint kennelijk ook echt vorm te krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit is allemaal onderdeel van een proces, Gizmore.
Wees niet bang, velen zijn jou voorgegaan. Fwnk bijvoorbeeld aanbidt mij ook al.
Het duurt niet lang of iedereen zal fan van mij zijn.
Eten en drinken doen we sowieso ergens, amar dat kan in overlegquote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef MaRySe het volgende:
ok maar het eten en drinken kan gecombineerd worden met een activiteit.
Ja ok maar dan krijg je allemaal mensen die wat anders willen en allemaal ergens anders heen gaanquote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
[..]
waarom moeten we zo nodig 'iets gaan doen'
we kunnen toch gewoon wat gaan drinken en dan bedenken waar we zin in hebben, lijkt me een stukhandiger en leuker/spontaner
Blijven Fokken tijdens de meeting?quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me idd
Enne, zwembad, hebben ze daar een accesspoint? en kan je ergens droog zitten anders word me laptop nat
Inderdaad ja. Dat is gewoon carnaval zonder polonaisses te lopen in apenpakjes. Waarom niet?quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
[..]
we kunnen toch gewoon wat gaan drinken en dan bedenken waar we zin in hebben, lijkt me een stukhandiger en leuker/spontaner
Precies, je spreekt af bij de Mac en dan kijken we wel. Uiteindelijk ga je toch wel wat drinken ofzo met zn allenquote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
[..]
Mac heeft geen bier.quote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, je spreekt af bij de Mac en dan kijken we wel. Uiteindelijk ga je toch wel wat drinken ofzo met zn allen
dus..quote:Op maandag 26 september 2005 21:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja ok maar dan krijg je allemaal mensen die wat anders willen en allemaal ergens anders heen gaan
Ik ben niet spontaan.quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef saaw het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 21:42 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Als jij limonade met een rietje wil, mag dat ook hoor.![]()
exactly my pointquote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef Eix het volgende:
Volgens mij moeten we gewoon een dag afspreken, ergens bijelkaar komen en gewoon daar bepalen wat we gaan doen. Of we lopen gewoon wat door de stad en als het dan ergens gezellig uitziet op een terrasje/cafe drinken we wat.
Tijdens het bier drinken kijken wat we gaan doenquote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef Fwnk het volgende:
stem dan niet op bier drinken maar op wat anders
bier drinken is het begin, dan wordt iedereen lekker enthousiast en gaan we andere leuke dingen bedenken en rondhuppelen enzoquote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef Fwnk het volgende:
stem dan niet op bier drinken maar op wat anders
Ik mag geen bierquote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef saaw het volgende:
[..]
bier drinken is het begin, dan wordt iedereen lekker enthousiast en gaan we andere leuke dingen bedenken en rondhuppelen enzo
dan moeten we wel naar amsterdamquote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ey waarom gaan jullie niet met zijn allen gezellig lollerskaten ?
Precies, wat bier drinken, beetje door de stad zwerven en dan weer de trein terug pakken.quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef saaw het volgende:
[..]
bier drinken is het begin, dan wordt iedereen lekker enthousiast en gaan we andere leuke dingen bedenken en rondhuppelen enzo
dan neem je een ijslolliequote:
Mag officieel nog niet eensch de kroeg inquote:
Ik, mits marysequote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
Ok, dus even serieus, wie gaan er op 22-10?
wat is er aan de hand dan?quote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Imberr het volgende:
zeg, heeft iemand morgen vrij ofzo? Want ik moet van 8 tot 1 of 2 's middags niet thuis zijn
dus als je morgen vrij hebt en in de buurt van Geleen woont kom ik ff langs![]()
ik ook niet. en toch was ik laatst dronken van t bier dankzij men moeder en haar vriendquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Mag officieel nog niet eensch de kroeg in![]()
.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
Denk dat daar dan wel rekening mee moet worden gehouden, het is hier wel PUB, en volgensmij heeft iig imberr het zelfde probleem..quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jij bent ouder dan ik menquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik denk ik dan.quote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef Gizmore het volgende:
Klopt:quote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Denk dat daar dan wel rekening mee moet worden gehouden, het is hier wel PUB, en volgensmij heeft iig imberr het zelfde probleem..
quote:
De laatste trein naar Aalten gaat ook om 22.50 wegquote:Op maandag 26 september 2005 21:51 schreef Eix het volgende:
[..]
Het kan alleen dus niet te laat worden omdat de trein richting Sittard vrij vroeg vertrekt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |