Heb ik ook ja.quote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
Ik zie trouwens wel een hele zooi avatars in de OP die me toch echt niet bekend voorkomen
Dat bedacht ik me net ook inderdaad, die laatste 3 ken ik sowieso niet, die zullen er dus wel vandaag zijn bij gekomen, maar die had ik eerder ook nog nooit gezienquote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
Ik zie trouwens wel een hele zooi avatars in de OP die me toch echt niet bekend voorkomen
beetje aan het lurken?quote:Op maandag 19 september 2005 21:29 schreef Imberr het volgende:
tvp
Ik ken er iets van 15 niet van de 48quote:
had ik wel weer zin inquote:
Danny wilt mijn Bier drinker tagje maar niet gevenquote:Op maandag 19 september 2005 21:19 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat kan, maar het kan je natuurlijk ook een ban opleverenTLK is wel vrij wanhopig op zoek naar een tagje
Doet er nog steeds niemand mee?quote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef Brechtje het volgende:
Wilt iemand pls voor mij, meedoen met de Miss en Mr PUB verkiezing?
Nee precies, maar van de laatste drie ken ik er 2 geloof ikquote:Op maandag 19 september 2005 21:30 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook inderdaad, die laatste 3 ken ik sowieso niet, die zullen er dus wel vandaag zijn bij gekomen, maar die had ik eerder ook nog nooit gezien
Volgens mij kunnen er trouwens ook wel een aantal uit die hier toch nooit meer te zien zijn.
JA ik wil wel.quote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef Brechtje het volgende:
Je kunt ook wat meer reclame maken verspreid over het forumquote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef Brechtje het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Doet er nog steeds niemand mee?
Dan krijg je een tagjequote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
JA ik wil wel.
Had ook al foto's geplaatst als eerste !
En hielp daardoor het topic interesse op te werken
Jewel ik was de eerstequote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef brainster het volgende:
[..]
Doet er nog steeds niemand mee?
Ik wil wel mee doen.. maar ik heb geen zin om foto's te makenquote:Op maandag 19 september 2005 21:32 schreef Brechtje het volgende:
Ik ga eens wat foto's uploaden en dan mail ik je die !quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Ik moet zo even de mailbox bekijken.
same here, plus: dat tagje zie ik niet zo zittenquote:Op maandag 19 september 2005 21:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik wil wel mee doen.. maar ik heb geen zin om foto's te maken![]()
Zal dat helpen dan?quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je kunt ook wat meer reclame maken verspreid over het forum
Moeten die foto's ook nog een bepaalde grote hebben?quote:Op maandag 19 september 2005 21:34 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Ik moet zo even de mailbox bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |